Millaisia tuotteita sinä yleensä ostat "tilipäivän kunniaksi"?
Mulla meni just 60 € riddarin lankoihin ja toiset 60 € Zalandolle 3 mekkoon :) Yleensä tämäntyyppistä ostan, joku leivos kaupasta tai sipsipussi. Alkoholia en käytä.
Kommentit (651)
Hauska sattuma! Minäkin ostin lankoja ja Zalandolta pari vaatetta.
Kobe-härkää itselleni ja muijalle Pirkan mikrolasagnen.
Kukkia ostan yleensä aina tilipäivänä.. Toki ostan melko usein niitä muutenkin.
jahas tännekin tuli oikein positiivisuusaalto vastauksiin :D itse yleensä ostan kaupasta jotakin pientä kivaa eli vähän parempaa herkkua ja nyt eksyi käsityölehtikin mukaan. Kyllä itseään pitää vähän hemmotella jos mahdollisuus on :)
Tilipäivänä maksan vastikkeen ja jäljellä olevat maksamattomat laskut.
Olen työtön tällä hetkellä mutta jos olisin töissä, en ostaisi mitään turhaa.
Kyllä tilipäivänä usein tulee se kokemus että "tili tuli, tili meni, tuli silimistä veet..."
Minä kun maksan laskuja ja menoja aina "tilipäivän kunniaksi" ja laitan myös tietyn potin visusti säästötilille. Uudet mekot, kengät ja muut sellaiset tarpeen mukaan. Nautin ehkä eniten siitä, kun olen ansaitulla lomamatkalla niillä säästämilläni rahoilla. Koska yleensä kohteena on Lapin jokin erämaa, ruoka on tyyliin kuivaruokaa ja vaatteet tyyliin urheiluvaatus ja muu säänmukainen asu. Ei siellä syödä häränlihapihviä ja nautita viiniä. Sellaiset ovat melko harvassa. Tai ehkä vaelluksen jälkeen.
maksan vuokran.
ja loput tilille mistä siirrän tarpeen tullen pikkusummia käyttötilille mihin nyt tarpeita ja "tarpeita" sitte nyt ilmestyykään.
Joskus n. 3 kk välein varaan hieronnan :)
Tilipäivän kunniaksi en mitään, mutta bonuksia juhlin joka kevät jollain isommalla puutarhan hoitoon liittyvällä. Esim. Kasa uusia ruukkuja, kompostori, puutarhataidetta tms.
En koskaan mitään. Miksi pitäisi? Eikä kyse ole siitä ettei olisi varaa
Jotain kivaa, kuten villalankoja.
Vinyylejä, kirjoja,vähän makeisia, guguun.
Vierailija kirjoitti:
Kanjabista. Hítosti kanjabista.
Työllä minäkin rahoitan nämä huvit! Samanikäiset kaverini käyttävät rahat spurdoiluun ja ite pistän palamaan :D
Hups kirjoitti:
Kukkia ostan yleensä aina tilipäivänä.. Toki ostan melko usein niitä muutenkin.
Joo kukkaan menee itelki.
En mitään. Nykyään on rahaa palkkapäivien välissäkin niin ei tuota tilipäivää edes huomaa. Joskus nuorempana tuli käytä ulkona syo´ömäsäs tms, mutta lasten saannin jälkeen sekin väheni.
Vaihtelee. Tänään ostin jätskiä pari pakettia.
Sekä tein tilauksen käytettyjen hyväkuntoisten lastenvaatteiden verkkoputiikkiin.
Nuorempana palkkapäivä oli aina jotenkin erityinen, ja silloin tuli esim mentyä ulos syömään tai ostin uuden paidan. Nykyään ei niinkään, tosin kukkakimpun saatan käydä kukkakaupasta.
Lainanlyhennyksen korkoineen ja kuluineen.