Mä oon liian komea mies saadakseni naista
Kommentit (16)
Harvemmin on tuollaista ongelmaa. Eilen mietin, että miltä tuntuisi olla tosi kaunis nainen. Sitten tavallinen mies varmasti arvostaisi tosi kovin ja olisi parempi parisuhteessa.
Aina joku on parempi toisessa asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin on tuollaista ongelmaa. Eilen mietin, että miltä tuntuisi olla tosi kaunis nainen. Sitten tavallinen mies varmasti arvostaisi tosi kovin ja olisi parempi parisuhteessa.
Se tavis mies olisi varmaan kaikille, että mun vaimo on tosi kaunis. Ei se tarkota sitä, että superkauniilla naisella pitäisi olla tosi komea mies.
Sama! Pyörtyisivät, jos eivät muualle katsoisi. 😁
Oletteko huomanneet että nykyään ei enää ole n k kauniita pariskuntia, kauniita pereja jossa osapuolet näyttävätkin tasapainoisilta ja toisilleen juuri sopivina ja siksi ovat kaunis pari.
Kirjoituksesi kertoo, että älysi viehättää vain harvoja.
Vierailija kirjoitti:
Defenssit kevyesti tulilla...
Tarkoittanet muffinsseja...?
Hienoa, sitten olet vaan yksikseni.
Omasta nuoruudesta muistan, että kylillä oli pariskuntia, joista ajateltiin, että toinen oli tosi komea tai kaunis. Siis paremman näköinen (hiukan) kuin toinen. Sitten toinen oli jollakin toisella tapaa parempi tästä pariskunnasta. Mukavampi, hauskempi, menestyneempi, koulutetumpi jne.
Se oli ok. Joskus joku komeampi mies seurusteli rumemman naisen kanssa. Naisella saattoi olla hyvä perhe, varakkaampi perhe. Mies mieli osaksi tuota perheyhteisöä. Saattoi olla, että nainen oli muuten tosi mukava. Ominaisuudet kompensoivat toisiaan.
Usein ajattelin, että kaikki ei näy ihmisessä. Joku syy siihen oli, miksi komea mies oli rakastunut rumempaa naiseen.
Minusta nämä jutut siitä, että pariskunnan pitäisi olla yhtä hyvännäköisiä, on hassuja. Ei muutkaan ominaisuudet ole yhdenveroisia.
Toinen on joustavampi ja omaa paremman huumorintajun. Se kauniimpi voi olla vaikea luonteeltaan.
Jos monissa ominaisuuksissa on tasoeroja, niin sitten voi tulla säröjä. Jos toinen on paremman näköinen, menestyneempi, älykkäämpi jne. Voi tulla seinä eteen.
Itselläkin on tismalleen sama ongelma. Hei voitaisiin antaa vertaistukea toisillemme, minun "mies luola" toy boxi:ssa. M33
Vierailija kirjoitti:
Kuules, tarkoittaa sitä, että "miehillä" on lupa käydä käsiksi, tulla kolistelemaan oven/ikkunan taakse ja tulla sisään vaikka väkisin, kun MIES haluaa tietää, miksi olen ilman vakituista suhdetta. HÄN voisi pelastaa minut! Jne. Ei kuule kannata kadehtia.
Ongelmahan tuokin on. Jos et ajattelisi ulkonäköä kun menet naisiin tutustumaan.
Sama. Olen 167cm, 118kg ja pälvikalju 48v mies. En neitsyyttäni ihan kelle tahansa hunsvottivampille luovuta, ja naurahdan ironisesti kun he katselevat minua mm. kaupan jonossa himokkaasti, mukaanlukien myyjät.