Haluaako joku oikeasti kahvit sänkyyn?
Minusta olisi jotenkin tosi tyhmää syödä yksin aamupalaa sängyssä. Tai juoda kahvia siinä muun perheen istuessa katsomassa. Mikä se idea on? Tuodaanko teille sänkykahvittelijoille siis pelkkä kahvi vai koko aamiainen sänkyyn? Eiköse ole outoa?
Mä kyllä saan huomenna herkkuaamupalaa, mutta keittiössä. Yhdessä perheen kanssa.
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 23:59"]Mä olen varmaan outo, mutta en kyllä millään haluaisi syödä aamiaistani yksin. Äitienpäivänä! Enkä toisaalta näkisi kovin rauhallisena ja miellyttävänä syödä kolmen lapsen kanssa sängyssä :D Jotenkin näen sieluni silmin ne tuoremehut kaatuneena tyynylle. Mutta ilmeisesti joku ihan oikeasti tykkää syödä sitä aamiaista sängyssä "köllötellen". Mä en muuten tiedä, että miten makuultaan syöminen.ja juominen onnistuu?!
Ap
[/quote]
Kuka sanoi että pitää makuulteen syödä?
Meilläkin tämä on toimimaton malli, koska mies haluaa nukkua pitkään ja minä haluan nousta monta tuntia aikaisemmin. Ongelma ei ole siinä ettenkö sujuvasti söisi sängyssä, vaan siitä että minun täytyisi odottaa monta tuntia valveilla sängyssä että mies heräisi ja voisi siitä sitten mobilisoida lapset "yllättämään" minut aamiaisella sängyssä.
Mieluummin sitten vaikka lounaalla.
Tietysti syön aamiaisen sängyssä. Joka päivä. Mies herää aikaisin ja odottaa, kunnes olen herännyt. Käyn veskissä ja takaisin sänkyyn aamupalalle.
Olisin tosi närkästynyt, jos kerran vuodessa, äitienpäivänä tämä tapahtuisi.
Ja tämä tarina on tosi.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 00:04"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 23:59"]Mä olen varmaan outo, mutta en kyllä millään haluaisi syödä aamiaistani yksin. Äitienpäivänä! Enkä toisaalta näkisi kovin rauhallisena ja miellyttävänä syödä kolmen lapsen kanssa sängyssä :D Jotenkin näen sieluni silmin ne tuoremehut kaatuneena tyynylle. Mutta ilmeisesti joku ihan oikeasti tykkää syödä sitä aamiaista sängyssä "köllötellen". Mä en muuten tiedä, että miten makuultaan syöminen.ja juominen onnistuu?!
Ap
[/quote]
Kuka sanoi että pitää makuulteen syödä?
[/quote]
Se, joka kertoi köllötellen syövänsä.
Höpöhöpö, ei tässä mitään prinsessoja olla... ihaninta on, kun lapset halaavat äitienpäivän kunniaksi, vielä aikuisenakin. Valmis kahvi keittiössä odottamassa ja kukkia.
Tähän on näemmä vaikka kuinka paljon vastauksia, mutta ne eivät näy minulle.
Ei, en syö yksin sängyssä. No, äitienpäivänä kukaan ei tuokaan minulle aamupalaa sänkyyn kun ei niille tule sellainen mieleen, mutta kun me isänpäivänä tuomme aamiaisen lasten kanssa miehelle sänkyyn niin onhan se nyt koko se helahoito. Lautaset, välineet ja ruuat koko perheelle, viemme ne sinne miehen sänkyyn ja vietämme yhteisen aamiaisen.
Olisipa mielenkiintoista kuulla, miksi miehesi on mielestäsi noin paljon paremman palvelun arvoinen...
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 23:47"]
No voi apua jos 1-2 aamuna vuodessa tulee murusia sänkyyn. Varmaan ihan hirveetä!
[/quote]
Miksi niitä pitäisi tulla silloinkaan?
Minä ainakin tykkään juoda aamukahvit sängyssä. Onneksi saankin sen kahvikupin sänkyyni jotakuinkin jokaisena aamuna, jolloin ukko nousee sängystä ennen minua. :)
Mä olen varmaan outo, mutta en kyllä millään haluaisi syödä aamiaistani yksin. Äitienpäivänä! Enkä toisaalta näkisi kovin rauhallisena ja miellyttävänä syödä kolmen lapsen kanssa sängyssä :D Jotenkin näen sieluni silmin ne tuoremehut kaatuneena tyynylle. Mutta ilmeisesti joku ihan oikeasti tykkää syödä sitä aamiaista sängyssä "köllötellen". Mä en muuten tiedä, että miten makuultaan syöminen.ja juominen onnistuu?!
Ap