Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haen nettiprofiilissani hyvännäköistä seuraa...

Vierailija
11.05.2015 |

Muitakin kriteereitä toki on, mutta tuo hyvännäköinen on selkeästi mainittu. Miksi hitossa sitten kaiken maailman junterot, joita ei kukaan millään mittapuulla voi sanoa hyvännäköiseksi, ehdottaa treffejä ja huhuilee perään, kun en vastaa? Juu, voin vaikuttaa viileältä, mutta en halua kohteliaisuudestakaan haaskata kenenkään aikaa enkä toisaalta vastata, että et ole hyvännäköinen, älä kirjoita minulle. Kuvitteleeko suurin osa miehistä oikeasti olevansa komeita, hyvännäköisiä miehiä? 

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 18:22"]

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:41"]

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:12"]

Miehet tutkimusten mukaankin pitävät itseään paremman näköisenä mitä oikeasti olevat. Ikävä kyllä...

[/quote]

Ei vaan miehet arvioivat tasonsa noin tilastollisesti oikein ja naiset puolestaan pitävät 80% miehistä "keskivertoa rumempana".

[/quote]

Ei. Miehet arvioivat itse ulkonäkönsä yläkanttiin, vastoin realiteetteja miltä naama todellisuudessa näyttää.

[/quote]

En nyt jonkun jannun pärstää yootuubessa halunut katsoa mutta tarpeeksi lähellä faktaa sen otsikko ainakin oli. Lähde taitaapi olla OKCupidin blogi joskus 2010-2011, jos muistan oikein. Sieltä löytyy kaikennäköistä kiinostavaa tietoa muutenkin, kannattaa lukea.

Vierailija
2/36 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tutkimusten mukaankin pitävät itseään paremman näköisenä mitä oikeasti olevat. Ikävä kyllä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Naiset tutkimusten mukaan arvioivat 80% miehistä keskimääräistä rumemmiksi, joten kyllä se ongelma on enemmän naisilla kuin miehillä.

Vierailija
4/36 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:12"]Miehet tutkimusten mukaankin pitävät itseään paremman näköisenä mitä oikeasti olevat. Ikävä kyllä...
[/quote]

Aika usein sellaiset keskiarvoa huonomman näköiset pitävät itseään tosi hottina. Ei se hyvä hygienia ja kalliit vaatteet tee hotiksi. Sit sellaiset oikeasti kuumat taas harvemmin netistä edes seuraa ettii pl. Tinder.

Vierailija
5/36 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:16"]

[/quote]

Naiset tutkimusten mukaan arvioivat 80% miehistä keskimääräistä rumemmiksi, joten kyllä se ongelma on enemmän naisilla kuin miehillä.

[/quote]

Ne 80% voisi olla vastaamatta...

ap

Vierailija
6/36 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpointa kun laitat profiiliisi että otat itse yhteyttä niihin jotka ovat hyvännäköisiä. Ai niin mutta eihän nainen voi ottaa yhteyttä kun se on miehen tehtävä...

Vierailija
7/36 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:16"]

[/quote]

[/quote]

Ei me naiset mitään sille voida, että teistä miehistä valtaosa on tosiaan todella rumia.

Vierailija
8/36 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itse liian ruma että hyvännäköiset miehet laittaisivat sulle viestiä.

Vierailija
9/36 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:19"]

Helpointa kun laitat profiiliisi että otat itse yhteyttä niihin jotka ovat hyvännäköisiä. Ai niin mutta eihän nainen voi ottaa yhteyttä kun se on miehen tehtävä...

[/quote]

Otankin itse yhteyttä. 

ap

Vierailija
10/36 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:25"]

[/quote]

Minulla ei ole kuvaa profiilissani. Teen karsinnan ensin. En sanonut, että hyvännäköiset miehet eivät ota yhteyttä.  Lukutaitoa... 

ap

Vierailija
11/36 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ha ha no ei ole nettideittien naisissakaan kehumista, varmaan vielä harhaisesti kuvittelevat olevansa kauniita vaikka ihan taviksia pällejä itekin ovat.

