Olen nainen ja söin nepalilaisessa ravintolossa koko annoksen ja kokonaisen naan-leivän
Tiedättehän, nepalilaisravintoloiden annokset eivät ole ihan pieniä. Nuorempana en olisi jaksanut, mutta näemmä vanhemmiten mahalaukku venyy ja niin venyy kyllä vyötärönympäryskin. Mites ne muut naiset syöttekö te nepalilaisravintoloissa kaiken lihan ja riisin ja vielä koko naan-leivänkin?
Kommentit (46)
Otan kasvisannoksen mutta nekin ovat tuhteja. Riisiä voi jäädä yli ja naanleivän reunat mutta aika hyvin syön kyllä koko annoksen.
Mun 30kg painava, joukkuevoimistelua harrastava, 10- vuotias tyttäreni jaksaa syödä lähes koko annoksen. Niin en ihan kauheasti jaksa sun syömisiäsi hämmästellä.
Syön vain kasvisruokaa. Joskus jää osa syömättä, mutta jos on nälkä, saatan hyvinkin syödä koko lounaan ja osan naan-leivästä. Ihan koko settiä en ole tainnut koskaan syödä.
Mä pystyn vetämään molemmat naan-leivät jos niikseen tulee, jos on jonkun toisen kanssa syömässä.
Syödään miehen kanssa puoliksi silloin tällöin annos, woltilla tilataan ja nälkä lähtee molemmilta. 60/40
En syö. Olen vähän aikaa ollut intialaisessa ravintolassa töissä ja se hygienia sekä ruuanvalmistus ei ollut mitään puhtoista. Kyseinen paikka menikin konkurssiin ja en tuossa paikassa viihtynyt kauaan.
Ihan järjetön panos, joku 3000 kaloria vähintään.
Vierailija kirjoitti:
En syö. Olen vähän aikaa ollut intialaisessa ravintolassa töissä ja se hygienia sekä ruuanvalmistus ei ollut mitään puhtoista. Kyseinen paikka menikin konkurssiin ja en tuossa paikassa viihtynyt kauaan.
Tällaiset ovat mielenkiintoisia kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Ihan järjetön panos, joku 3000 kaloria vähintään.
Joopa joo. Ehkä 2000.
Todellakin syön koko aterian enkä halua aiheuttaa turhaa hävikkiä, mutta nuorempana pystyin syömään enemmän kuin nykyisin.
Teininä meni pahimpaan nälkään kaksi annosta.
N29
Vierailija kirjoitti:
En syö lihaa, syön koko annoksen paitsi riisiä jää hiukan. En syö myöskään leipää. Pienikokoinen kaverini syö myös kaiken ja hän syö myös lihaa. Hän pystyy syömään myös kebabrullan kerralla.
Oho, en ole ikinä ajatellutkaan ettei joku pystyisi syömään kebabrullaa kerralla.
En tiedä ketään, joka ei.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin syön koko aterian enkä halua aiheuttaa turhaa hävikkiä, mutta nuorempana pystyin syömään enemmän kuin nykyisin.
Teininä meni pahimpaan nälkään kaksi annosta.N29
Pääsetkö vielä sängystä ylös ilman apua?
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä nyt liittyy yhtään mihinkään..?!?
Mäkin olen ollut nuorena snäkärillä töissä ja se oli niin oksettavaa touhua etten sen jälkeen ole grillillä syönyt, mutta se ei nyt tähän kuulu millään lailla.
Vierailija kirjoitti:
Mun 30kg painava, joukkuevoimistelua harrastava, 10- vuotias tyttäreni jaksaa syödä lähes koko annoksen. Niin en ihan kauheasti jaksa sun syömisiäsi hämmästellä.
Juu, mun tyttö kans syönyt pari-kolmevuotiaasta saakka (aikuisten) ravintola-annoksen kokonaan.
On hoikka, mennyt painon puolesta aina miinuskäyrillä ja pituus pluskäyrillä.
Jos käy ravintolassa syömässä niin kannattaa syödä koko rahan edestä.
Syön yleensä koko soossin ja yhden ison naanleivän. Riisiä noin puolet. Sitten olenkin koko päivän niin täynnä ettei pysty muuta syömään. N 45v ylipainoinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teininä meni pahimpaan nälkään kaksi annosta.N29
Pääsetkö vielä sängystä ylös ilman apua?
Oletettavasti vitsailet, sillä eihän kukaan voi luulla noiden seikkojen aiheuttavan ongelmia sängystä ylös pääsemiseen.
Osaatteko syoda sen naanin avulla ja vain oikeata katta kayttaen riisin ja curryn?
En syö lihaa, syön koko annoksen paitsi riisiä jää hiukan. En syö myöskään leipää. Pienikokoinen kaverini syö myös kaiken ja hän syö myös lihaa. Hän pystyy syömään myös kebabrullan kerralla.