Tähdet tähdet FINAALI!
Kommentit (149)
Anteeksi mutta onko tämä koominen vai kuuma esitys?- Waltteri toljottaa niin pistävästi että epäilen stalkkeriksi.
Ei Valtteri ei ei ei. TOivottavasti viimeinen esitys pelastaa.
Waltteri on liekeissä, Livin la vida Loca meni paremmin kuin ekalla kerralla.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:13"]Kauden parhaat biisit I Surrender (Laura) ja Livin' La Vida Loca (Waltteri) ??? Ei olla sit varmaan katsottu samaa ohjelmaa... Esim. Torikan oopperaesitys (meikattu tummaksi pahikseksi) oli niin paljon voimakkaampi esitys. Viime viikon musikaaliesityksetkin oli parempia kuin tämä ketkutus.
[/quote]
Ahola pesi oopperajaksossa torikan ihan satasella niin hyvä vaan ettei oopperaa ottanut.
No niin miehillehän se ketkuttaa, nyt se sanottiin.
Onhan Waltteri komea ja viihdyttävä esiintyjä, mutta tuo kappale ei sovi Waltterin äänelle eikä laulutaidotkaan vakuuta. Harmi, koska fanitan Waltteria.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:15"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:13"]Kauden parhaat biisit I Surrender (Laura) ja Livin' La Vida Loca (Waltteri) ??? Ei olla sit varmaan katsottu samaa ohjelmaa... Esim. Torikan oopperaesitys (meikattu tummaksi pahikseksi) oli niin paljon voimakkaampi esitys. Viime viikon musikaaliesityksetkin oli parempia kuin tämä ketkutus. [/quote] Ahola pesi oopperajaksossa torikan ihan satasella niin hyvä vaan ettei oopperaa ottanut.
[/quote]
Näin juuri. Sitä ei kannata muistella kun Waltterin piti olla ihan ylivoimainen siinä jaksossa.
Olenko ainoa, joka ei syty tosta Waltterista? Juhani Merimaakin on hotimpi.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:18"]Olenko ainoa, joka ei syty tosta Waltterista? Juhani Merimaakin on hotimpi.
[/quote]
Onhan se vähän neitimäinen välillä. Vaikka onkin miehekäs ääni.
Katon nyt ekaa kertaa ohjelmaa ikinä? nämäkö olivat ne parhaat tähdet ja kappaleet ovat heidän parhaimpiaan? Jos näin niin en paljoa ole menettänyt.
Laura ei ilmeisesti halua voittaa, koska valitsee näin kaameita biisejä. Laura ei ole vahvimmillaan tuollaisessa huutamisessa, vaan vahvassa tulkinnassa hitaammissa biiseissä. Biisivalinnoissa Waltteri johtaa kirkkaasti 2-0, koska Waltterin biiseissä on ääntä voinut esitellä ihan eri tavalla.
Ja mä olen myös alkanut pitämään Juhani Merimaasta. Vaarallinen ohjelma! En mä niin vanha vielä ole...
Siltsu niin turha tuolla. Ja koko ajan muna huurussa taistelee sitä vastaan ettei heittäisi ihan totaalihärskiyksiä waltterille.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:21"]Ja mä olen myös alkanut pitämään Juhani Merimaasta. Vaarallinen ohjelma! En mä niin vanha vielä ole...
[/quote]
Et ole ainoa. Charmantti mies ja tykkään hänen kuivasta huumorista ja sarkasmista. :) T.N31
Mikä maikkarin kameramiehiä vaivaa, näyttäkää sitä waltterin lanteen pyöritystä!