Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisista ei oo enää mitää hyötyä

Vierailija
30.03.2015 |

Ainakin 98% naisista on ihan hyödyttömiä. Luonteeltaan ovat yhä narsistisempia, materialistisempia, manipuloivia, kuin koskaan aiemmin. Tilanne on ollut jo pitkään huono, mutta vielä 5-10 vuotta sitten ei ollut yhtä paha kuin nyt. Naiset pelaavat ns, "mind gameja", eli haluavat aiheuttaa pelkkää draamaa ja kaaosta, tasapainoisuus ei kelpaa vaan draamaa on pakko aiheuttaa vaikka väkisin. Naiset friend zonettaa kunnollisia miehiä, mutta sietävät renttujen ja psykopaatti miesten käytöstä. Kunnollista miestä ei enää arvosteta, paitsi sitten kun juoksut on juostu ja ikää yli 30v nii saatetaan ottaa elättäjäksi kiltti mies. Oli jumalalla varmaan hauskaa, kun teki naisista tunteittensa vietävissä olevia elukoita. Naiset haluavat vain alpha miehen joka dominoi, alapään ohjaamana se mies valitaan. Kilttien miesten on pakko esittää pahaa poikaa ja dominoivaa käytöstä, muuten ei naisen kimavittu kostu. Olen itse saanut tällä tavalla naisia, mutta kun se ei ole oikea luonteeni niin en loputtomiin jaksa esittää kusipäätä. Nämä "mind gamet" suhteissa on niin syvältä, aina pitää olla draamaa tai muuten on liian tylsä. Kunnollisuus on liian tylsää naisten mielestä. Naiset ei ole arvokkaita tapailtavaksi, ovat ulkoapäin kauniita mutta sisältä rumia. Ei naiset rakasta miehiä, haluavat vain hyötyä miehistä ja rakastaa vain sitä mitä emotionaalisia tunteita mies voi aiheuttaa tai onko miehellä korkea status/asema. Mutta ihmisenä 98% naisista ei kykene miestä rakastamaan. Sen näkee siinä, kun mies jää työttömäksi niin naisen tunteet katoaa mieheen, kun sen status putoaa. Naisia ei tarvii juuri muuhun kuin synynttämiseen, lasten kasvatukseen ja panemiseen. Mitään muuta hyötyä niistä ei ole. Eivät rakasta muita kuin itseään ja lapsiaan. Miehiä naiset ei rakasta.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottiko?

Vierailija
2/15 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenttini koska en jaksanut lukea pötkylääsi:
Jätä se sika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh.

Eihän miehistäkään mitään hyötyä ole. Eikä tarvitsekaan olla.

Ainakin minulle riittää että miehen kanssa on hyvä olla.

Ajatuskin hyötymis-suhteesta kuulostaa vastenmieliseltä.

Vierailija
4/15 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin lukemisen heti kun mainitsit friendzonen. Kaikki friendzonesta valittavat ovat automaattisesti idiootteja.

Vierailija
5/15 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no...miten sitten minä otin miehen huolimatta ulosotosta ja oli työtönkin kun tavattiin. Ainoa syy miksi haluaisin hänestä erota olisi pettäminen, kunnioituksen puute tai väkivalta, koska rakastan miestäni.

Vierailija
6/15 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 14:35"]

Ainakin 98% naisista on ihan hyödyttömiä. Luonteeltaan ovat yhä narsistisempia, materialistisempia, manipuloivia, kuin koskaan aiemmin. Tilanne on ollut jo pitkään huono, mutta vielä 5-10 vuotta sitten ei ollut yhtä paha kuin nyt. Naiset pelaavat ns, "mind gameja", eli haluavat aiheuttaa pelkkää draamaa ja kaaosta, tasapainoisuus ei kelpaa vaan draamaa on pakko aiheuttaa vaikka väkisin. Naiset friend zonettaa kunnollisia miehiä, mutta sietävät renttujen ja psykopaatti miesten käytöstä. Kunnollista miestä ei enää arvosteta, paitsi sitten kun juoksut on juostu ja ikää yli 30v nii saatetaan ottaa elättäjäksi kiltti mies. Oli jumalalla varmaan hauskaa, kun teki naisista tunteittensa vietävissä olevia elukoita. Naiset haluavat vain alpha miehen joka dominoi, alapään ohjaamana se mies valitaan. Kilttien miesten on pakko esittää pahaa poikaa ja dominoivaa käytöstä, muuten ei naisen kimavittu kostu. Olen itse saanut tällä tavalla naisia, mutta kun se ei ole oikea luonteeni niin en loputtomiin jaksa esittää kusipäätä. Nämä "mind gamet" suhteissa on niin syvältä, aina pitää olla draamaa tai muuten on liian tylsä. Kunnollisuus on liian tylsää naisten mielestä. Naiset ei ole arvokkaita tapailtavaksi, ovat ulkoapäin kauniita mutta sisältä rumia. Ei naiset rakasta miehiä, haluavat vain hyötyä miehistä ja rakastaa vain sitä mitä emotionaalisia tunteita mies voi aiheuttaa tai onko miehellä korkea status/asema. Mutta ihmisenä 98% naisista ei kykene miestä rakastamaan. Sen näkee siinä, kun mies jää työttömäksi niin naisen tunteet katoaa mieheen, kun sen status putoaa. Naisia ei tarvii juuri muuhun kuin synynttämiseen, lasten kasvatukseen ja panemiseen. Mitään muuta hyötyä niistä ei ole. Eivät rakasta muita kuin itseään ja lapsiaan. Miehiä naiset ei rakasta.

