Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meni sitten Pohtamo pilaamaan haastattelun

Vierailija
10.05.2015 |

viimeisessä lauseessaan Nybergissä. Siihen asti meni ihan kohtuullisesti ja ok oli kuunnella muisteloita missivuosista.

Vitun hursasteleva hihhuli.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

??
En katsonut eli mitä?

Vierailija
2/56 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sanoi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:05"]

[/quote]

Olisiko hakemasi sana hurskahteleva?

Vierailija
4/56 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne Pohtamo on tyylikäs, normaali nainen. Kiva kuunnella ja katsoa ei ole pilannut itseään ja tavoitellut teko nuoruutta, kuten monet teniasteelle jääneet naiset/miehet, jotka eivät hyväksy vanhenemistaan. Hänen uskoonsa en ota kantaa....

Vierailija
5/56 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:12"]

[/quote]

Olisiko hakemasi sana hurskahteleva?

[/quote]

Olisiko sun hakema sana taas hurskasteleva?

Vierailija
6/56 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha heitto oli viim. lause, jossa ilmoitti avioliiton olevan miehen ja naisen välinen (ainoastaan näemmä tämän tädin mukaan).  Kysykö siltä kukaan kannanottoa siihen, ihme mielipiteidensä tyrkyttäjä., sekä suvaitsematon. Mitenköhän suhtautuisi jos oma lapsi olisi gay.

Juuri tämän vuoksi en voi sietää "uskovia", jotka ovat ottaneen Jumalan roolin ja katsovat olevansa ainoita tulkitsemaan hänen tahtoaan.  Itse tosin en usko mihinkään, mutta en ole sitä asennetta kelleen tyrkyttämässä ja neuvomassa miten pitää kenenkin elää.

Vierailija
7/56 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi että avioliitto on naisen ja miehen välinen. Eikö se oo niin??? Iso kirjahan sen kertoo.

Vierailija
8/56 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:23"]

Turha heitto oli viim. lause, jossa ilmoitti avioliiton olevan miehen ja naisen välinen (ainoastaan näemmä tämän tädin mukaan).  Kysykö siltä kukaan kannanottoa siihen, ihme mielipiteidensä tyrkyttäjä., sekä suvaitsematon. Mitenköhän suhtautuisi jos oma lapsi olisi gay.

Juuri tämän vuoksi en voi sietää "uskovia", jotka ovat ottaneen Jumalan roolin ja katsovat olevansa ainoita tulkitsemaan hänen tahtoaan.  Itse tosin en usko mihinkään, mutta en ole sitä asennetta kelleen tyrkyttämässä ja neuvomassa miten pitää kenenkin elää.

[/quote]

Ilmoitti asian olevan noin vai kertoi mielipiteensä? Miksi ei saa sanoa ääneen sitä, että hänen mielestään avioliitto on miehen ja naisen välinen, jos sinä saat sanoa, että sinun mielestäsi avioliitto voi vallan hyvin olla kahden miehen liitto tms.

Olen Pohtamon kanssa samaa mieltä, mutta ei se ole ikinä estänyt minua hyväksymästä sitä, että joku toinen on toista mieltä. Ihan samoin kuin minun mielestäni BMW on hyvä auto ja toisen mielestä ihan paska.

Vierailija
9/56 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastattelija KYSYI Pohtamolta mitä mieltä hän on avioliitosta. Pohtamo vastasi oman mielipiteensä.
Olisko ollut parempi että olisi valehdellut miellyttääkseen erimieltä olevia?

Minä olen kristitty, uskovainen mutta ehdottomasti eri mieltä Annen kanssa. Minä uskon tasavertaiseen avioliittoon.

Silti myös Anne Pohtamolla on oikeus omaan mielipiteeseensä ja sanoa se. Se oikeus on kaikilla, myös niillä jotka ovat erimieltä kanssani.

Vierailija
10/56 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeisessä lauseessaan Nybergissä. Siihen asti meni ihan kohtuullisesti ja ok oli kuunnella muisteloita missivuosista.

[/quote]

Joo, särähti minullakin korvaan kun piti leikkimielisessä kyselyssä ruveta politikoimaan. Ja vieläpä erittäin painokkaasti. No hihhulihan se on joo, joten eihän tuo sikäli yllärinä tullut.

