Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksoisliekki suhteet.

Twinflame
14.01.2022 |

Mitäpä mieltä vauvalaiset näistä suhteista. Pelkkää hölynpölyä vai jotain suurempaa?

Kommentit (113)

Vierailija
101/113 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivänä kaikki huuhaa on ihan tervetullutta. Horoskoopit, twin flame, ufot, uskonnot jne. Halutaan löytää jotain muutakin kun sotaa, työtä ja tauteja. Oma kaksoisliekkini olen minä itse koska viihdyn parhaiten itseni seurassa mutta välillä tulee pieniä erimielisyyksiä ja huutoriitoja.

Vierailija
102/113 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/113 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

on todellista, olen kohdannut omani

Vierailija
104/113 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konekiväärikulli ja Megakettu ovat mielestään tuplaliekkejä.

Vierailija
105/113 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen pa**aa tää on?

Vierailija
106/113 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kaksoistuli? Ai niinko yhdessätuleminen vai kaks kertaa peräkkäin tuleminen?

Vierailija
107/113 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kolmois kakka, eli triple poop, ketju mentiin poistamaan?

Vierailija
108/113 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoisia tarinoita. Ihmissuhteissa tuntuu olevan usein jokin selittämätön osa, jolle voi antaa erilaisia merkityksiä. Todellinen selitys kuitenkin lienee suhteessa omiin vanhempiin ja/tai kehityksellisissä traumoissa: Kun joku ihminen tuntuu selittämättömällä tavalla tutulta, kyseessä ovat todennäköisesti tutut energiat lapsuuden kodista. Jos vanhempien oma suhde on ollut hyvä, voi omiin tuntemuksiin luottaa paremmin. Tämä perustuu empiirisiin havaintoihin, voin olla väärässäkin. Vastaavasti jos vanhempien suhde on ollut huono tms. perhosten lepattelu vatsassa, tuttuuden tunne yms jonkun seurassa voi todellisuudessa olla hälytyskello. Toki vastaavasti moni joka on kasvanut huonossa ilmapiirissä tms päätyy aikuisena terveeseen parisuhteeseen. Intuition kuuntelu lienee tärkeintä (se ääni, joka on erillään ajatuksista ja tunteista)

Vierailija
109/113 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuu niin että taju lähtee. Maailman vanhin tarina, miksi sille pitäisi keksiä joku mystinen teoria?

Vierailija
110/113 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksois. Liekki. Suhteet.

Vierailija
111/113 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain tuskallista kissa ja hiiri leikkiä 

Vierailija
112/113 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limerenssiä, ei mitään muuta.

Vierailija
113/113 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset mielellään uskoo, että tää on huuhaata, koska eivät ole itse asiaa kokeneet. Kaksoissieluja on olemassa ja niitä yhdistää loputon veto toisiinsa jota ei pysty selittämään millään maallisella rakkaudella. Monesti kaksoisielujen kokema rakkaus ei ole edes romanttista niinkuin moni sen tahtoo ymmärtää vaan jotain ihan muuta. Toisen kanssa ei tarvitse olla edes samassa paikassa, ei edes samassa maassa mutta yhteys on aina. Toinen on ensimmäisenä mielessä aamulla kun heräät ja viimeisenä kun menet nukkumaan. Aika ja etäisyys ei poista sitä miten tärkeä ihminen sinulle on, vaikka sinulla ei olisi ollut edes tilaisuutta paremmin tutustua häneen, hän säilyy aina sinussa. Jos koet tämmöisen kokemuksen, pidä se itsessäsi merkityksellisenä voimana, älä anna muiden horjuttaa kokemustasi. Parhaimmillaan se kasvattaa sinusta paremman ja ehjän. Älä luovuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi