En arvosta sektioituja äitejä
Nainen on tehty synnyttämään, ja poikkeuksia lukuunottamatta en arvosta sektioituja naisia yhtään. Kuuluvat samaan ryhmään kun botoxien ottajat. Eiköhän jokainen sitä synnytystä pelkää, ja olihan se elämäni kamalin päivä, mutta tein sen kuitenkin! Ja olen siitä ylpeä. Uskoisin, että akateemiset synnyttävät enemmän kuin muut. En siis laske sektiota synnytykseksi.
Kommentit (32)
Sinäkö olet sitämieltä että isompi lapsikuolleisuus on perempi asia kuin sektio? Höpö höpö! Meidän vauvaa synnytettiin ensin liianki kauan jonka jälkeen päädyttiin sektioon, olisi tyttö todennäköisesti kuollut ilman sektioa. Onnea kaikille äideille, ootte parhaita! Mies 30v
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 07:20"]
Nainen on tehty synnyttämään, ja poikkeuksia lukuunottamatta en arvosta sektioituja naisia yhtään. Kuuluvat samaan ryhmään kun botoxien ottajat. Eiköhän jokainen sitä synnytystä pelkää, ja olihan se elämäni kamalin päivä, mutta tein sen kuitenkin! Ja olen siitä ylpeä. Uskoisin, että akateemiset synnyttävät enemmän kuin muut. En siis laske sektiota synnytykseksi.
[/quote]
Provohan tämä aloitus toki on tai sitten ap on todella ajattelematon, suvaitsematon ja tyhmä ihminenSaat ihan vapaasti olla arvostamatta ja aivopieruinesi suksia kuuseen. On kuitenkin olemassa naisia joilta alatiesynnytys ei onnistu fyysisten seikkojen takia - esim. liian ahdas lantio - joten sektio on ainoa mahdollisuus. Jos vaikka perehtyisit oikeasti syihin miksi sektio tehdään - ja kyse ei todellakaan ole sektioäitien turhamaisuudesta. Sektio on usein tarpeellinen lapsen ja äidin hengen pelastamiseksi.
Ilman sektiota minä ja poikani olisimme kuolleet.
Hölmö provo. Onneksi sinun arvostuksellasi tuskin on mitään merkitystä kenellekään sektioäidille. :-)
Miksi jotkut menevät näin huonoihin provoihin?
[/quote]
Hei kiitti sulle tästä päivän piristyksestä! Ilman sektiota voisi olla nirri pois multa tai pojaltani tai vaikka molemmilta. Luonnollisesti synnyttäminen on ihan älyttömän hankalaa kun kouristelee samalla.
Ei sitä aina voi valita miten synnyttää. Minäkin halusin synnyttää alakautta, mutta lääkäri päätti tehdä kiireellisen sektion.
Tää on aika hauska provo kyllä. Ihan sama millä keinoin se ipana maailmaan ilmestyy, työ alkaa vasta siitä syntymän hetkestä. 18v myöhemmin kukaan ei mieti miten synnytys eteni vaan miten sen jälkeen on toimittu ja mitä siitä lapsesta on tullut
Arvostan "akateemista" typeryyttäsi suuresti.
t. Lapseton, mutta ei lobotomian uhri
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 07:20"]Nainen on tehty synnyttämään, ja poikkeuksia lukuunottamatta en arvosta sektioituja naisia yhtään. Kuuluvat samaan ryhmään kun botoxien ottajat. Eiköhän jokainen sitä synnytystä pelkää, ja olihan se elämäni kamalin päivä, mutta tein sen kuitenkin! Ja olen siitä ylpeä. Uskoisin, että akateemiset synnyttävät enemmän kuin muut. En siis laske sektiota synnytykseksi.
[/quote]
Niin kyllähän se harmittaa kun jollakin on ehyt alapää. Mutta älä välitä onhan sinulla ne lapset.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 07:20"]Nainen on tehty synnyttämään, ja poikkeuksia lukuunottamatta en arvosta sektioituja naisia yhtään. Kuuluvat samaan ryhmään kun botoxien ottajat. Eiköhän jokainen sitä synnytystä pelkää, ja olihan se elämäni kamalin päivä, mutta tein sen kuitenkin! Ja olen siitä ylpeä. Uskoisin, että akateemiset synnyttävät enemmän kuin muut. En siis laske sektiota synnytykseksi.
[/quote]
joopajoo,meillä ei olisi lasta ilman sektiota ja akka olisi varmaan samassa montussa,lääkäri ei kysellyt keneltäkään halutaanko synnyttää kun ilmoitti että leikkuri valmiiksi 20min.
[/quote]
Ok. Minä taas ajattelen niin, että vaikka alatiesynnytys on toki suositeltavin vaihtoehto jos lääketieteellistä syytä sektiolle ei ole, niin äitiys on paljon muutakin kuin se tapa jolla lapsi saadaan kohdusta maailmaan. Arvostelen äitiyttä siis aivan muilla mittareilla.