Sivut

Kommentit (98)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Idioottien huuhaata. Monet julkkisparit uskovat näihin sekojuttuihin: chisut ja tuure kilpeläiset ym. muut. Outoa porukkaa!!!

Ite oot outo kun et kykene ymmärtämään muiden kokemuksia vain koska itse et usko niihin. Idiootti.

• ylös 14
  • alas 4
Vierailija

Miksi ei vain voi ajatella, että elämässä on käynyt hyvä tuuri kun on sattumalta tavannut ihmisen, jonka kanssa on hyvä olla parisuhteessa ja hommat natsaa, ilman mitään teennäistä ”twinflame”-hömpötystä? Luulen, että jokaiselle löytyy maailmasta useita sopivia tyyppejä, mutta toiset törmäävät heihin elinaikanaan ja toiset ei.

• ylös 23
  • alas 6
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idioottien huuhaata. Monet julkkisparit uskovat näihin sekojuttuihin: chisut ja tuure kilpeläiset ym. muut. Outoa porukkaa!!!

Ite oot outo kun et kykene ymmärtämään muiden kokemuksia vain koska itse et usko niihin. Idiootti.

Okei, oon outo. Kirjaimellisesti. Silti mun mielestä tämä on täyttää huuhaata. Sori jos loukkasin tunteitasi! En usko tähän. Rakkauteen kyllä uskon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Okei, oon outo. Kirjaimellisesti. Silti mun mielestä tämä on täyttää huuhaata. Sori jos loukkasin tunteitasi! En usko tähän. Rakkauteen kyllä uskon.

Jatkan vielä: olet oikeassa myös siinä, et oon idiootti.

Eikö me kaikki olla?

Vierailija

Täyttä roskaa.

Monet ihmiset kuitenkin tarvitsevat opinkappaleita mihin uskoa, jotakin ihmiselämää suurempaa. Uskonto ja uskonnollisuus on aiemmin täyttänyt tämän tarpeen.

Vierailija

Suurin osa ei ymmärrä näistä asioista mitään, mutta kuitenkin laukoo mielipiteitään. Kaksoisliekkisuhde ei ole mikään romanttinen, täydellinen rakkaustarina tai täydellinen parisuhde. Niistä harvoin edes tulee parisuhdetta. Sellaisessa on kyse yleensä sielunkumppanista. Jos kaipaat ihanaa parisuhdetta, ei todellakaan kannata toivoa kaksoisliekkiä :D  Ja eipä se toivominen toisaalta auta, nämä asiat on etukäteen itse valittu. Minä tiedostin aina että tulen joskus tapaamaan kaksoisliekkini ja tiesin miltä hän tulee näyttämään koska näin sen unessa. Tiesin heti kun hänet näin että tässä se nyt on mitä olin koko elämäni jostain etsinyt. Siitä alkoivat myös erinäiset ns. synkroniteetti-ilmiöt; hyvin tyypillisiä mitä usein kuvataan. En tämmöiseen ikinä uskonut, mutta elämä on ihmeellisempää kuin elokuvissa. 

• ylös 16
  • alas 4
Twinflame

Vierailija kirjoitti:
Miksi ei vain voi ajatella, että elämässä on käynyt hyvä tuuri kun on sattumalta tavannut ihmisen, jonka kanssa on hyvä olla parisuhteessa ja hommat natsaa, ilman mitään teennäistä ”twinflame”-hömpötystä? Luulen, että jokaiselle löytyy maailmasta useita sopivia tyyppejä, mutta toiset törmäävät heihin elinaikanaan ja toiset ei.

Siksi koska tämä on ollut alusta asti todella outoa.
Molemmilla tunne että tunnettu aina heti alusta asti. Molemmilla täysin samat harrastukset.
Molemmilla tunne että pystyy aistimaan toisen ajatukset.
Molemmilla tarve kertoa kaikki salaisuudet ja avautua täysin. Olin 11v hyvässä avioliitossa. 3kk hän tiesi enemmän minusta kuin ex puolisoni.
Mieletön vetovoima ilman seksuaalisuutta alussa, kuten aiemmin sanoin emme vastaa kumpikaan toisen ihanne kumppaneita ulkoisesti.
Seksuaalisuus tuli perässä tämäkin on parasta koskaan.

