Onko kakkonen sittenkin ykkönen?
En ole tätä koskaan kokenut kenenkään kanssa, mutta alan vakavasti pohtia tätä vaihtoehtoa. Ykkönen ei nimittäin säväytä niin mitenkään.
Vinkkejä? Miten ottaa asia puheeksi?
Kommentit (20)
4, samaan aikaan? No ei vaineskaan! Tulisi vähän ahdasta. ap
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 22:47"]4, samaan aikaan? No ei vaineskaan! Tulisi vähän ahdasta. ap
[/quote]
ei kun ensin 1 ja sitten 2 :)
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 22:45"]
Olen nainen. ap
[/quote]
Ja sua ei ykkönen säväytä? Käy gynellä kattomassa että paikat ok.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 22:48"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 22:47"]4, samaan aikaan? No ei vaineskaan! Tulisi vähän ahdasta. ap [/quote] ei kun ensin 1 ja sitten 2 :)
[/quote]
Myös mieheltä. Mies nauttii parrun saamisesta perseeseen enemmän kuin nainen, sillä miehellä on eturauhanen.
Siis kuka nainen ei muka nauti omasta sukupuolielimistään? aseksuaali?
Ei ole. Suolessa ei ole tuntoa. Pillu on naisen seksuaalielin.
Voi jeesus. Itse en ole ainakaan koskaan saanut orgasmia seksin yhteydessä. Yritetty on.
Taitaa olla teinejä linjoilla, nukkumaan!
Tunkekaa anaalinvastustajat päänne miehenne perseeseen! Minä nautin siitä!
Siinä vaiheessa kun kakkonen muuttuu ykköseksi niin naisia ei enää tarvita. Miehet voi keskenään pitää hauskaa maailman tappiin.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 23:04"]Siinä vaiheessa kun kakkonen muuttuu ykköseksi niin naisia ei enää tarvita. Miehet voi keskenään pitää hauskaa maailman tappiin.
[/quote]
No siitä sitten vain! Itse en ainakaan tarvitse enää miehiä, kun siellä jalkojen välissä ei ilmeisesti osata edes tehdä mitään.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 23:04"]
Siinä vaiheessa kun kakkonen muuttuu ykköseksi niin naisia ei enää tarvita. Miehet voi keskenään pitää hauskaa maailman tappiin.
[/quote]
Johan ne miehet (no joo, osa vaan, ei ihan kaikki) on keskenään pitäneet hauskaa vuosituhansia. Tuskinpa se meno muuksi muuttuu.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 22:55"]
Ei ole. Suolessa ei ole tuntoa. Pillu on naisen seksuaalielin.
[/quote]
Hyvänen aika, mene heti lääkääriin jos kohdallasi on noin! Ainakin minulla tuntoa on, huomaan selvästi jos siellä on jotain, olipa sitteen kyseessä kulli tai annos paskaa ulostettavaksi. Onko sinulla myös virtsanpidätyksessä ongelmia, tapauksesi kuulostaa vakavalta. t. hoitaja
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 22:47"]4, samaan aikaan? No ei vaineskaan! Tulisi vähän ahdasta. ap
[/quote]
molempiin vuorotellen...uuuhhhh
On se. Osalla ihmisistä aina tarve haukkua kun toisilla menee hyviin. Seksi on hyvää vain silloin kun on avoin.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 08:15"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 22:47"]4, samaan aikaan? No ei vaineskaan! Tulisi vähän ahdasta. ap [/quote] molempiin vuorotellen...uuuhhhh
[/quote]
Tämä parasta :D .
Oletko homo kun ei ykkönen säväytä?