Sit vielä naisilla on se et pitää kikkailla kuvakulmilla ja kuvien rajauksilla niin näyttäisi hoikalta tai edes normaalipainoiselta vaikka läskit hyllyy.

Vierailija
12/36 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:25"]

[/quote]

Minulla ei ole kuvaa profiilissani. Teen karsinnan ensin. En sanonut, että hyvännäköiset miehet eivät ota yhteyttä.  Lukutaitoa... 

ap
[/quote]

No jos ei ole edes kuvaa niin ei kannata keskustelupalstoilla ihmetellä.

Vierailija
13/36 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:29"]

Ha ha no ei ole nettideittien naisissakaan kehumista, varmaan vielä harhaisesti kuvittelevat olevansa kauniita vaikka ihan taviksia pällejä itekin ovat. Sit vielä naisilla on se et pitää kikkailla kuvakulmilla ja kuvien rajauksilla niin näyttäisi hoikalta tai edes normaalipainoiselta vaikka läskit hyllyy.

[/quote]

Jaa. No tee siitä oma aloitus. Ei liity aiheeseen. 

Vierailija
14/36 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/36 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei vaan miehet arvioivat tasonsa noin tilastollisesti oikein ja naiset puolestaan pitävät 80% miehistä "keskivertoa rumempana".

Vierailija
16/36 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täysin ot, mutta siis kuinka paska ilmoitus ap:lla onkaan. :D "Hyvännäköiset miehet ottakaa yhteyttä!", mutta itsestä ei ole viitsitty kuvaa laittaa! Olen nainen, ja en todellakaan ikinä vastaisi miehelle, joka etsisi hyvännäköistä naisseuraa ilman kuvaa itsestään! Kuulostaa todella pinnalliselta ja ylimieliseltä, mutta joo, varmaan tolla ilmolla saa karsittua kaikki oman arvomaailman ulkopuoliset sinkut!

Vierailija
17/36 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johtuu varmaan siitä ettei sulla ole kuvaa itsestäsi siellä, joten eivät osaa arvioida minkä tasoista seuraa olet hakemassa

Vierailija
18/36 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:48"]

Siis täysin ot, mutta siis kuinka paska ilmoitus ap:lla onkaan. :D "Hyvännäköiset miehet ottakaa yhteyttä!", mutta itsestä ei ole viitsitty kuvaa laittaa! Olen nainen, ja en todellakaan ikinä vastaisi miehelle, joka etsisi hyvännäköistä naisseuraa ilman kuvaa itsestään! Kuulostaa todella pinnalliselta ja ylimieliseltä, mutta joo, varmaan tolla ilmolla saa karsittua kaikki oman arvomaailman ulkopuoliset sinkut!

[/quote]

Kuvan voi lähettää myöhemminkin. Sen lähetettyäni on poikkeuksetta jokainen mies halunnut tavata mahdollisimman pian. En halua olla omalla naamalla netissä, kun ilman naamaakin tulee ihan riittävästi niitä haluan nuolla pyllynreikääsi -viestejä. Enkä halua, että tutut tunnistavat.

ap

Vierailija
19/36 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten valitat tyhjästä ap?

Vierailija
20/36 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:58"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:48"]

[/quote]

Kuvan voi lähettää myöhemminkin. Sen lähetettyäni on poikkeuksetta jokainen mies halunnut tavata mahdollisimman pian. En halua olla omalla naamalla netissä, kun ilman naamaakin tulee ihan riittävästi niitä haluan nuolla pyllynreikääsi -viestejä. Enkä halua, että tutut tunnistavat.

ap
[/quote]
Joo, ymmärrän kyllä, ettei halua esitellä omaa naamaansa, mutta hyvännäköisenä miehenä en todellakaan vastaisi tuollaiseen ylimieliseen ja vaativaan ilmoon! Ilmeisesti vaadit miehiltä kuitenkin kuvat. Siirtyisin vaan seuraavaan ilmoon. Mutta sullahan oli niitä hyvännäköisiä miehiä jonoksi asti, niin sulla ei ollut tätä ongelmaa. :D Jännä, ettet sitten livenä ole löytänyt ketään sopivaa.