Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen olisi ihana äitienpäivä? :)

Vierailija
04.05.2015 |

Tässä pohdin mitä äidilleni järkkäilisin. Meillä ollut kaava että vuodesta toiseen tehdään yhdessä brunssimainen aamupala (iskä + pikkusisareni) jonka jälkeen mennään herättämään ''nukkuva'' äiti (todellisuudessa herännyt paistinpannujen kolinaan aikoja sitten), pikkusisaret antavat koulussa askartelemansa kortit ja yleensä jotkin pikkulahjatkin.

Itse olen vaan jo siinä iässä ettei koulussa enää askarrella, mikä olisi kiva juttu äidille? Joku yhteinen tekeminen olisi kiva mutten millään meinaa keksiä että mitä. Tai jos tekisin hierontalahjakortin (hieroisin siis itse äitiä)? Mikä olisi teistä äideistä kiva lahja? Olen täysi-ikäinen opiskelija, ja mieluusti opiskelijabudjettiin mahtuva :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää? :)

Vierailija
2/4 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti olisi ulkomailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaus (ja toteutus) tavata äitiä ainakin kerran viikossa mukavan yhteisen tekemisen merkeissä. Yhdessä leipominen, kokkailu, uinti, kävely jne.

Vierailija
4/4 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hierontalahjakortti on hyvä idea. Äitisi varmasti arvostaa myös kahdenkeskistä aikaa kanssasi. Entä lahjakortti yhteiselle picnicille kesällä? Aivan ihana olisi myös sellainen kirje, jossa kerrot, miksi äitisi on sinulle paras äiti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi