Mitä mieltä miehestä joka vetää pään sekaisin joka viikonloppu?
Onko ok?
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 22:49"]Ei
[/quote]
Miksi ei?
Mun mies. Muuten aivan ihana, mutta tuo joka viikonloppuinen kaljan juonti..
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 22:54"]
Mun mies. Muuten aivan ihana, mutta tuo joka viikonloppuinen kaljan juonti..
[/quote]
Aika tylsää tosiaan jos pelkkää kaljaa juo viikonlopusta toiseen. Monista aineista kun saisi mukavaa lisäefektiä känniin ja kaljaakin tarvitsee juoda vähemmän.
Ok jos ei vaikuta juuri muiden kuin henkilön omaan elämään. Jos on puoliso tai/ja lapsia niin sitten ei ole ok.
Syy, miksi en kelpuuttanut muuten kiinnostavaa miestä. En ala katsella sitä menoa, siitä jää itselle lopulta vain suru puseroon ja luu käteen. Pään täyteen vetämisen tarve kertoo ettei viihdy elämässään selvinpäin, ja linkittyy yleensä muihinkin ongelmiin.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 23:13"]
Syy, miksi en kelpuuttanut muuten kiinnostavaa miestä. En ala katsella sitä menoa, siitä jää itselle lopulta vain suru puseroon ja luu käteen. Pään täyteen vetämisen tarve kertoo ettei viihdy elämässään selvinpäin, ja linkittyy yleensä muihinkin ongelmiin.
[/quote]
Tai ehkä olisi voinut silti yrittää, katsella vaikka kuukauden ajan, selvittää mistä ongelmat johtuvat ja kuinka syviä ne ovat. Onko niille tehtävissä jotain.
Silloin tällöin olisi ok, mutta ei missään nimessä joka viikonloppu. En itse juo ollenkaan, ja olisi tylsää katsella sitä niin usein. Ja ei se kovin terveellistäkään ole.
Mikäs ongelma tuossa on? Eikös se ole vaan ihan hyvä juttu, ettei mies pämppää koko viikkoa, vaan ainoastaan viikonloppuisin.
Oon kans sitä mieltä, et pitää olla jotai henkisiä ongelmia jos ei kestä koko viikkonsa 2 vapaat pv selvinpäin vaa pitää kohdata ne humalas.
Ei jatkoon. Katselin ja odottelin useamman vuoden koska rakkaus. Sydän särkyi mutta oli pakko lopettaa se suhde. Joka viikonloppuinen dokaaminen vaikuttaa myös viikkoihin eli koko elämään, ei se toimi.
Junttimaista, noloa ja kertoo jostain tunne-elämän ongelmista. Kenties jo riippuvainen alkoholista jollain tasolla.
Ei jatkoon.
Ei