Vierailija
11/56 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tainnut tälle Anne-tädille dementia iskeä, kun nyt ollaan niin siveitä. Mitens silloin 70-luvulla NY:ssä Studio 54 veti en sano mitä kuin viimeistä päivää jonkun ihme mafioso Jaques de la Fontainen kanssa. Nimi oli häiskällä keksitty, joku italiaano Bronxsista tämä pikku rikollinen oli kunnes hävisi eli tapettiin. Silloin tuli siveys ja ent. boyfriend yhtäkkiä tälle tytsylle mieleen ja kipin kapin Suomeen. Sitten löytyikin raamattu ja jumala. Että silleen. Mitens se menikään: kuka on synnitön jne. nyt tämä täti nakkelee kiviä sinne tänne kun itse on niin Universumin hyveellisin napa ja katsoo asiakseen oikoa muita.

Vierailija
12/56 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti oli Pohtamo ainakin lihonut. Pää jo aivan muodoton, kaksoisleuka valtava, koko olemus aivan turvonnut. Ei ollut tunnistaa koko missiä. Yllätyin että vasta tänä vuonna täyttää 60 vuotta, oli niin iäkkään näköinen.

Monta vuotta vanhempi Norreskin näytti Pohtamoa selvästi nuoremmalta. Mitä ihmettä Pohtamolle on kuluneen vuoden aikana tapahtunut...? 

Vierailija
13/56 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä mitään avioliitosta kysytty, ymppäs itse kannanottonsa siihen loppuun. Aika itseriittoinen tapaus.

Vierailija
14/56 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:32"]

Tainnut tälle Anne-tädille dementia iskeä, kun nyt ollaan niin siveitä. Mitens silloin 70-luvulla NY:ssä Studio 54 veti en sano mitä kuin viimeistä päivää jonkun ihme mafioso Jaques de la Fontainen kanssa. Nimi oli häiskällä keksitty, joku italiaano Bronxsista tämä pikku rikollinen oli kunnes hävisi eli tapettiin. Silloin tuli siveys ja ent. boyfriend yhtäkkiä tälle tytsylle mieleen ja kipin kapin Suomeen. Sitten löytyikin raamattu ja jumala. Että silleen. Mitens se menikään: kuka on synnitön jne. nyt tämä täti nakkelee kiviä sinne tänne kun itse on niin Universumin hyveellisin napa ja katsoo asiakseen oikoa muita.

[/quote]

Jep. Että minua huvitti, kun Räsäskän kanssa aikoinaan kilpaa julkisesti rukoilivat, että Halosesta ei presidenttiä tulisi. No, sorry vaan, Anne, mutta ei teillä ollut sittenkään kuumaa linjaa jumalalle, ei teillä ollut sille mitään käyttöä. Ja Halosesta tuli kahdesti presidentti, niin että paukahti. :D :D

Vierailija
15/56 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne Pohtamo on tyylikäs ihminen. Kunnioitan häntä siksi, että ei ole lähtenyt tähän nuoruuden/laihuuden tavoitteluun omituisin keinoin. Vaan on onnellinen kilojensa ja ryppyjensä kanssa. Kaunis nainen edelleen. Jokainen meistä tekee elämässään asioita, joita ehkä joskus katuu. Mutta niistä mennään eteenpäin ja tehdään elämästä sellainen, että siinä voi olla onnellinen. Jokaisella, myös Anne Pohtamolla, on oikeus sanoa mielipiteensä avioliitosta. Vaikka sitä ei edes häneltä kysyttäisi.

Vierailija
16/56 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annella onnellinen avioliitto Artonsa kanssa. Sai aikanaan maailmalla mennä ja tulla ja nuoruuden rakkaus vei voiton.

Vierailija
17/56 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni sitten...

Vierailija
18/56 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:37"]

Kovasti oli Pohtamo ainakin lihonut. Pää jo aivan muodoton, kaksoisleuka valtava, koko olemus aivan turvonnut. Ei ollut tunnistaa koko missiä. Yllätyin että vasta tänä vuonna täyttää 60 vuotta, oli niin iäkkään näköinen.

[/quote]

En nähnyt Nybergiä, mutta tällä viikolla jossain uutislähetyksessä pienen jutun siitä, kun hänen missivaatteensa ovat Tamminiemessä näyttelyssä. Hämmästyin silloin Pohtamon muutoksesta. Missivuodet ovat todellakin kaukana takana päin.

Vierailija
19/56 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kans minulla kyllä lopahti koko haastattelusta fiilikset nolliin ja vielä negatiivisen puolelle, kun muija latas teesinsä erittäin painokkaasti tiskiin. Tuli kyllä totaalisesti puskista, kun ei tuollaiseen haastatteluun moinen kannanotto istu sitten mitenkään. En edes muistanut naisen olevan uskis, kunnes se tuossa lopussa suorastaan heitti hurskautensa suoraan silmille. Tuli etova olo ja kanava kääntyi välittömästi.

Vierailija
20/56 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:14"]

Hänen uskoonsa en ota kantaa....

[/quote]

Mikset?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi