Seksi loppuu parisuhteessa, eroko edessä?
Takana reilu 15 vuoden liitto. Mies tahtoisi seksiä ainakin kerran viikossa, kaksi kertaa olisi hyvä. Vaimolle riittää noin kerran kuussa, kun seksiä ei halua kuin ovulaation aikaan. Muuten on halut hukassa.
Mies toivoo ja ärtyy kun ei seksiä saa. Sitten siitä tulee kierre. Naisella on huono omatunto, tuntee olevansa huono vaimo. Mutta ei kuitenkaan halua pakosti seksiin ryhtyä, kun ei kiinnosta. Mies on äkäinen ja ärtyinen. Ei suoraan painosta, mutta vaimo tuntee olevansa nurkassa ja tuntuu, että seksiä vain pitäisi harrastaa.
Miten tästä voisi edetä? Vaimo kertoo miehelle nämä asiat, mutta mies ajattelee vaan, että hänessä on jotain vikaa, kun vaimo ei halua. Näin ei ole asia, seksi on hyvää eikä siitä ole moittimista.
En vaan jaksa elää tässä painostavassa tunteessa, jotenkin kauhulla aina odotan viikonloppua, kun sitä seksiä kai pitäisi harrastaa (kun ollaan samaan aikaan kotona). Olen helpottunut, kun tulee maanantai. Olen helpottunut kun mies on iltavuorossa tai yövuorossa ja saan olla yksin.
Mitä teen??
Kommentit (13)
Mistä se haluttomuus voi johtua? Varmaan siitä, että on olemassa toinen mies, joka on jatkuvasti ajatuksissa. Muuta en keksi selitykseksi.
Mutta saako sen miehen jotenkin pois sieltä ajatuksista?
En ole ap, mutta kärsin haluttomuudesta enkä tiedä miksi. Siihen ei ole mitään järjellistä syytä. Ei edes stressiä tai väsymystä.
Minä taas nautin seksistä mieheni kanssa vain kun olen vähän alkoholin vaikutuksen alaisena :(
No jos sinua ei huvita niin sano miehellesi että etsii panosuhteen muualta.
Voitte myös kokeilla astraalitantraseksiä,siinähän energiakehot kohtaavat.
Eikä tähän tarvita edes koskettamista.
Luulen, että ap sinun täytyy vaihtaa miestä parempaan.
Vaihtaa parempaan? Minulla on hyvä mies, en vain halua häntä. Ehkä kaipaan jotain muuta kuitenkin. Ehkä olisi pitänyt tietää se jo siitä, että naimisiinkin meniin, koska niin vain kuului tehdä. Yhdessä ollaan, koska niin vain kuuluu olla. En tunne intohimoa miestäni kohtaan. Hän vain on mies, joka on varmasti monessa mittapuussa ihannemies. Huomioi minut, hoitaa lapset, tekee kotityöt moitteettomasti. Mutta minä en vain saa hänestä sitä jotain. Mutta kun ei hänessä mitään vikaakaan ole, että eroaisin.
AP
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:21"]
Vaihtaa parempaan? Minulla on hyvä mies, en vain halua häntä. .....
..... kun ei hänessä mitään vikaakaan ole, että eroaisin.
AP
[/quote]
Huh huh tätä aukotonta naisten logiikkaa.
Miksi ihmeessä et voi kohteliaisuuttasi suostua. Ainoa oikea syy on se, että sulla on sairaus, jonka vuoksi sattuu tai tulee tulehdus.
.
Tuollainen, että ei huvita, on itsekkyyt.avioliitossa. Täytyy suostua kompromissiin. Vaikka kerran viikossa.
Onko sun pakko olla naimisissa? Ehkä voisitte erota ja jatkaa kavereina. Aika syvältä tuokin että pitäisi pakottaa itsensä seksiin, se ei voi johtaa mihinkään hyvään.
Mieti mistä haluttomuus johtuu oikeasti.