Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkki, miten itse taistelen illan syömisvimmaa vastaan

Vierailija
08.12.2025 |

Tarkkaan lautasellisen proteiinia. Raejuustoa, jogurttia, pähkinöitä. Syömisvimma menee pois.

Muuten söisin juustovoileivän toisensa perään.

Mikä on teidän keinonne?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö riittävästi päivällä 

Vierailija
2/16 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömällä aamulla paljon. Iso aamupala, kunnon lounas ja iltanapostelu jää vähemmälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillerit. Rybelsus 14mg.

Vierailija
4/16 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön hyvän, monipuolisen päivällisen n. klo 19. Ei sen jälkeen tee mieli enää napostella.

Vierailija
5/16 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syömällä aamulla paljon. Iso aamupala, kunnon lounas ja iltanapostelu jää vähemmälle.

Minulla ei toimi tuo. Mitä enemmän syön aamiaisella, sitä enemmän syön jokaisella aterialla ja sitä enemmän tekee mieli illalla. Kertoo taas miten erilaisia me ihmiset ollaan. Se mikä toimii toisella, ei toimikaan toisella.

[sivusta]

Vierailija
6/16 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn katselemassa Prismassa miten KUVOTTAVAN ihraiseen kuntoon ihminen menee, kun antaa mässäilynhimolle kaiken vallan. Järkyttävän lihavia sumopainijan näköisiä hirviömäisiltä taaperoilta näyttäviä löllyköitä joka päivä lyllertää pyllertää tuolla pitkin kauppojen käytäviä....

Vierailija
7/16 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn katselemassa Prismassa miten KUVOTTAVAN ihraiseen kuntoon ihminen menee, kun antaa mässäilynhimolle kaiken vallan. Järkyttävän lihavia sumopainijan näköisiä hirviömäisiltä taaperoilta näyttäviä löllyköitä joka päivä lyllertää pyllertää tuolla pitkin kauppojen käytäviä....

Vierailija
8/16 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/16 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kokeilla. Nyt on juurikin tuo, että vaikka päivän syön kuinka fiksusti ja sunnitellusti, niin illalla aina 2-3 päivin välein repeää käsistä ja menee puoli limppua leipää tai jotain vastaavaa.

Vierailija
10/16 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Proteiinia ja kuitua unohtamatta. Minulla illat menevät pikemminkin niin, että klo 20.30 tulee kiire syödä iltapala. Minulla ei ole edes nälkä päivällisen ja iltapalan välissä. 

Vierailija
11/16 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei osta leipää, ei sitä tule syötyä. Tai ostaa sen verran jos on muuta perhettä, et siitä ei raaski syödä. Muuten ei jää lapsille aamupala leipää.

Vierailija
12/16 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun muistutit. Pitääpä hakea kääretorttu keittiöstä 

Vierailija
13/16 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskotaan, uskotaan että saat rohkeutta kommentoida täällä Tor-routerin avulla. Joopa joo. 

Vierailija
14/16 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön klo 9 - 16 välillä ja  klo 16 pesen jo hampaat. En syö enää mitään illalla, juon vain vettä. Olisi tylsää pestä hampaat moneen kertaan. Minulla tämä on toiminut jo vuosia.

Vierailija
15/16 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus ei aina ole valinta.

Ei myöskään liika laihuus.

Hoitakaa omat asianne, kiitos.

Vierailija
16/16 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön klo 9 - 16 välillä ja  klo 16 pesen jo hampaat. En syö enää mitään illalla, juon vain vettä. Olisi tylsää pestä hampaat moneen kertaan. Minulla tämä on toiminut jo vuosia.

Minä en saa unta jos maha on tyhjä. Syön iltapalan juuri ennen sänkyyn menoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi