Meni sitten Pohtamo pilaamaan haastattelun
viimeisessä lauseessaan Nybergissä. Siihen asti meni ihan kohtuullisesti ja ok oli kuunnella muisteloita missivuosista.
Vitun hursasteleva hihhuli.
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:55"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:26"]
Sanoi että avioliitto on naisen ja miehen välinen. Eikö se oo niin??? Iso kirjahan sen kertoo.
[/quote]
Iso kirja ohjeistaa myös, "älä tuomitse, ettei sinua tuomittaisi". Onko tämä asia unohtunut osalta uskovaisista? Jotkut lukevat Isoa kirjaa hieman valikoivasti.
[/quote]
Mutta sulla on oikeus tuomita Anne Pohtamon mielipide avioliitosta?
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:26"]
Sanoi että avioliitto on naisen ja miehen välinen. Eikö se oo niin??? Iso kirjahan sen kertoo.
[/quote] Annehan kertoi että vanhin poika on naimisissa ja kaksi kihloissa ja nuorin seurustelee. Siellä on tavoite päästä naimisiin eikä elää synnissä nk susiparina
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:09"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:07"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:26"]
[/quote] hullultahan se tuntuu jos samaa sukupuolta olevat on avioliitossa, ei sentään kirkko vielä siunaa.
[/quote]
Mutta varaudu siihen, että parin vuoden päästä siunaa.
[/quote] syytön minä siihen oon, ihmisillä on erilaisia näkemyksiä, mulle on itseasiassa sama, en oo itkekään ollut kristillisessä avioliitossa, olen kyllä ollut avioliitossa
Minusta Anne on yhä oikein hyvännäköinen nainen!
Tämä suvaitsevaisuusajatus minua ihmetyttää: Miksi suvaitsevaisena itseään pitävät ihmiset eivät voi suvaita sitä, että joku on eri mieltä asioista kuin he itse.
Hyvä Anne!!
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:24"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:55"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:26"] Sanoi että avioliitto on naisen ja miehen välinen. Eikö se oo niin??? Iso kirjahan sen kertoo. [/quote] Iso kirja ohjeistaa myös, "älä tuomitse, ettei sinua tuomittaisi". Onko tämä asia unohtunut osalta uskovaisista? Jotkut lukevat Isoa kirjaa hieman valikoivasti. [/quote] Mutta sulla on oikeus tuomita Anne Pohtamon mielipide avioliitosta?
[/quote]Ei tässä tuoita Annen mielipidettä, vaan sitä, että omaa mielipidettä ja totuutta pitää tolla lailla tyrkyttää joka välissä. Annen puolustukseksi on todettava, että tähän pakkosyöttöön syyllistyy moni muukin kiihkoilija, näkyvimmin rasistit ja hihhulit.
Itse kestän oikein hyvin sen, että ihmiset ovat eri mieltä asioista.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:32"]
Tainnut tälle Anne-tädille dementia iskeä, kun nyt ollaan niin siveitä. Mitens silloin 70-luvulla NY:ssä Studio 54 veti en sano mitä kuin viimeistä päivää jonkun ihme mafioso Jaques de la Fontainen kanssa. Nimi oli häiskällä keksitty, joku italiaano Bronxsista tämä pikku rikollinen oli kunnes hävisi eli tapettiin. Silloin tuli siveys ja ent. boyfriend yhtäkkiä tälle tytsylle mieleen ja kipin kapin Suomeen. Sitten löytyikin raamattu ja jumala. Että silleen. Mitens se menikään: kuka on synnitön jne. nyt tämä täti nakkelee kiviä sinne tänne kun itse on niin Universumin hyveellisin napa ja katsoo asiakseen oikoa muita.
[/quote]
Juicehan sen jo heti tuoreeltaan tiesi, että koijarin matkaan läks:
Aatelinen on tää new man,
tarjoo päivänkakkaraa
Vaan kioskiin sä joudut myymään
jätkänmakkaraa
Luulen että vielä vaivut
tunnontuskiin ankariin
jos vastaanlaittamatta taivut
sarjakuva sankariin
Se kreivi meitä varmaan huijaa
ja sä sorruit siihen nyhtäjään
On sillä nyt jo monta muijaa
mä ilman yhtä jään
Luuletko sen tyypin pliisun
onneksesi koituneen
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:24"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:55"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:26"] Sanoi että avioliitto on naisen ja miehen välinen. Eikö se oo niin??? Iso kirjahan sen kertoo. [/quote] Iso kirja ohjeistaa myös, "älä tuomitse, ettei sinua tuomittaisi". Onko tämä asia unohtunut osalta uskovaisista? Jotkut lukevat Isoa kirjaa hieman valikoivasti. [/quote] Mutta sulla on oikeus tuomita Anne Pohtamon mielipide avioliitosta?
[/quote]
Ihan tiedoksesi, anonyymilla palstalla ei ihan hirveesti kannata mutuilla kuka on kirjoittanut mitäkin. Minulla ei ole hajuakaan, onko lainaamasi kirjoittaja tuominnut tässä tai jossain muussa ketjussa Pohtamon mielipiteen, mutta siitä olen varma, että tämän ketjun aloitusta hän ei tehnyt koska sen tein minä.
Etkä sinä aloituksestakaan sen sisältöä näköjään ymmärtänyt. Minä en ainakaan henkilökohtaisesti tuomitse Pohtamon mielipidettä, vaan sen, että hän alkaa julistamaan sitä sellaisessa paikassa, joka ei ole julistamiselle tarkoitettu. Yhtä sanaa naiseltä pyydettiin, mutta se ilmeisesti oli exmissukalle liian haasteellinen tehtävä.
ap
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:22"]
Huvittavaa miten tähän keskusteluun on eksynyt joku lihonut keski-ikäinen naisihminen, joka ilmeisesti samaistuu hyvin elävästi Annen rupsahtamiseen (esim. kirjoittaja(t) 29, 30, 31). Näennäisesti puolustaa missi-idoliaan vaikka oikeasti puolustaa epävarmaa itseään ja omaa muuttunutta olemustaan.
Pienenä vinkkinä: kannattaa seuraavalla kerralla muuttaa vähän kirjoitustyyliä, ei olisi niin ilmeistä. ;)
[/quote] Huvittavaa, että keskusteluun on eksynyt keskenkasvuinen, joka ei ymmärrä sitä, että ihminen muuttuu neljässäkymmenessä vuodessa. Täällä on muitakin hieman kypsemmin ajattelevia, sillä kirjoitin vain mielipiteen 30. Olet varsinainen meedio, kun pystyt yhden tekstipätkän avulla sanomaan, minkä ikäinen kirjoittaja on. Ei Anne Pohtamo ole koskaan ollut minkäänlainen idoli minulle, minusta vain on aika typerää arvostella kenenkään ulkonäköä, oli hän sitten minkä ikäinen tahansa.
Meillähän on uskonnonvapaus, ihan jokaisella!
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 21:19"]
Meillähän on uskonnonvapaus, ihan jokaisella!
[/quote]
Nimenomaan vapaus. Se vaan toteutuu aika huonosti, kun joka välissä sitä uskontoa tuputetaan väkipakolla. Meillä pitäisi olla oikeus saada katsoa viihdeohjelmia ilman julistusta.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:23"]Turha heitto oli viim. lause, jossa ilmoitti avioliiton olevan miehen ja naisen välinen (ainoastaan näemmä tämän tädin mukaan). Kysykö siltä kukaan kannanottoa siihen, ihme mielipiteidensä tyrkyttäjä., sekä suvaitsematon. Mitenköhän suhtautuisi jos oma lapsi olisi gay.
Juuri tämän vuoksi en voi sietää "uskovia", jotka ovat ottaneen Jumalan roolin ja katsovat olevansa ainoita tulkitsemaan hänen tahtoaan. Itse tosin en usko mihinkään, mutta en ole sitä asennetta kelleen tyrkyttämässä ja neuvomassa miten pitää kenenkin elää.
[/quote] justhan sä tyrkytät asennettas
Toisen ihmisen vakaumukseen on säälttävää puuttua jos ei arvostelijalla ole itsellään mi-
tään vastineta kuin tyhjä pää.
Mitä tulee kirjanoppineisiin raamatullisina aikoina ja mykypäivänä,sovellutukset ovat moninaisia,nähdään uskontojen lukumääräs-
tä.
Mutta se ei kuitenkaan vähennä raamatun arvovaltaa.
Herkkäuskoisuus (automaattisesti saatava ar-
mo) on hyvin yleistä.Siksi nykyäänkin monet
uskovaiset eivät koe ristiriitaa,olla politiikassa
ja samanaikaisesti noudattavansa raamattua.
Minkä takia te homot/lesbot kaipaatte sitä että kaikki, siis ihan kaikki, mukaanlukien Anne Pohtamo, olisi sen kannalla että homot/lesbot saavat mennä naimisiin? Jos joku haluaa uskoa raamattuun, niin antakaa sen uskoa! Miksi vaivaatte päätänne sillä? Ettehän itsekään hyväksy ihan kaikkea joten antakaa ihmisillä olla oikeus omiin mielipiteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Turha heitto oli viim. lause, jossa ilmoitti avioliiton olevan miehen ja naisen välinen (ainoastaan näemmä tämän tädin mukaan). Kysykö siltä kukaan kannanottoa siihen, ihme mielipiteidensä tyrkyttäjä., sekä suvaitsematon. Mitenköhän suhtautuisi jos oma lapsi olisi gay.
Juuri tämän vuoksi en voi sietää "uskovia", jotka ovat ottaneen Jumalan roolin ja katsovat olevansa ainoita tulkitsemaan hänen tahtoaan. Itse tosin en usko mihinkään, mutta en ole sitä asennetta kelleen tyrkyttämässä ja neuvomassa miten pitää kenenkin elää.
Elelet näköjään tynnyrissä, jos luulet että mielipide oli "ainoastaan näemmä tämän tädin mukaan".
Ja muuten, gay-sanalle on olemassa myös suomenkielinen vastine. Sitäkin voi käyttää ihan vapaasti. Mikset muuten käyttänyt?
Voi ap höppänää. Jos jotain ihmistä haastatellaan ja hänen tehtävänään on edustajaa itseään, ei hän voi silloin PILATA haastattelua olemalla oma itsensä.
Huvittavaa miten tähän keskusteluun on eksynyt joku lihonut keski-ikäinen naisihminen, joka ilmeisesti samaistuu hyvin elävästi Annen rupsahtamiseen (esim. kirjoittaja(t) 29, 30, 31). Näennäisesti puolustaa missi-idoliaan vaikka oikeasti puolustaa epävarmaa itseään ja omaa muuttunutta olemustaan.
Pienenä vinkkinä: kannattaa seuraavalla kerralla muuttaa vähän kirjoitustyyliä, ei olisi niin ilmeistä. ;)