Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kadehditko kenenkään parisuhdetta?

Vierailija
10.05.2015 |

Joo, tietty onnellisuushan voi olla kulissia, mutta jos nyt unohdetaan se, kadehditteko? Olin nuorempana aika paskapää, nätti sellainen ja iskin ukkomiehiä ihan vain huvikseni. Onnistuin lähes aina, mutta kerran en. Mies ihaili vaimoaan yli kaiken ja torjui kaiken yritykseni. Se on jäänyt mieleen aika ihanteellisena avioliittona.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma parisuhde on niin hyvä, ettei ole tarvetta kadehtia muiden parisuhteita.

Vierailija
2/32 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadehti vaan olen onnellinen että joidenkin parisuhteet kestää vielä nykyään. Mikä saa nuoren naisen jahtaamaan ukkomiehiä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joskus silloin kun vielä seurustelin exäni kanssa. Olin kateellinen parhaalle ystävälleni hänen ja hänen miehensä suhteesta. Mutta myöhemmin selvisi että se mies olikin täys kusipää. Ja nyt itselläni on ihana mies ja yhteinen koti. En ole muille kateellinen enää.

Vierailija
4/32 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien. Itselläni kun parisuhdetta ei ole. Vittu olis edes joku röhnöttävä juoppo tossa sohvalla niin voisin sitä av:lla haukkua.

Vierailija
5/32 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen muille kuin lottovoittajille. Parisuhde voi olla ihan kiva juttu, mutta yksikään mies (tai nainen) ei ole täydellinen, joten ei mikään parisuhdekaan sitä ole.

Vierailija
6/32 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehtiiko kukaan komeita miehiä/naisia?

Vierailija
7/32 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun paras kaveri tapailee ulkomaalaista urheilijaa, ja mä oon oikeasti TODELLA kateellinen :(

Vierailija
8/32 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yksilöidysti kenenkään parisuhteelle, mutta noin yleisesti kadehdin sellaista suhdetta, jossa vedetään yhtä köyttä, huolehditaan toisistaan ja jaetaan sama arvomaailma. Kummankaan ei tarvitse uhrautua, vaan edetään yhdessä tuumin kompromissein.

Vierailija
9/32 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverilla on tapana kaunistella ja kerskuilla, kuinka ihanaa heillä on ja kuinka täydellinen mies - ostelee lahjoja, tekee kaikki kotityöt, on niin ihana, täydellinen, iso munainen, joka elää vain naiselleen... Totuus on toinen. Aluksi olin vähän katkera, kun ei mun mies oikein ymmärrä romantiikan päälle ja on vähän sellainen juro... Ei siis mikään prinssi valkealla ratsulla :D tämä kaverini mies on aivan muuta, mitä kaverini väittää. Vittumainen, väkivaltainen juoppo, joka on pettänytkin. Totuus tuli ilmi muutamien seikkojen kautta. Tietysti hän uskotteli vain itselleen tätä, koska paha olla :( ovat eroamassa.

Vierailija
10/32 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen, meillä on miehen kanssa hyvä ja toimiva suhde. Olen vain iloinen jos muillakin menee hyvin.

Vierailija
11/32 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus saatan kadehtia joitain ominaisuuksia toisten miehissä, mutta suhdetta en, koska nehän on yksilöllisiä ja harvat ongelmat näkyy päälle päin. Mutta jos jonkun mies osaa ja tekee juttuja, joita toivoisin oman miehen tekevän, niin tunnen kyllä pienen piston kun tajuan, etten tule koskaan oman mieheni kanssa samaa kokemaan.

Vierailija
12/32 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:28"]En kadehti vaan olen onnellinen että joidenkin parisuhteet kestää vielä nykyään. Mikä saa nuoren naisen jahtaamaan ukkomiehiä? 
[/quote]

Isäni oli häntäheikki. Koetin kostaa kaikille miehille isäni tekemiset. Ihan epäloogista. 5 vuotta terapiaa sai järjen päähäni. Ap.

Vierailija
13/32 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadehdi, mutta ihailen isovanhempiani. Muutamia esimerkkejä.
-nauravat vielä hysteerisesti toistensa jutuille
-pappani tekee käytännönpiloja mummolleni saadakseen mummon jahtaamaan häntä. Lonkkaleikkauksen jälkeen mummoni käytti hetken rollaattoria ja huuteli, että "tuo se rollaattori tänne, että saan sinut kiinni"
-pappani esikatselee uudet tv-sarjat mummolleni, etteivät ne ole liian jänniä
-mummoni tekee papan suosikkiruokia ihan vain hemmotellakseen häntä.

Vierailija
14/32 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:55"]En kadehdi, mutta ihailen isovanhempiani. Muutamia esimerkkejä.
-pappani tekee käytännönpiloja mummolleni saadakseen mummon jahtaamaan häntä. Lonkkaleikkauksen jälkeen mummoni käytti hetken rollaattoria ja huuteli, että "tuo se rollaattori tänne, että saan sinut kiinni"

[/quote]

Aivan ihania!

Vierailija
15/32 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:55"]En kadehdi, mutta ihailen isovanhempiani. Muutamia esimerkkejä.

[/quote] iso positiivinen peukku tähän!!!!!

Vierailija
16/32 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen. Ennen olin ennen kuin opin elämään siten, että en voi muuttaa miestä vaan annan hänen elää ja hyväksyn hänet omine virheineen ja puutteineen. Se vaati sen, että hyväksyin ensin itseni omine virheineni ja aloin huomata, että itselläni oli myös todella paljon osaa siihen, että tuli riitoja ym. Nyt kun molemmat saamme olla omia haavoittuvia itsejämme, olemme onnellisempia kuin koskaan. Joskus on käytävä läpi syvemmästä syvin kriisi, ennen kuin voin ymmärtää tämän. Näin meillä kävi. Toinen vaihtoehto olisi ollut avioero. Kulisseja ei tarvitse pitää, kun osaa nauraa ja hyväksyä oman epätäydellisyytensä.

Vierailija
17/32 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadehdi ketään parisuhteessa elävää. Olen itsenäinen nainen ja tulen omillani toimeen ja päätän itse asioistani.

Vierailija
18/32 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:25"]

Joo, tietty onnellisuushan voi olla kulissia, mutta jos nyt unohdetaan se, kadehditteko? Olin nuorempana aika paskapää, nätti sellainen ja iskin ukkomiehiä ihan vain huvikseni. Onnistuin lähes aina, mutta kerran en. Mies ihaili vaimoaan yli kaiken ja torjui kaiken yritykseni. Se on jäänyt mieleen aika ihanteellisena avioliittona.

[/quote]

En todellakaan kadehdi, vaikka olen pitkäaikainen sinkku

Vierailija
19/32 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta hyvän seksielämän omaavat parit saa aikaan pienen harmituksen, oma mieheni kun ei ole läheskään yhtä kiinnostunut seksistä kuin minä.

Vierailija
20/32 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien jotka tuntuvat olevan onnellisessa parisuhteessa ja joiden miehet tuntuvat hemmottelevan ja arvostavan vaimoaan ja jotka huomioivat vaimoaan jopa julkisesti (esim. suukko poskelle muuallakin kuin kotona piilossa).

Sellaisia pariskuntia, jotka ovat kuin sielunkumppaneita toisilleen.