Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajuutteko oikeesti että tuutte kuolemaan?

Vierailija
09.05.2015 |

Ette enää ikinä näe ketään rakkaitanne ja kaikki on vaan lopullisesti ohi. Eikö teitä ahdista?

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muuten jännä, että monet saa lohtua uskosta jumalaan ja kuolemanjälkeiseen elämään, kun itselläni kuolemanpelko hälveni nimenomaan sen jälkeen kun lakkasin uskomasta. No, kaikki me ollaan erilaisia ja käsitellään asiat omalla tavallamme. Tärkeintä että on onnellinen ja antaa myös muiden olla :)

Vierailija
102/111 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siks mä yritänkin elää kunnolla ja olla kiltti lähimmilleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 01:02"]Jumala on sinut luonut, kutonut kokoon äitisi kohdussa. Sinä olet luotu Jumalan kuvaksi. Mutta koska olet tehnyt syntiä nuoruudesta lähtien yhteys Jumalaan on katkennut. Sinä olet syntisenä Jumalalle kelpaamaton. Jumala vihaa syntiä! Ja synnin palkka on kuolema ja kadotustuomio ikuisesti. Ansaitset helvetin tulen syntiesi takia. Pahuutesi takia. Tämä oli se huono uutinen.
[/quote] Painuisitko ystävällisesti jonnekin muualle saarnaamaan ja pelottelemaan? Tuo kääntyy sinua ja kristinuskoa vastaan. Terkuin se 20-vuotias uskoon tullut ja entinen ateisti, joka yhä uskostaan huolimatta inhoaa kaltaisiasi tekopyhiä ääliöitä

Vierailija
104/111 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 15:20"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 00:55"]Minä olen ollut kaksi kertaa "kuollut", molemmilla kerroilla entinen sydämeni teki stopin ja minut elvytettiin takaisin tähän maailmaan. Ei kuoleminen tuntunut kurjalta tai pelottavalta, tuntui vähän siltä kuin nukahtaisin.:) Ei siis syytä huoleen.
[/quote] Ei tuo vielä ole kuolema-kokemus omasta mielestäni, pikemminkin tajunnanmenetys
[/quote]

Kuolema on lopullinen tajunnanmenetys.

Vierailija
105/111 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 15:23"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 15:20"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 00:55"]Minä olen ollut kaksi kertaa "kuollut", molemmilla kerroilla entinen sydämeni teki stopin ja minut elvytettiin takaisin tähän maailmaan. Ei kuoleminen tuntunut kurjalta tai pelottavalta, tuntui vähän siltä kuin nukahtaisin.:) Ei siis syytä huoleen.
[/quote] Ei tuo vielä ole kuolema-kokemus omasta mielestäni, pikemminkin tajunnanmenetys
[/quote]

Kuolema on lopullinen tajunnanmenetys.
[/quote]
Niin no, onhan nukahtaminenkin ihan miellyttävä tunne. Silti siitä nukkumisestakin saa aina jossain vaiheessa tarpeeksi, ja haluaa taas herätä uuteen päivään.

Vierailija
106/111 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi yölliset tyypit tajus paremmin ton mitä ap haki takaa.

Vierailija
107/111 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 00:26"]Minä tavallaan odotan kuolemaa, koska elämässäni ei ole mitään sisältöä...
[/quote]

Mikset sitten hanki siihen sitä sisältöä?

Vierailija
108/111 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 00:59"]Ei ahdista niinkään se, vaan joka päivä ahdistaa se, että maapallo on seuraavan sadan vuoden sisällä tuhon partaalla jos näille ympäristö/ilmasto-ongelmille ei tosissaan tehdä jotain!! Musta on käsittämätöntä, että kerskakulutus vaan jatkuu ja jatkuu, ei ajatella yhtään seuraavia sukupolvia, luontoa, eläimiä, tätä planeettaa joka on meidän AINOA koti. Ahdistaa, itkettää ja surettaa! Miksi ihmiskunta ei herää tekemään asioille jotain?!
[/quote]

Taidat äänestää Vihreitä, viherpiipertäjä.

Vierailija
109/111 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti 73:lle:Me rakastamme, sillä hän on ensin rakastanut meitä. Jos joku sanoo: "Minä rakastan Jumalaa", mutta vihaa veljeänsä, niin hän on valhettelija. Sillä joka ei rakasta veljeänsä, jonka hän on nähnyt, se ei voi rakastaa Jumalaa, jota hän ei ole nähnyt. Ja tämä käsky meillä on häneltä, että joka rakastaa Jumalaa, se rakastakoon myös veljeänsä. --1 Joh.4:19-21

Vierailija
110/111 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 15:47"]Noi yölliset tyypit tajus paremmin ton mitä ap haki takaa.
[/quote]
Näköjään kun mäkin on saanu aivotuksiini tänään pelkkiä alapeukkuja..

Vierailija
111/111 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti 68:lle:Synnin sovitukseen on oltava veriuhri. Jumalan Poika on Jumalan Karitsa. Ne juutalaisten veriuhrit olivat vain viite tulevasta. Saadakseen synnit anteeksi pitää uskoa evankeliumi ja tehdä parannus synneistä. Jos kuolee synneissään eikä usko Jeesukseen joutuu tuomittavaksi.Jeesus on lakimies, välittäjä ja Vapahtaja ihmisen ja Jumalan välillä. Jumalasta syntynyt ei tee syntiä, hän on kokonaan uusi luomus, hän ei halua elää enää synnissä, vaan ottaa pyhityksen vakavasti ja pelkää Jumalaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi