Mitkä ovat mittasi ja oletko mielestäsi...
...laiha, hoikka, normaali, pyöreä vai lihava? Ja oletko tyytyväinen itseesi? :-)
Kommentit (105)
176 cm ja 68 kg. Painonpudotusta takana hurjan kauan. Tavoite 65 kg.
Nyt alan pikkuhiljaa olemaan tyytyväinen siihen, mitä peili näyttää. Olen mielestäni normaalipainoinen.
166/77, hiukan lihava. Mitat 100-83-113. En tosin laihduta koska näytän hyvältä näinkin.
170/93, lihava. Painonpudotus meneillään. Olen tosi iloinen nykytilanteesta kun olen saanut 25kg pois, mutta en vielä tyytyväinen kroppaani.
Oon 180 senttinen tyttö, ja painan mitä painan. Peilikuvaan oon tosi tyytyväinen, tykkään muodoistani joita ei kuitenkaan oo liikaa. :) Olkaa tekin aikuiset naiset vaan tyytyväisiä itteenne, elämä menee hukkaan jos vaan kroppaansa jaksaa murehtia.
176/67. Olen hyvässä fyysisessä kunnossa oleva mies ja minulla on lihaksikkaat pakarat
163 cm / 74 kg. Lievästi ylipainoinen. Tämäkin tilanne riittäisi ja kelpaisi verrattuna 2 vuoden takaiseen 90 kiloon, mutta ajattelin tiristellä 70 kiloon. Se riittää.
178/81kg, muutaman kilon vois tiputtaa muttei enempää, ja koska olen tyytyväinen itseeni ja vartalooni en koe tarpeelliseksi alkaa pudottamaan painoa :)
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 12:54"]Itse olen 170cm/47kg, ja hoikka. Ei ole lapsia.
AP
[/quote]
Painoindeksi 16,3 MERKITTÄVÄ ALIPAINO,
Joku anorektikko täällä hakee vertailupohjaa...
176/70, lihava.