Jos minulla olisi vain naisystävä niin ostaisin kyllä joka kuukausi hänelle uudet korkokengät. Eikä mitkään kovin halvat vaan tyylikkäät ja silmiinpistävällä korolla
Kotonakin saisi minun puolestani tepastella korkokengillä milloin vain
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut naisystävälleni kenkiä yli 500€ arvosta.
Tuo ei ole vielä mitään. Minun pitää teettää korkokengät ja maksavat yli 2000 € kappale. Pitää myös lähteä Euroopan ulkopuolelle teettämään. Turkkiin tai Aasiaan. Lentoliputkin maksavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut naisystävälleni kenkiä yli 500€ arvosta.
Tuo ei ole vielä mitään. Minun pitää teettää korkokengät ja maksavat yli 2000 € kappale. Pitää myös lähteä Euroopan ulkopuolelle teettämään. Turkkiin tai Aasiaan. Lentoliputkin maksavat.
Näillä spekseillä voisin tepastella kotonakin korkkareissa.
Kuulostaa fetissiltä. Kato onko onlyfansissa sulle jotain sopivaa matskua niin ei tartte ketään parisuhteeseen huijata sen takia.
Korkokengät kyllästyttää jo. Paljon mielenkiintoisempaa ois välillä vaikka kumpparit. Tai turvakengät, ne olis kova sana.
Vierailija kirjoitti:
Korkokengät kyllästyttää jo. Paljon mielenkiintoisempaa ois välillä vaikka kumpparit. Tai turvakengät, ne olis kova sana.
Kumpparit tuoksuu kyl tosi kiihottavalle joten suosittelen ;-)
Silmiinpistävällä korolla 🤣 ... pahoinpitelysyytettä odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän sinulla koskaan tule olemaan naisystävää. Joten oliko muuta?
326
Käyttämäsi sanajärjestys on harhaanjohtava. "Jos minulla olisi vain naisystävä", eli sinulla on naisystävän lisäksi jokin muukin, olettevasti miesystävä? Eli rahasi eivät riitä siihen, että ostaisit korkokenkiä naisystävällesi, koska elätät sekä nais- että miesystävää. Asia selvä.
"Jos minulla vain olisi naisystävä" olisi parempi sanajärjestys.
Siis olet naiseton ja ekana on mielessä korkokengät.
En ihmettele yhtään, että sitä naisystävää ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaista naisen esineellistämistä ei tällä palstalla suvaita.
Se käy palstalla aina että av-nainen esittelee menestyvää colitsihousuissa viihtyvää parrakasta yli 180 pitkää poikaystäväänsä jolla on iso Audi tai bmw.
Miten voi olla noin vaikeaa kirjoittaa sana college oikein?
Tennissukat ja sandaalit olis paremmat
Korkkarit pitkässä käytössä tuottaa päkiän madaltumista ja varpaiden virheasentoja, nilkan liikelaajuiden alenemista, pohjelihaksen lyhentymistä, polven yliojennusta ja lannerangan rasitusta. Mutta onhan se mukavaa näyttää hyvältä nuorempana ja miettiä sitten 50-vuotiaana, että miten niitä niveliä kolottaa ja pohkeet turvottaa.
Veisithän kulta mut sitten ensiapuun kun toikkaroin itseni 👠👠 kumoon ja olisi jalka sekä olkavarsi poikki? Söötti varmaan olisin sitä ennen siinä pyristellessäni.
",,,,,,,mies käy kampaajalla." Täh? Kampaajalla? Tarkoititko parturissa?
Hanki sugarbaby. Niille saa ostaa!
Nääh, ei mitään korkkareita mulle. Mieluummin joku hyvä videopeli mitä takoa. 😁
Ap.. Serbia -> spa(seura) Tinderistä -> varaa 350-400e ja kumit.
Todennäköisesti ilahtuu korkkareista.
Todennäköisesti tajuat ettei maksa vaivaa ottaa kestotilauksella. Onnea matkaan!
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän sinulla koskaan tule olemaan naisystävää. Joten oliko muuta?
Onpa ilkeää väkeä
Minulle ei mahdu mitkään normaalit korkokengät. Jalka on erityisen leveä, mutta myös korkea.
Luulen, että sopivien korkokenkien teettäminen maksaisi noin 2000 €. En tiedä edes, tekeekö Suomessa kukaan naisten korkokenkiä.