Tähdet tähdet FINAALI!
Kommentit (149)
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 21:23"]
Naisten äänillä se Waltteri on voittanut, syyttäkää itseänne miksi Laura ei voittanut :D Kaipa tota ohjelmaa joku mieskin katsoo, lähinnä perheelliset.
Tuollainen komea unelmavävy on kovassa huudossa naisten keskuudessa, näin luulisin.
[/quote]
Huuto taitaa vain kaikua väärille korville ....
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 21:47"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 21:31"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 21:27"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 21:25"]
Laura ei voittanut siksi, että Waltteri oli ihmisten mielestä parempi ja ihmiset äänestivät häntä. Tässä äänestetään Tähteä, ei Parasta Laulajaa. No, minun mielestäni Waltteri oli parempi laulajakin, joten oikea voitti.
[/quote]
Tässä äänestivät keski-ikäiset ja vanhemmat naiset jotka saivat uuden pelargoonian ikkunalaudalleen.
[/quote]
No olisit sitten äänestänyt itse useammin, niin Laura olisi saanut enemmän ääniä.
[/quote]
Luulen, että suurimmalle osalle tämä oli viihdehömppääeikä mikään kisa. Jarkko Ahola oli oikealla ja hauskimmalla asenteella liikenteessä.
[/quote]Kyllä tämä on kuolemanvakavaa, älä vähättele. Sotiakin on syttynyt vähemmästä :/
Vaikka itse pidinkin enemmän Waltterista niin oli Laura tasaisempi ja pidin hänen voittoaan melko varmana. Mutta tämä on kuitenkin tosi-tv:tä ja luulen että Waltteri aiemmin tuntemattomana ja usein selkeästi epämukavuusalueellaan oli mielenkiintoisempaa ja sympaattisempaa seurattavaa kun Laura, jonka ammattimaisuus valitettavasti tarkoittaa usein myös rutinoitunutta tylsyyttä ja sellaista robottimaista suorittamista.
Mutta olihan tää hauska jakso. Lopussa Waltteri Tortikka lauloi Ricky Martinia ja Jarkko Ahola tanssi tiukoissa nahkahousuissa. Kiitos äitienpäivälahjasta ;).
Ei kahta ilman kolmatta, mistä löydetään ensi vuodeksi laulaja, joka on syntynyt 16.8., niin hän varmaan voittaa. Mites olis toi Madonna ... ai niin, ehkä sillä on muita kiireitä.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 22:16"]Ei kahta ilman kolmatta, mistä löydetään ensi vuodeksi laulaja, joka on syntynyt 16.8., niin hän varmaan voittaa. Mites olis toi Madonna ... ai niin, ehkä sillä on muita kiireitä.
[/quote]
Tai kotimaisista, niin yllättäiskö tuo Kari Ketonen monipuolisena ja lahjakkaana laulajana?
Mun mielestä voitto ois kuulunu Jarkolle.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 21:31"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 21:27"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 21:25"]
Laura ei voittanut siksi, että Waltteri oli ihmisten mielestä parempi ja ihmiset äänestivät häntä. Tässä äänestetään Tähteä, ei Parasta Laulajaa. No, minun mielestäni Waltteri oli parempi laulajakin, joten oikea voitti.
[/quote]
Tässä äänestivät keski-ikäiset ja vanhemmat naiset jotka saivat uuden pelargoonian ikkunalaudalleen.
[/quote]
No olisit sitten äänestänyt itse useammin, niin Laura olisi saanut enemmän ääniä.
[/quote]
Luulen, että suurimmalle osalle tämä oli viihdehömppääeikä mikään kisa. Jarkko Ahola oli oikealla ja hauskimmalla asenteella liikenteessä.