Tähdet tähdet FINAALI!
Kommentit (149)
Torikka esiintyi itsenäisyyspäivän juhlassa Tamperetalossa, kun Linna oli remontissa ja vastaanotto pidettiin Tampereella. Ja sillä ohjelmalla on tunnetusti miljoonayleisö!
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:45"]Viime vuoden finaalissa oli Pelle Miljoona?
[/quote]
Ei vaan Danny :D Katsoin Wikipediasta.
Mikä järkyttävä mekko Korisevalla on päällä?
Ylläri, ettei Maria V. maininnut Anettea mieleenpainuvimmissa hetkissä.
Dannyko Se oli xD. Kai Se Pelle edes jossain jaksossa oli?
Minäkin katsoin sen, mutta enpä muistanut ennen kuin mainitsit. Joten s
Ilti olen sitä mieltä että tuntematon oli minulle.
Minustakin Miran God Save The Queen oli kauden parhaimpia esityksiä, vaikken muuten Miran laulannasta pidäkään. Se esitys oli oikeasti uskottava.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:55"]Minäkin katsoin sen, mutta enpä muistanut ennen kuin mainitsit. Joten s
Ilti olen sitä mieltä että tuntematon oli minulle.
[/quote]
Lainaus ei näköjään onnistunut, mutta tämä oli siihen että torilla esiintyi itsenäisyyspäivän juhlissa.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:54"]Dannyko Se oli xD. Kai Se Pelle edes jossain jaksossa oli?
[/quote]
Varmaan siinä reggae-jaksossa, jossa mm. Siltsu lauloi Bob Marleyta.
No niin one trick pony voitti seksillä
Hienoa, oikea esiintyjä voitti! Kuulemme vielä paljon Waltterista.
Oho. Tai no, ei sinänsä yllätys, koska naisethan ne päätti voittajan. ;) Lauran puolesta hieman harmittaa.
Pikkuisen hölmöä valita voittaja tälläisessä ohjelmassa, no se kuuluu ohjelman luonteeseen. Minusta kenelläkään ohjelmaan osallistujalla ei ole mitään hävettävää. Hienoja tyyppejä kaikki.
Ihan kaikkia jaksoja en katsonut, mutta hauskaa viihdettä :)
En tykkää Laurasta, mutta olisin suonut hänelle voiton kunnianosoituksena pitkästä urasta ja ammattitaidosta. Waltterille koko ohjelma toi sen verran tunnettuutta, että jo se pelkästään olisi ollut hänelle voitto.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 21:01"]
En tykkää Laurasta, mutta olisin suonut hänelle voiton kunnianosoituksena pitkästä urasta ja ammattitaidosta. Waltterille koko ohjelma toi sen verran tunnettuutta, että jo se pelkästään olisi ollut hänelle voitto.
[/quote]Onkohan ihan näin, koska ne piirit missä Waltteri pyörii ohjelma oli lähinnä riski. Hän ei ole riippuvainen keikkatuloista ja massoista. Enemmän hänellä minusta oli hävittävää kuin kenelläkään muulla ohjelmaan osallistujilta.
Laura on supertylsä ja karismaton, voitto olis ollut todellinen antikliimaksi. Ei muuta kun takas sinne mistä tulikin, eli iskelmää jollottamaan tanssilavoille ja Tallinnan laivalle.
Voittaja oli yllätys! Mun mies on ihan liekeissä. Pitäiskö huolestua? Tietysti voitto vaikuttaa enemmän Waltterin uraan joten oikein meni. Laura on jo niin huipulla kuin Suomessa voi olla..
Laura oli parempi. Upea viimeinen veto,mutta.....mä en vaan jotenkin voi sietää sitä!! Joten Waltteri voittoon..