Huutokauppakeisarin ja tämän vaimon ikäero
Ihan mielenkiinnosta kyselen, että tietääkö joku paljonko ikäeroa on Akilla ja Helillä? Ei kiinnosta kuitenkaan niin paljon, että itse viitsisin tiedon kaivaa.
Kommentit (65)
torkku kirjoitti:
Miksi heillä ei ole lapsia, jos Helikin on vielä nuoprehko rouva?
Aki "laskee lakanoille" sanojensa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko heillä lapsia?
On ottopoika. Markku nimeltään. Nikkaroi kaikenlaista sarjassakin.
Onko se Markku ihan täysillä järjillä matkassa? Vaikuttaa vähän jälkeenjääneeltä kylähullulta puuhastelijalta. Ajokortti sillä kyllä on joten ei se mitenkään merkittävästi voi vammainen olla.
9 vuotta ikäeroa. Selvä hyväksikäyttötilanne ollut Akilla, ottanut nuoren ja ajattelemattoman tytön valtaansa.
paree ottaa nuori akka säästää viakralaskuis mäkin vaihdoin 50vuotiaan mummelin 20 vuotiaaseen itse olen 56v.enkä ole viakraa sen jälkeen kulunu
paree ottaa nuori akka säästää viakralaskuis mäkin vaihdoin 50vuotiaan mummelin 20 vuotiaaseen itse olen 56v.enkä ole viakraa sen jälkeen kulunu
Pinnallista pskn jauhantaa. Kenelläkään kommentoijista ei olisi varaa haukkua sen enempää Akin kuin Helin ulkonäköä. Ja mitä vtua se edes teille kuuluu - ainiin pinnallisille pskoille se just kuuluu.
Toinen asia mitä joku ihmetteli oli että "onko heillä lapsia, miksei ole".
Haloo!! herätys 2000 luvulle, kaikki eivät edes halua lapsia ja tänäpäivänä se on monipuolisen ehkäisyn vuoksi jopa mahdollista. Toisin oli silloin 1900 luvulla. Ja jotkut nyt vain eivät halua sitä omakotitaloa, farmarivolvoa, 1,5 lasta ja kultaista noutajaa. Ja mitä nämä asiat muille edes kuuluu tai kiinnostaa. Ainiin kun ei ole omaa elämää niin pitää sekaantua muiden.
Miksi kiinnostaa joku ikäero? Itse en ole mikään ikärasisti. Dannylläkin on nuorikko, mitä sillä on väliä. Ehkä sillä on väliä kateellisille, mutta sitäkään tunnetta en omaa.
Kyllä tuo Aki on sitten ällöttävä
kyllä tuoääa akilla on niin oksettavat puheet mm. lasken lakanalle yäk1. Matkii koko ajan Jetroa haukkuu anoppia, siis matkii Jetroa. Et pääse Jetron tasolle keinolla millään. Onhan se tietenkin hienoa kun on päässyt naimisiin vanhoilla päivillä, mutta tuo jatkuva anoppojuttu on JETRON keksimä, ei Akin.
Aki haukkuu koko ajan kun ostaa tavaraa, mutta myydessä tavara onkin hieno! Kaikki pitäs saada ilmaiseksi. Pomoilee Markkua ja Heliä. Eipä siinä mitään, onhan lihavalla Helilläki noussut kusi päähän, mutta Markulla ei. MARKKU on arasta koko ohjelmassa.
Eivät ole niin vanhoja ei ikinä olet varmaan niin nuori kun 30:set on vanhoja mielestäsi.
Aki on korkeintaa vähän päälle nelikymppinen ja Heli alle neljänkymmenen ikäerosta en tiedä,mutta tarkastan
se muualta miten metsään menin.
Pahimman luokan huijari koko ukko.matkii jetroa aina puheisaan.säälittävää.
Ei kyllä uskoisi! Ajattelin n 50v ulkonäkönsä &luonteensa perusteella.
Lisäkilot suo joillekin leppoisuutta, monille ikäharhamaa!
Epäilisin että Aki on syntynyt 1963
Helin 1990
Heli täytti tänään 39 v ja Aki on 48-vuotias. Nainen näyttää heidän ikäeronsa verran ikäistään vanhemmalta, kuten aina niiden pariskuntien kohdalla, joissa nainen on paljon nuorempi miestä.
Aki100vuotta heli150 vuotta markku 95 vuotta
Ihan ikäisensä näköisiä ovat ja sopivat toisilleen. Hyvä että on elämänkumppani että ei tarvitse olla yksin katkerana ja moittia toisia onnellisia.
Tosikkosta ei olisi Akille vaimoksi. Helillä ja Akilla huumorintaju osuu yksiin.