Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Millaista elämä on luottotiedottomana?
26.04.2015 |
Kertoisitteko kokemuksianne
Kommentit (3)
Ei oo vaikuttanut muuhun kuin etten voi ostaa osamaksulla. Ja se on vain hyvä. Luottokorttia en ole koskaan omistanut.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ihan normaalia. Ostan käteisellä mutä tarvitsen, ei sen kummempaa.puhelinmyyjistä pääsee myös helposti eroon kun tokaisee olevansa ulosotossa.
Alue: Aihe vapaa
Olin 7 vuotta aikanaan. Yhtä helvettiä, ei saanut edea puhelinliittymää.