Tähdet tähdet FINAALI!
Kommentit (149)
Toivon, että "You raise me up" on se, mitä Waltterilta nyt odotetaan!
Ihanaa nähdä Markku Aro taas, hänen hymystään tulee itsekin hyvälle tuulelle. Kaamea veto Lauralta, totaalinen virhevalinta.
Laura näyttää Greesesta tempaistulta ny.
Kuka muistaa Lauran "aistillisen ja elegantin" keikan Iskelmäfestareilla?
Kuka oli viime vuoden finaalissa vieraileva tuomari?
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:15"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:13"]Kauden parhaat biisit I Surrender (Laura) ja Livin' La Vida Loca (Waltteri) ??? Ei olla sit varmaan katsottu samaa ohjelmaa... Esim. Torikan oopperaesitys (meikattu tummaksi pahikseksi) oli niin paljon voimakkaampi esitys. Viime viikon musikaaliesityksetkin oli parempia kuin tämä ketkutus.
[/quote]
Ahola pesi oopperajaksossa torikan ihan satasella niin hyvä vaan ettei oopperaa ottanut.
[/quote]
No ei todellakaan pessyt. Aholan ääni kouluttamaton ja raaka Torikkaan verrattuna ja se kyllä kuului.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:15"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:13"]Kauden parhaat biisit I Surrender (Laura) ja Livin' La Vida Loca (Waltteri) ??? Ei olla sit varmaan katsottu samaa ohjelmaa... Esim. Torikan oopperaesitys (meikattu tummaksi pahikseksi) oli niin paljon voimakkaampi esitys. Viime viikon musikaaliesityksetkin oli parempia kuin tämä ketkutus. [/quote] Ahola pesi oopperajaksossa torikan ihan satasella niin hyvä vaan ettei oopperaa ottanut.
[/quote]
Näin juuri. Sitä ei kannata muistella kun Waltterin piti olla ihan ylivoimainen siinä jaksossa.
[/quote]
No minustakin Jarkko oli sen jakson paras, mutta silti Torikankin oopperaesitys oli hieno ja olisi sopinut mielestäni paremmin finaaliin. Olihan se nyt tasokkaampi esitys kuin tuo La Vida Loca.
Kyllä niin tasavertaiset finalistit, että ihan sama, kumpi voittaa.
Se on kuulkaa ihan sama mitä seksuaalisuuntausta Valtteri edustaa. Ei me hänen kanssaan olla naimisiin menossa. Jos osaa heittäytyä ja saa hymyn huulille niin minä ainakin olen ihan otettu. Ooppera puskee välillä läpi ihan mistä tahansa biisistä ja Se on tavallaan hauskaa. Valtterin huumori kestää sen ja Se tekee hänestä viehättävän.
Mitä ihmettä nää Lauran biisivalinnat??? Haluaako hän tällä tavalla luovuttaa voiton Waltterille? Ei ole Waltterinkaan valinnat parhaimmillaan, mutta Lauran valinnat ovat ihan käsittämättömän epäonnistuneita. Tämä hevibiisikin kuulostaa samanlaiselta tusinarenkutukselta kuin ekakin. Waltteri saisi laulaa vaikka ukkonooaa ja voittaa silti.
Antti Tuisku ensvuonna tähdet,tähdet kilpailuun
Waltteri on vilpittömästi hämmästynyt menestyksestään ja siitä, että hänen esiintymisensä tuottaa monille ihmisille iloa. Tosi ihana ihminen.
Nyt on Walterilla viimeisen kipale hyvä:)
Juu ei minä en syty Waltterille. Näyttelee överiksi nyt ja laulaa pieleen. Kamala versiokin vielä.
Tämä rase me up on niin kliseinen lauluskapa biisi. boooring
Voin kuvitella, että Jarkko olisi laulanut tämän You Raise My Upin niin upeasti. Hyvin Waltterikin suoriutui, joskin olisin toivonut hiemam enemmän läsnäoloa, tunnetta ja voimaa.
Oikeastaan pelkäsin etukäteen tätä You Raise Me Up-valintaa. Mutta turhaan. Waltteri teki siitä oman versionsa. Nyt tuli kyynel silmään, oli niin mahtava esitys. Vilpitön, ja esityksestä aisti, miten paljon kappale Waltterille merkitsee.
Hämmästyttävän nuotin vierestä tää Waltteri laulaa.
Vähän oli teatraalinen versio, mutta varmaan Waltsu voittaa.
Waltterin kohdalla kyllä ainakin minun homotutka värähtää hyvin voimakkaasti. En muutenkaan pidä häntä mitenkään hottina. Ei siis ole minun mies maun mukainen mies.
Mutta muuten pidän esiintyjänä ja vaikuttaa todella symppikseltä ja mukavalta tyypiltä näin television välityksellä.
Toivon tosi paljon, että Waltteri voittaa!
Laura nimittäin vaikuttaa ihmisenä todella ylimieliseltä.