Millaisia tuotteita sinä yleensä ostat "tilipäivän kunniaksi"?
Mulla meni just 60 € riddarin lankoihin ja toiset 60 € Zalandolle 3 mekkoon :) Yleensä tämäntyyppistä ostan, joku leivos kaupasta tai sipsipussi. Alkoholia en käytä.
Kommentit (651)
maitoa, leipää, jauhenlihaa, juustoa, banaaneja, makaroonia
En mitään. Tilipäivän jälkeen menee automaattisiirrot rahastoihin.
60e kolmeen mekkoon? mahtaa olla kestävää laatua. ei ihme, että maailma hukkuu roskaan.
Yleensä punaviiniin. Kun tipatonta tammikuuta eletään, niin nyt luultavasti vain laskuihin.
Tilipäivä on normipäivä. Tulot menee rahasäiliöön, joka ei ole kovin iso. Sieltä sitten otetaan sitä mukaa kun tarvitaan.
En mitään. Normipäivä ja kulutan kuten muutenkin. En tuhlaa sen takia, että on tilipäivä.
Mulla on ollut jo 264 hyväpalkkaista tilipäivää... ei sitä enää edes huomaa että tilille tulee rahaa.
Laitan puolet palkastani säästöön. Pienen krääsän sijasta ostan sitten jotain isompaa harvemmin.
Eipä vaikuta ostamiseeni. Tarpeeseen pitää ostaa aina oli tilipäivä taikka ei.
En mitään. Ostan vain silloin, kun tarvitsen jotain.
En mitään. Elän samalla tavoin joka päivä enkä tuhlaa vain sen tilipäivän takia.
Rahasto-osuuksia 400 eurolla ja osakkeita 1000 eurolla.
En mitään.
Mulla on tilillä puskuria noin 12 000 euroa enkä edes usein noteera koko tilipäivää (joka on, nyt kun kalenteria katsoin, tänään).
Ostan mitä tarvitsen milloinkin, välttelen turhaa kulutusta. Viimeksi hommasin alesta teinille uudet talvikengät (alehinta 90 euroa, niillä kuljetaan toivottavasti useampi vuosi).
Sähköä, vettä ja puhelinmaksuja perheelle.
Voiko olla ärsyttävämpää sanaa kuin riddari?!
En mitään. Ostan vaatteita esimerkiksi silloin kun niille on tarvetta.
Ei eroa muista päivistä mitenkään. Miksi pitäisi?
En mitään. Ostan tarvittavia asioita riippumatta päivästä. Ihan sama raha menee, käyttää sen milloin vain.