Vierailija
Poiminta

Mulla meni just 60 € riddarin lankoihin ja toiset 60 € Zalandolle 3 mekkoon :) Yleensä tämäntyyppistä ostan, joku leivos kaupasta tai sipsipussi. Alkoholia en käytä.

• ylös 51
  • alas 77

Sivut

Kommentit (192)

Vierailija

En mitään. Ostan tarvittavia asioita riippumatta päivästä. Ihan sama raha menee, käyttää sen milloin vain.

• ylös 241
  • alas 13
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

60e kolmeen mekkoon? mahtaa olla kestävää laatua. ei ihme, että maailma hukkuu roskaan.

• ylös 204
  • alas 34
Vierailija

Yleensä punaviiniin. Kun tipatonta tammikuuta eletään, niin nyt luultavasti vain laskuihin.

• ylös 12
  • alas 15
Vierailija

Tilipäivä on normipäivä. Tulot menee rahasäiliöön, joka ei ole kovin iso. Sieltä sitten otetaan sitä mukaa kun tarvitaan.

• ylös 67
  • alas 7
katjuska1234.

En mitään. Normipäivä ja kulutan kuten muutenkin. En tuhlaa sen takia, että on tilipäivä.

• ylös 97
  • alas 4
Vierailija

Mulla on ollut jo 264 hyväpalkkaista tilipäivää... ei sitä enää edes huomaa että tilille tulee rahaa.

• ylös 15
  • alas 16
Vierailija

Laitan puolet palkastani säästöön. Pienen krääsän sijasta ostan sitten jotain isompaa harvemmin.

• ylös 45
  • alas 1
Vierailija

En mitään.

Mulla on tilillä puskuria noin 12 000 euroa enkä edes usein noteera koko tilipäivää (joka on, nyt kun kalenteria katsoin, tänään).

Ostan mitä tarvitsen milloinkin, välttelen turhaa kulutusta. Viimeksi hommasin alesta teinille uudet talvikengät (alehinta 90 euroa, niillä kuljetaan toivottavasti useampi vuosi).

• ylös 50
  • alas 8

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.