[/quote]

Juu, ei mitään hyötyä. Joku nainen sinutkin on synnyttänyt. Täsyin hyödyntöntä!

Vierailija
7/15 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä sitten vaivaat asialla päätäsi?

Vierailija
8/15 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä joku mamman paapoma peräkamarin poika itkee, kun ei viikonloppuna lohjennut. Vinkki: rupea mukavaksi ihmiseksi, niin löydät hyvää seuraa. Niin kauan kuin olet tuollainen, saat vain arvoistasi seuraa: et ketään tai niitä k.päitä.

Vierailija
9/15 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet haksahtanut vääränlaisiin naisiin. Kuulostaa siltä, että valikoit draamakuningattaria, eikä kiltit naiset kiinnosta.

Vierailija
10/15 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiviäkin kiinnostaa. Menen lakkaamaan kynsiäni.

terveisin, Nainen

Vierailija
11/15 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 14:44"]

Siellä joku mamman paapoma peräkamarin poika itkee, kun ei viikonloppuna lohjennut. Vinkki: rupea mukavaksi ihmiseksi, niin löydät hyvää seuraa. Niin kauan kuin olet tuollainen, saat vain arvoistasi seuraa: et ketään tai niitä k.päitä.

[/quote]

Minä taas luulen, että tätä ei naiset edes kiinnosta. Poikien kesken kaikki on parempaa, seksikin.

Vierailija
12/15 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämän aloituksen tapaisten asenteiden yleistyminen miehissä on johtanut siihen, että itse en ole enää kymmeneen vuoteen halunnut miehiin sekaantua. Eli olen ollut sinkkuna ja selibaatissa, kuten todennäköisesti tulen olemaan loppuikäni.

Ja olen siis deittimaailmassa törmännyt liian usein noihin asenteisiin, joissa heti ennakko-oletus on että olen sukupuoleni takia jo läpimätä lumppu ja draamakuningatar ja ties mitä. Ok, miksi sitten haluaa yleensä naiisa tapailla jos naiset kerran on niin paskoja.

Vierailija
13/15 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 14:35"] Kilttien miesten on pakko esittää pahaa poikaa ja dominoivaa käytöstä, muuten ei naisen kimavittu kostu. Olen itse saanut tällä tavalla naisia, mutta kun se ei ole oikea luonteeni niin en loputtomiin jaksa esittää kusipäätä.[/Quote]

Jaaha. Vai niin. Onpa yllättävää, että kusipäätä näyttelemällä saa kusipäisiä naisia.

Voin kertoa miesten välisen salaisuuden. Naiset ovat erilaisia ja haluavat eri asioita. Mukavia naisia ei todellakaan saa kusipäätä leikkimällä eikä edes olemalla aito kusipää. Mutta en kero miten niitä saa. Miehellä, joka sanoo itseään "kiltiksi", ei ole mitään annettavaa mukavalle naiselle. Kiltteys on päätöksiä ja tekoja, ei puheita eikä rohkeuden puutteessa tekemättä jättämisiä.

Mutta älä stressaa. Ne sinun ihannoimat kusipäänaiset muuttuvat vuosi vuodelta helpommiksi. Pian niistä tulee rasittavia roikkujia, joista et pääse eroon millään. Et vaikka ryyppäisit työsi ja teeskentelisit mukavaa.

Vierailija
14/15 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 14:36"]Kommenttini koska en jaksanut lukea pötkylääsi: Jätä se sika![/quote]

Ei tarvitse. Se sika jätti sen jo.

Vierailija
15/15 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman olen laittanut merkille, narsististen naisten määrä on tosiaan lisääntynyt rajusti. esim. kahdeksan eroa kymmenestä on tehty naisten aloitteesta. Omituista on että melkoinen osa naisista hakee itselleen häiriintynyttä miestä, mitä suurempi ääliö sitä varmempi menkki.. esim. http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2011082914282324_ul.shtml

Kyllä tuo kertoo omaa kieltään nyky naisten ajatusmaailmasa, ei merkitse mitään se että ko. henkilö murhasi pääasissa lapsia. Missä ne äidilliset tuntee on?

Tätä ei tietystikkään pidä yleistää liikaa, suuriosa naisista on edelleen fiksuja perheestään huolehtivia ja puolisoa rakastavia, jotka eivät naisena hyväksy tuollaista käytöstä.