Tähdet tähdet FINAALI!
Kommentit (149)
Ai Joo. Mitäs oopperapiirit tästä tykkää?
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 21:07"]
[/quote]
Oopperalaulajat ymmärtävät, että nykypäivänä täytyy rikkoa rajoja. Ja oopperarooleihin päästäkseen Waltterin on vain osoitettava taitonsa laulamisellaan. Siihen ei tämän ohjelman voitto vaikuta, ei myöskään negatiivisesti. Jos onnistuu nappiin parissa oopperaroolissa, niin tulevaisuus on hyvin positiivinen.
Waltterin ja Laura Pyrrön välillä on monia eroja. Yksi on se, että Waltteri on nouseva laulaja oopperapiireissäkin, kun taas Laurasta ei ikinä tule menetyjää oopperassakaan.
Laurasta opin tykkäämään vasta tässä ohjelmassa. Käsittämätön ammattitaito! Hänen vetämänsä Memory on parhaimpia ja koskettavimpia biisejä, mitä olen ikinä kuullut.
Laura <3
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 21:10"]
[/quote]
Oopperalaulajat ymmärtävät, että nykypäivänä täytyy rikkoa rajoja. Ja oopperarooleihin päästäkseen Waltterin on vain osoitettava taitonsa laulamisellaan. Siihen ei tämän ohjelman voitto vaikuta, ei myöskään negatiivisesti. Jos onnistuu nappiin parissa oopperaroolissa, niin tulevaisuus on hyvin positiivinen.
Waltterin ja Laura Pyrrön välillä on monia eroja. Yksi on se, että Waltteri on nouseva laulaja oopperapiireissäkin, kun taas Laurasta ei ikinä tule menetyjää oopperassakaan.
[/quote]
Höh mua vähän harmittaa, kun Laura ei voittanut. Olisi ansainnut sen.
Naisten äänillä se Waltteri on voittanut, syyttäkää itseänne miksi Laura ei voittanut :D Kaipa tota ohjelmaa joku mieskin katsoo, lähinnä perheelliset.
Tuollainen komea unelmavävy on kovassa huudossa naisten keskuudessa, näin luulisin.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 21:15"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 21:10"]
[/quote]
[/quote]
http://fi.wikipedia.org/wiki/Laura_Pyrr%C3%B6
[/quote]
Joo, muutamia oopperarooleja on, mutta ei suurissa oopperataloissa. Ei tuota voi menestykseksi sanoa, tasaiseksi uraksi kyllä. Ei ole esim. Suomen Kansallisoopperan solistien joukossa.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:58"]
Hienoa, oikea esiintyjä voitti! Kuulemme vielä paljon Waltterista.
[/quote]
Epäilemättä kaikki keski-ikäisten naisten ja homomuotimoguline lehdet tulevat valumaan hunajaa niin että kukaan ei pääse pakoon Waltteri Torikkaa.
Laura ei voittanut siksi, että Waltteri oli ihmisten mielestä parempi ja ihmiset äänestivät häntä. Tässä äänestetään Tähteä, ei Parasta Laulajaa. No, minun mielestäni Waltteri oli parempi laulajakin, joten oikea voitti.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 21:25"]
Laura ei voittanut siksi, että Waltteri oli ihmisten mielestä parempi ja ihmiset äänestivät häntä. Tässä äänestetään Tähteä, ei Parasta Laulajaa. No, minun mielestäni Waltteri oli parempi laulajakin, joten oikea voitti.
[/quote]
Tässä äänestivät keski-ikäiset ja vanhemmat naiset jotka saivat uuden pelargoonian ikkunalaudalleen.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:58"]
Hienoa, oikea esiintyjä voitti! Kuulemme vielä paljon Waltterista.
[/quote]
Epäilemättä kaikki keski-ikäisten naisten ja homomuotimoguline lehdet tulevat valumaan hunajaa niin että kukaan ei pääse pakoon Waltteri Torikkaa.
[/quote]Totta, tulemme näkemään miehen joka ainoassa naistenlehdessä, siellä sitä hunjaa ja mahlaa valuu. Luulen, että puhelin pirisee tälläkin hetkellä naistenlehdet soittelevat kilpaa.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 21:27"]
[/quote]
Tässä äänestivät keski-ikäiset ja vanhemmat naiset jotka saivat uuden pelargoonian ikkunalaudalleen.
[/quote]Uusi ikoni on syntynyt, rohkeimmat pistävät Waltterin julisteita mökin wceen seinälle :D
[/quote]
[/quote]
No olisit sitten äänestänyt itse useammin, niin Laura olisi saanut enemmän ääniä.
Jos Laura olisi voittanut, niin häntäkin olisi haastateltu useissa lehdissä. Tietenkin Lauran naama on jo niin kulunut lehdissä, että Waltteri on paljon mielenkiintoisempi haastateltava. Kyllä minä ainakin ostaisin ennemmin lehden, jossa on Waltterin haastattelu, koska en tiedä miehestä paljon mitään.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 21:17"]
Huonompi laulaja voitti.
[/quote]
What? Kuuntelitko ollenkaan miten Laura lauloi ooppera-jaksossa? Ihan kauhea ja sehän oli pudotusuhan allakin silloin. Tosi monta vaisua ja huonoa karaoke-vetoa Lauralla, olisi pudonnut jo Kristan tilalla, mutta soul-viikolle sattui Lauran onneksi hänen ainoa hyvä esityksensä.
[/quote]
[/quote]
En äänestänyt, ikinä en ole äänestänyt enkä äänestä. Enkä itke voittajastakaan, ihan sama sekin. Minulla on aina suosikkini, mutta ei koskaan niin isoa, että äänestää ikinä viitsisin.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 21:33"]Jos Laura olisi voittanut, niin häntäkin olisi haastateltu useissa lehdissä. Tietenkin Lauran naama on jo niin kulunut lehdissä, että Waltteri on paljon mielenkiintoisempi haastateltava. Kyllä minä ainakin ostaisin ennemmin lehden, jossa on Waltterin haastattelu, koska en tiedä miehestä paljon mitään.
[/quote]
Naistenlehdet myy paremmin Watsun kuvalla
Jarkko oli paras, mut hyvähän Waltteri oli.
Waltterilla on ollut eniten hävittävää, ja häneltä on vaatinut eniten uskallusta heittäytyä punkkiin ja muihin musiikkityyleihin. Nostan hattua rohkeudesta. Oopperataloissa ei lueta meriitiksi, että on voittanut tällaisen kilpailun. Tosi miellyttävän oloinen kaveri, jolla on jalat maassa, toivottavasti jatkossakin.