Mitä mieltä Kate Uptonista?
Oli eilen keskustelua omenavartaloisista naisista, niin eikös Katekin kuulu siihen ryhmään ja paremmin kuin hyvin on silti menestynyt mallina. Muutenkaan ei ole mikään langanlaiha laiheliini ja silti ihan catwalk-mallinakin toimii. Ja on tituuleerattu jopa seksikkäimmäksi elossa olevaksi naiseksi. Ei se perinteinen tiimalasivartalo ole siis mikään kauneuden tai seksikkyyden edellytys naisella. Omenavartalokin voi näyttää hyvältä kun ylipainoa ei ole, tai ei ainakaan liikaa ja kroppa on suht. kiinteä ja urheilullinen.
Kommentit (31)
Tosi kaunis nainen ja upea kroppa! Mielelläni näyttäisin itsekin tuolta. Paljon kauniimpi kuin perus laiheliinimallit.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 11:05"]
Tuossa linkkiä, jos joku ei tiedä kenestä kyse:
ap
[/quote]
Tissit 10/10
Tissit sillä on, mutta ei minkäänlaista vyötäröä, ei kurveja. Kaikkien ei tarvitse olla tiimalaseja, mutta Upton on niin suora pötkylä, kuin vain olla voi.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 11:12"]Tissit sillä on, mutta ei minkäänlaista vyötäröä, ei kurveja. Kaikkien ei tarvitse olla tiimalaseja, mutta Upton on niin suora pötkylä, kuin vain olla voi.
[/quote]
Tämä. Itse olen 90-57-90 ja rinnat 70E. Voin rehellisesti sanoa, että en vaihtaisi tätä Uptonin vartaloon.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 11:12"]
Tissit sillä on, mutta ei minkäänlaista vyötäröä, ei kurveja. Kaikkien ei tarvitse olla tiimalaseja, mutta Upton on niin suora pötkylä, kuin vain olla voi.
[/quote]
Nykyään tosi monet nuoret naiset näyttää aika lailla tuolta.
Ei mun mielestä silti ruma kroppa ollenkaan.
ap
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 11:33"]
Ei mun mielestä silti ruma kroppa ollenkaan.
ap
[/quote]
Siis vaikka selvästi erottuvaa vyötäröä ei ole ja keskivartalo on aika "massiivinen". Seksikäs ja kaunis nainen on.
ap
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 11:12"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 11:12"]Tissit sillä on, mutta ei minkäänlaista vyötäröä, ei kurveja. Kaikkien ei tarvitse olla tiimalaseja, mutta Upton on niin suora pötkylä, kuin vain olla voi. [/quote] Tämä. Itse olen 90-57-90 ja rinnat 70E. Voin rehellisesti sanoa, että en vaihtaisi tätä Uptonin vartaloon.
[/quote]
ok :D
Hoikkana ihan nätti. Ihmeen hyvin pärjänny mallina tuosta vartalotyypistään huolimatta. Ei siitä mihinkään pääse että tiimalasi on se kaunein kropanmalli.
Naama ja tissit kunnossa,mutta muu vartalo ei,vähän niin kuin lonkero pullo.
Ja tässä linkki jos joku ei tiedä mitä omena näyttää:
Nuo tissit on karmeat, lehmänutareet... Anteeksi nyt vain!
Ohan se nätti,tissittosiaankin turhan isot mutta muuten ylä- ja alapää aika hyvät.
http://ociotube.net/wp-content/uploads/2014/10/kate-upton-nude-show-pussy.jpg
Vähän kahtiajakoinen fiilis... Jos ei vertaa keneenkään, voi sanoa että onhan se kaunis.
Mutta jos vertaa, niin onhan esim. Candice Swanepoel ihan eri planeetalta.
Ehkä tässä voi (taas) korostaa miesten ja naisten eroja: miesten mielestä maailma on täynnä kauniita naisia, kun taas naiset laumaeläiminä juoksevat kaikki muutaman prosentin perässä.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 12:25"]Vähän kahtiajakoinen fiilis... Jos ei vertaa keneenkään, voi sanoa että onhan se kaunis.
Mutta jos vertaa, niin onhan esim. Candice Swanepoel ihan eri planeetalta.
Ehkä tässä voi (taas) korostaa miesten ja naisten eroja: miesten mielestä maailma on täynnä kauniita naisia, kun taas naiset laumaeläiminä juoksevat kaikki muutaman prosentin perässä.
[/quote]
Aika luiseva?
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 12:25"]Ohan se nätti,tissittosiaankin turhan isot mutta muuten ylä- ja alapää aika hyvät.
[/quote]miksi linkität noita feikkikuvia?
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 12:25"]
Ohan se nätti,tissittosiaankin turhan isot mutta muuten ylä- ja alapää aika hyvät.
[/quote]
Ei tuo ole Kate. :D feikkikuva.
Tuossa linkkiä, jos joku ei tiedä kenestä kyse:
https://www.google.fi/search?q=kate+upton&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=GhFPVa_uLsKgyAOrw4CIDA&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1366&bih=631
ap