Kaksoisliekki teemassa on pakenija/ saalistaja vaihe. Meillä tämä oli johtui peloistani. En pysty edelleenkään kertomaan mistä nämä tulivat. Alussa ensimmäiset 2v epäilin mielenterveyttäni. Yritin päästä 1-2kk välein eroon puolisosta ilman syytä. Hajosin itse aina täysin ja halusin takaisin.
En ole koskaan ollut soutaa huopaa tyypppi.

Mites haaveet. Molemmat on haaveilleet muutosta erääseen paikkaan, tämä tuli selville heti alussa. Entäs tämä, olemme olleet vuosien aikana useissa samoissa tapahtumissa. Ikäänkuin vain odotettu törmäystä.

Jos otat tuolta kadulta 100ihmistä kuinka monen kanssa olet ollut vaikkapa samalla keikalla?
Kuinka monen kanssa useasti

Ihan liikaa asioita joita ei pysty selittämään.. Ehkä vaan käsittämätön tuuri tai jotain.

• ylös 8
  • alas 14
Vierailija

Itse ajattelen, että koko termi kaksoisliekki on todella haitallinen. Metafyysisesti ajatellen kyseinen termihän viittaa siihen, että ihminen ei pystyisi olemaan kokonainen tai valaistumaan ilman jotain toista ihmistä. Tämä jos mikä on vaarallista jos ajatellaan sielun henkistä kehitystä kohti lopullista valaistumista. Jokainen joka koskaan on valaistunut (lopullisesti) on tehnyt sen yksin, se ei ole mikään ryhmätehtävä.

Eli valitettavasti tämä koko juttu kuulostaa omiin korviini detourilta. Ymmärrän toki, että jokaisella on oma polku kuljettavanaan henkisessä kehityksessään ja että siihen saattaa kuulua se, että maaliin ei välttämättä päästä kovinkaan suoraviivaisesti. Mutta sitten kuitenkin, paradoksaalisesti ihmissuhteet voivat potentiaalisesti olla myös hyvinkin paljon eteenpäinvieviä. (Tämä erittäin suurella varauksella, aika monen asian pitää natsata että näin todellakin on.)

Itse epäilen vahvasti, että kaksoisliekkisuhteiden perusta on menneissä elämissä, eli kyseiset ihmiset ovat jo menneissä elämissään olleet tekemisissä toistensa kanssa ja sitä kautta sitten saattaa olla samanlaiset harrastukset, mielenkiinnon kohteen jne. myös tässä elämässä.  Ja sitä kautta tuttuuden tunne myös, aivan kuin tunnettaisiin toinen jo valmiiksi, mikä siis tässä tapauksessa tietenkin pitää paikkansa.

Itse olen tutustunut syvällisesti näihin kaikkiin henkisiin, metafyysisiin ja esoteerisiin teorioihin ja asioihin viimeiset kahdeksan vuotta. Silloin kahdeksan vuotta sitten aloitin tämän henkisen heräämiseni, minulla oli pitkä ajanjakso, jolloin luulin välttämättä tarvitsevani toista ihmistä omalla polullani, jotta voisin päästä eteenpäin. Nyt olen onneksi sen verran viisastunut, että en enää tällaiseen sorru. Toki olisi kiva saada unelmien parisuhde, mutta sen vaatimaa hintaa en välttämättä ole valmis maksamaan. (Tätä mietin sitten uudestaan, jos unelmieni prinssi ilmaantuu jostain yhtäkkiä lavalle. Tätä kyllä epäilen suuresti että näin tapahtuu, koska vaatimustasoni on aika kova näissä jutuissa, vaadinhan itseltänikin paljon joten miksi tyytyisin vähempään.)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelen, että koko termi kaksoisliekki on todella haitallinen. Metafyysisesti ajatellen kyseinen termihän viittaa siihen, että ihminen ei pystyisi olemaan kokonainen tai valaistumaan ilman jotain toista ihmistä. Tämä jos mikä on vaarallista jos ajatellaan sielun henkistä kehitystä kohti lopullista valaistumista. Jokainen joka koskaan on valaistunut (lopullisesti) on tehnyt sen yksin, se ei ole mikään ryhmätehtävä.

