Olen nainen ja söin nepalilaisessa ravintolossa koko annoksen ja kokonaisen naan-leivän
Tiedättehän, nepalilaisravintoloiden annokset eivät ole ihan pieniä. Nuorempana en olisi jaksanut, mutta näemmä vanhemmiten mahalaukku venyy ja niin venyy kyllä vyötärönympäryskin. Mites ne muut naiset syöttekö te nepalilaisravintoloissa kaiken lihan ja riisin ja vielä koko naan-leivänkin?
Kommentit (46)
Onhan tuo aika tuhti annos ruokaa ja itse raavaana miehenäkin menee hiukan ähkyyn kun kaiken kaapii kitusiin. Kasvuiässä menekki mahtaa olla kaikilla korkeampi kun itsekin söin silloin kuin hevonen. Monta isoa annosta ruokaa, pizzapuffetista useampi pizza jne.
En pysty, mutta tykkään siitä että saan yhdellä hinnalla kaksi ruokaa. Otan tietenkin loput aina mukaan tai tilaan suoraan kotiin. Intialaisesta syön siis puolet, samoin pizzasta paitsi Kotipizzasta 3/4, myös sushista, meksikolaisesta jne jää aina seuraavaan ateriaan. Enkä ole ikinä pystynyt kebab-rullaa kerralla syömään 😁.
Vierailija kirjoitti:
Jos käy ravintolassa syömässä niin kannattaa syödä koko rahan edestä.
Isohkoja annoksia tarjoavat ravintolat on yleensä edullisia, mutta itselläni ahdistaa laittaa ruokaa roskiin, joten vedän itseni mieluummin ähkyn puolelle ja olen loppupäivän syömättä, kuin lopettaisin syömisen siinä kohtaa kun vatsa on just ja just täynnä, ja jättäisin loput roskikseen.
”Paremmissa” (kalliimmassa) ravintoloissa annokset on kohtuullisempia ja vaikka syökin kaiken tarjotun ja jälkiruoat päälle, niin ei tule ähkyä, vaan vatsa täyttyy juuri sopivasti.
Minkä kokoinen olit nuorena kun et jaksanut syödä, ap?
Vaikka ei nää tunnu kyllä kauheasti edes ruumiin koon kanssa korreloivan.
Helposti menee! Joskus söin sellaisen normaalin naanleivän kylkeen vielä toisen valkosipulisen leivän eikä tehnyt tiukkaa. Olen myös nainen ja pienikokoinen.
En oo koskaan syönyt nepalilaista ruokaa.
Noissa ravintoloissa käytetään orjatyövoimaa. Passit pois, 18h työpäiviä 2€/h ja asuvat takahuoneessa. Miksi tuet tuollaista?
Syön koko annoksen leipineen ja salaatteineen sekä päälle nepalilaista teetä ja paino on alle 50 kg. Ap on aika vähäruokainen ja todennäköisesti ylipainoinen tuolla annoskoolla.
Itse olen 120kg mies ja jaksan syödä kokonaisen lihaa ja riisiä ja ainaski pari niitä leipiä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 120kg mies ja jaksan syödä kokonaisen lihaa ja riisiä ja ainaski pari niitä leipiä.
Sulla menee nyt _vähintään_ kaksi annosta, kolmekin varmaan.
Syön kaiken, annoksen ja naanin.
En tajua miksi tästäkin pitää tehdä aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Noissa ravintoloissa käytetään orjatyövoimaa. Passit pois, 18h työpäiviä 2€/h ja asuvat takahuoneessa. Miksi tuet tuollaista?
Nyt täytyy sanoa, että ei kiinnosta tuo lainkaan eikö yhtään.
Ihan koko naanleivänkin söit, voi hitsi 🤣
Olitpa reipas 😅
Mieluiten söisin pelkän soosin ilman lihasattumia, riisiä, raasteen ja paljon raitaa. Liha/kanapalat epäilyttää ja leipä täyttää liikaa. Yhdestä annoksesta syö hyvin kaksi.
Et sitten ottanut sitä älyttömän tulista kastiketta sieltä salaattipöydästä?
Itse erehdyin kerran ottamaan ja meinasi tulla hiki laiskan syödessä, kun vesi valui silmistä, otsasta, joka paikasta.
En jaksa yleensä kokonaan, ehkä 2/3 annoksesta. Samoin kebabrullaa en ole ikinä jaksanut kokonaan. Pizza menee juuri ja juuri (reunat tai ainakin osan niistä jätän yleensä) mutta ähky on monta tuntia.
170 cm ja 75 kg nainen olen. Ihan pienestä asti olen ollut pullea ja isokokoinen vaikka lapsuuden ruokavalio oli todella terveellinen. Jännä kun ihmiset on niin erilaisia.
Mulle ei edes käy noin. Alkuillasta taas nälkä, vaikka varmaan siinä se parituhatta kaloria tuli hotkaistua lounaaksi.
Ap