Mitä kaikkea olet työtänyt puolisosi sisään?
Sormia, peniksen ja erilaisia dildoja viihdepuolelle ja lähinnä ruokaa suuhun. Ei koskaan esim kurkkua tai munakoisoa.
Kommentit (15)
M43 kirjoitti:
Kyllä se on sormet, käsi, kieli, sperma ja kulli sekä sitten seksileluja alapään aukkoihin ja sormi, kieli, kulli, spermaa ja ruokaa suuhun. Ruoalla ei meillä leikitä, ei edes käytetä ruokaa dildona.
Naiset taitavat käyttää ruokaa itsekseen tyydyttelyyn huomattavasti useammin kuin laajemmassa seurassa, aikankin mitä on täältä palstalta lukenut käytetyimmistä seksuaaliseen tyydyttäytymiseen käytetyistä objekteista.
Kesäkurpitsa, lenkki, porkkana, kynttilä jne...
Noiden normaalien lisäksi joskus isovarpaan olen sinne työntänyt.
On sen verran pitkä parisuhde ollut, että ollaan kyllä kaikenlaista ehditty kokeilla. Erilaiset dildot ja vibraattorit, kurkku, porkkana, banaani, kesäkurpitsa, kieli, sormet, sopivan muotoisia työkaluja, hammasharjakotelo, munakoiso, maissi, purjo (kondomin kanssa)...
Tuossa nyt ainakin ensimmäiset, mitkä tuli mieleen. Itse en omista, enkä ole tullut Mieleen. Yksi huippu laite mitä ei työnnetä sisälle, on viimeisin hankinta Satisfyer Pro II. Suosittelen yksinäisille naisille ja pariskunnille. <3
Miehen sisään olen työnnellyt sormea ja erilaisia tappeja, vibraattoreita ja dildoja.
Maxituplapatukka, söin sen käytön jälkeen, rouvan mielestä se tuntui erilaiselta mitä dildot ja penikset.
Kirsikoita, mansikoita, suklaata,karkkeja, jäätelöä ja vaikka mitä. Seksi ei silti häntä kiinnosta ja se alempi reikä jää käyttämättä.
Ihan parasta mikrossa kuumennettu hk sininen , kortsu päälle ja ihanan tuntunen kuuma ja kuitenkin pehmeä......mieheni peppuun myös laitettu ja tuntuu sopivan n46.
Mieheni sisään kuumemittarin ja kielen :p
Banaani, kesäkurpitsa, makkara, mansikka, sormi, kieli, seksileluja, oma kaluni, vieraan kalun.
Aika paljon näitä samoja, ja lisäksi juomapullon, sekä käden.
Sähköpolkupyörän akun. Seuraavaksi haluan koittaa sähköautoni latauslaitetta. Munattomana kun en muuhun pysty.
Kyllä se on sormet, käsi, kieli, sperma ja kulli sekä sitten seksileluja alapään aukkoihin ja sormi, kieli, kulli, spermaa ja ruokaa suuhun. Ruoalla ei meillä leikitä, ei edes käytetä ruokaa dildona.