Eli valitettavasti tämä koko juttu kuulostaa omiin korviini detourilta. Ymmärrän toki, että jokaisella on oma polku kuljettavanaan henkisessä kehityksessään ja että siihen saattaa kuulua se, että maaliin ei välttämättä päästä kovinkaan suoraviivaisesti. Mutta sitten kuitenkin, paradoksaalisesti ihmissuhteet voivat potentiaalisesti olla myös hyvinkin paljon eteenpäinvieviä. (Tämä erittäin suurella varauksella, aika monen asian pitää natsata että näin todellakin on.)

Itse epäilen vahvasti, että kaksoisliekkisuhteiden perusta on menneissä elämissä, eli kyseiset ihmiset ovat jo menneissä elämissään olleet tekemisissä toistensa kanssa ja sitä kautta sitten saattaa olla samanlaiset harrastukset, mielenkiinnon kohteen jne. myös tässä elämässä.  Ja sitä kautta tuttuuden tunne myös, aivan kuin tunnettaisiin toinen jo valmiiksi, mikä siis tässä tapauksessa tietenkin pitää paikkansa.

Itse olen tutustunut syvällisesti näihin kaikkiin henkisiin, metafyysisiin ja esoteerisiin teorioihin ja asioihin viimeiset kahdeksan vuotta. Silloin kahdeksan vuotta sitten aloitin tämän henkisen heräämiseni, minulla oli pitkä ajanjakso, jolloin luulin välttämättä tarvitsevani toista ihmistä omalla polullani, jotta voisin päästä eteenpäin. Nyt olen onneksi sen verran viisastunut, että en enää tällaiseen sorru. Toki olisi kiva saada unelmien parisuhde, mutta sen vaatimaa hintaa en välttämättä ole valmis maksamaan. (Tätä mietin sitten uudestaan, jos unelmieni prinssi ilmaantuu jostain yhtäkkiä lavalle. Tätä kyllä epäilen suuresti että näin tapahtuu, koska vaatimustasoni on aika kova näissä jutuissa, vaadinhan itseltänikin paljon joten miksi tyytyisin vähempään.)

Sama!

Vierailija

ei ole olemassa mitään "sitä oikeaa" tai "kaksoisliekkejä", pelkästään ihmisiä jotka haluaa nähdä jotain mystistä ja suurempaa arkisissa asioissa. jotkut vaan sopii paremmin yhteen kuin toiset, ei sen tajuamiseen tarvita mitään kohtaloa tai muutakaan disneymäistä hömppää. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Uskon että tuollainen asia voi olla olemassa mutta 95% henkilöistä jotka luulevat olevansa liekkisuhteissa eivat ole.

Hyvä esimerkki tästä on se megan fox ja se mikä gun kelly se toinen onkaan. Ihan älyttömälle sekoilulle ja ilmeisen päihdehuuruiselle paneskelulle on keksitty tällainen perustelu ja tekosyy jostain elämää suuremmasta rakkaudesta ja kaksoisliekistä vaikka todellisuudessa kummankin pitäisi pysyä toisistaan enemmän kuin kaukana.

Tuovat siis toisistaan ainoastaan kaikki huonot puolet esiin ja kaiketi päihteillä vielä boostaavat niitä. Ja koska ovat sekaisin niin kuvittelevat nurinkurisesti tekevänsä toisistaan kokonaisia tai aiempaa parempia ihmisiä. Sitten seisoo silmät päässä ja naama on täysin ilmeetön kuin lobotomialeikkauksen jälkeen kun niin "rakastuneina" poseerataan. Seuraava askel on se päivä kun toisessa on puukko keuhkossa pystyssä ja toinen piehtaroi verilammikossa kun ollaan edelleen niin lööv.

