Onko Audi hyvä auto?
...vai ehkä paras?
Mies bongasi tuollaisen edullisen Audin ja harkitsee nyt sitä kakkosautoksi.
Kommentit (72)
No kyllä ton ikänen ja hintanen rieska voi olla aivan mitä tahansa. Mietippä nyt itsekin.
Paljon vikoja ja kalliit merkkihuollot. Meillä oli ennen kasi audia (pieni vanha ja vähän isompi uudehko). Molemmat lähtivät vaihtoon jatkuvien ongelmien kanssa. Ei enää eurooppalaisia autoja tähän talouteen.
On. Tosin itse en pidä käytetyn Audin ostajaa juuri minään. Kyllä sen pitää uusi olla, se jos joku kertoo statuksesta.
Mä ostin uuden B-sarjan Mersun kauppakassiksi vaimolle. Hyvä on, suosittelen muillekin.
Meillä on A6 Avant -09 ja voin suositella. Erittäin hyvä auto etenkin jos ajaa paljon ja auto tavallaan maksaa itsensä mukavuudellaan takaisin.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:46"]
On. Tosin itse en pidä käytetyn Audin ostajaa juuri minään. Kyllä sen pitää uusi olla, se jos joku kertoo statuksesta.
[/quote]
Paitsi A1, A3, ja A4, näihin nyt on varaa kenellä tahansa työttömällä tai eläkeläisellä.
Ylihinnoiteltu. Audi-kuski herättää myös tiettyjä mielikuvia, joten itse en ikinä ostaisi Audia. Samalla rahalla saa parempaakin.
Mun mielestä Audi on tosi hyvä auto, mutta toisin kuin joku ylempi kirjoittaja, en missään nimessä ostaisi uutena vaan pyrkisin toiseksi omistajaksi, kun oikeasti varakas päivittää Audinsa uuteen ennen kuin se täyttää viisi vuotta.
Osta pois. Tuota naapuritkin kadehtii.
Meillä oli aiemmin A6 työsuhdeautona, se oli ihana ajettava, ei vikoja.
Nyt on A4 omana autona, ostettiin vähän käytettynä, mutta vikoja (jotka onneksi menevät takuuseen) on ollut aika paljon.
Tällä kokemuksella siis ostaisin A6:n tai vastaavan/isomman, en noita pienempiä Audeja.
Audi tekee ihmisistä mulkkuja. Olen itse ollut todistamassa
Audi herättää kateutta, vaikka meidänkin Avant maksoi käytettynä vain 20 tonnia.
Onko sulla an peniskateus? Tai miehellä katkarapu?
A6 ja A8 audeja ollut jokunen. Uutena ostettuja. Ei erityisempiä vikoja ekan 100 000 kilometrin aikana. Käytetyistä en tiedä.
On loistava auto, erityisesti ajo-ominaisuuksiltaan ja -mukavuudeltaan! Meillä myös pari A6 avantia jo ollut, eikä edes harkita toiseen merkkiin tai malliin siirtymistä. Ei mitään valitettavaa, ainoastaan plussaa. Merkkihuollot tietysti maksaa nyrkkipajaa enemmän, mutta laadusta pitääkin maksaa.
Tuota AP:n esittelemää ikivanhaa sedania en tosin ostaisi, enkä tuosta liikkeestä autoa muutenkaan.
Olen ajanut monia autoja, ja kyllä tykkään Audin ajotuntumasta eniten. On jotenkin jäykempi ja siten varmempi, tosi turvallinen ajaa. Meillä siis perheautona.
Rehvakkaiden ja nousukkaiden auto. :)