• ylös 15
  • alas 0
Vierailija

Että sattuikin, että se juuri sinun ainutkertainen kosminen parisi asuu juurikin Suomessa ja vieläpä Äänekoskella (tai missä ikinä itse satutkin asumaan)! Tämä on mielestäni se suurin vika tässä teoriassa.

En kyllä voi valitettavasti uskoa kaksoisliekkiteoriaa. "Sielunkumppanuuteen" uskon siinä mielessä, että joidenkin kanssa vain natsaa paremmin kuin toisten ja joissakin ihmisissä on valmiiksi jotain tuttua. Yleensä tämä tuttuus liittyy kuitenkin siihen, että uusi ihminen muistuttaa jotain ennestään tuttua ihmistä, et vain tajua sitä.

• ylös 14
  • alas 3
Vierailija

Taitaa olla vaan jotenkin muka-kaunisteltu ilmaisu sille, että on sattunut osumaan samoihin lakanoihin tyypin kanssa joka (vihdoin) osaa ja jaksaa nussia aivot pihalle.

Vierailija

Riittää kun katsoo tätä Megan Foxia sen uuden tyyppinsä kanssa niin selviää ettei kaksoisliekkiä ole olemassakaan.

On vain hyviä huimausaineita ja ikäkriisejä.

Twinflame

Vierailija kirjoitti:
Että sattuikin, että se juuri sinun ainutkertainen kosminen parisi asuu juurikin Suomessa ja vieläpä Äänekoskella (tai missä ikinä itse satutkin asumaan)! Tämä on mielestäni se suurin vika tässä teoriassa.

En kyllä voi valitettavasti uskoa kaksoisliekkiteoriaa. "Sielunkumppanuuteen" uskon siinä mielessä, että joidenkin kanssa vain natsaa paremmin kuin toisten ja joissakin ihmisissä on valmiiksi jotain tuttua. Yleensä tämä tuttuus liittyy kuitenkin siihen, että uusi ihminen muistuttaa jotain ennestään tuttua ihmistä, et vain tajua sitä.

Tähän sen verran että ihmisenä tämä tyyppi on täysin samanlainen kuin aiemmin edesmennyt tärkeä ystäväni. Mutta tätähän en tiennyt kuin vasta tutustuttuani. Tämä ei siltikään selitä miksi hän on alusta asti vetänyt puoleensa enemmän kuin kukaan koskaan.
Etkö pitäisi outona jos yhtäkkiä näät ihmisen joka kiinnostaa enemmän kuin kukaan ennen. Kaiken lisäksi pidät ihmisen ulkonäköä ja pukeutumista jopa ärsyttävänä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Riittää kun katsoo tätä Megan Foxia sen uuden tyyppinsä kanssa niin selviää ettei kaksoisliekkiä ole olemassakaan.

On vain hyviä huimausaineita ja ikäkriisejä.

Jep. Toinen samanlainen pari on se yksi niistä kardashianeista sen tatskatun heebon kanssa.

Onko nämäkin muuten jo julistaneet löytäneensä kaksoisliekkinsä ja juovansa sen kunniaksi verta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vai olisiko muistuttavuuden sijaan ihan vain henkistä samankaltaisuutta eli tuota sielunkumppanuutta? Kun ajattelee ja tuntee about samoin, niin se on oudon tuttua uuden tuttavuuden kohdalla.

Vierailija

Tää on tällaista new age-hömppää. Ihmiset rupeaa uskomaan yksisarvisiin ja tuplaliekkeihin. Yleensä valkoiseen roskaväkeen uppoaa kaikki tällainen tuuba, ei koulutettuihin.

• ylös 11
  • alas 2

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.