Kuinkahan moni äiti viedään ABC:lle äitienpäivälounaalle
Siis huoltoasemalle, jossa kolkko kahvila, tukkueineksistä väsättyä rasvaruokaa, bensamittareita ja autopesula ja ostoksista saa s-bonusta. Olin joskus ihan lentää selälleni, kun joku selitti tällaisella juhlalounaalla olleensa ja kävi ilmi ettei se niin harvinaista olekaan. Meille tulisi ero, jos mulle tällaista ehdotettaisiin.
Kommentit (164)
Ei oo aikaa lähteä mihinkään. Huomenna siivoan ja pesen ikkunat, ylppärijuhlat tulossa.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:35"]
Minä arvostan äitiäni liikaa viedäkseni hänet jonnekin huoltikselle syömään. Ällöttävää!
[/quote]
Sama täällä! Miksei sitten samalla voisi tilata pizzaa kotiin? Kyllä vähän pitää panostaa kun äidistä on kysymys. :)
Minä en ole ikinä päässyt minnekään syömään äitienpäivänä. Ja en kyllä lähtisikään. Tiedän 100 parempaa rahanreikää kuin ulkona syöminen tällä 6 henkisellä perheellä. Luultavasti teen itse huomenna ruuan. Lapsia en viitsi laittaa ruuanlaittoon huomenna,tyttö teki jo tänään täytekakun joka sitten huomenna korkataan. Ja mies on niin huono ruuanlaittaja,että niitä ei syö vanhaerkkikään. Eikä varsinkaan lapset.Mutta ihana se äitienpäivä silti on , ja kahvi tulee aamulla sänkyy. Lahjoja on tietenkin ostettu, vaikka en niistä piittakaan. Lapsista on hauska viettää äitienpäivää enkä sitä heiltä pilaa. Itse en ole juhlaihminen ollenkaan silloin kun joudun itse olemaan juhlakaluna:D
Voi olisin iloinen jos selviäisin ABC mätöllä. Huomenna on kymmenen aikoihin kahvipullat, kahdeltatoista ravintola ja kolmelta äidin luona ruoka, ettei tule paha mieli kellekään :)
http://www.abcasemat.fi/asemat/abc-kokkola/ruokailu#noutopoyta
Mun mielestä huomenna olis ihan ok ruokaa, kyllä kelpais, mutta taidan itse tehdä siskonmakkarasoppaa, mies ei osaa ruokaa tehdä, ja ostin siskonmakkaroita kun sattui tekemään mieli.
No minä en ainakaan. Kakkukahvit aamulla, kierros mummoloissa. Ei mitään "äitienpäivälounasta".
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 23:02"]
http://www.abcasemat.fi/asemat/abc-kokkola/ruokailu#noutopoyta
Mun mielestä huomenna olis ihan ok ruokaa, kyllä kelpais, mutta taidan itse tehdä siskonmakkarasoppaa, mies ei osaa ruokaa tehdä, ja ostin siskonmakkaroita kun sattui tekemään mieli.
[/quote]
NOUTOPÖYTÄ
SU 10.5 Klo 10.30-16
Paahtopaistia ja viherpippurikastiketta (VL,G)
Lohta ja turskaa Hollandaise (VL,G)
Yrttiperunoita (L,G)
Perunamuusia (L,G)
Jälkiruoka: kermakakkupala (L)
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:49"]
Minä menisin mieluusti. Sopivan rentoa.
[/quote]
Kyllä ja ei noiden pikkuihmisten kanssa viitsi minnekään hienompaan mennäkään. ABC:llä on leikkinurkat ja kaikki ja ei tarvitse olla p***an tärkeä. Veikkaan, että ap:llä ei edes ole perhettä, kunhan täällä vain haaveksii ;)
Eipä ole lasten isä vienyt koskaan minua syömään mihinkään ulos. Eiku kerran on käyty mäkkärissä reilun 15 vuoden aikana, ja ehkä 2 kertaa noutopizzaa.
Oli ostanut kääretortun juuri kuitenkin, yritin sanoa että jos kermavaahdon tekee ja sillä kuorruttaa, yritin selittää miten tehdään kermavaahto. Sanoi että saan itse tehdä jos jotain tahdon.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:15"]Siis huoltoasemalle, jossa kolkko kahvila, tukkueineksistä väsättyä rasvaruokaa, bensamittareita ja autopesula ja ostoksista saa s-bonusta. Olin joskus ihan lentää selälleni, kun joku selitti tällaisella juhlalounaalla olleensa ja kävi ilmi ettei se niin harvinaista olekaan. Meille tulisi ero, jos mulle tällaista ehdotettaisiin.
[/quote]
Huomioiminen tärkeintä! Kaikilla ei ole varaa mennä edes normihintaiseen ravintolaan.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:59"]
Minä arvostan äitiäni liikaa viedäkseni hänet jonnekin huoltikselle syömään. Ällöttävää!
[/quote]
Sama täällä! Miksei sitten samalla voisi tilata pizzaa kotiin? Kyllä vähän pitää panostaa kun äidistä on kysymys. :)
[/quote]
Minne asti lähtisit täältä syrjäseudulta panostamaan? ABC on lähin ja lähes ainoa mahdollinen 100 km:n säteellä.
ABC ei ole ehkä ihan mun juttuni, mutta ei meillä ole kyllä koskaan ollut myöskään pienintäkään epäilystä siitä ettenkö mä olisi myös äitienpäivänä sataprosenttisessa vastuussa perheen muonituksesta. Jos minä sanoisin että tänään syödään ABC:llä niin sitten syötäisiin siellä. En usko että miehellä on koskaan käynyt hetkeäkään mielessä että itse järjestäisi jotain ruokailua äitienpäiväksi, ABC:llä tai missään.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 23:10"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:59"]
[/quote]
[/quote]
Minne asti lähtisit täältä syrjäseudulta panostamaan? ABC on lähin ja lähes ainoa mahdollinen 100 km:n säteellä.
[/quote]
Ja äitiäsi et sitten viitsi sinne 100 kilometrin päähän viedä edes kerran vuodessa?
Ei ainakaan mua, mies kokkaa itse.
Menisin mielelläni. Pidän ABC:lla tarjottavasta ruoasta.
Milloin sinä kävit viimeksi illallisella Tahitin saarella tai Manhattanin viiden tähden ravintolassa? Suosittelen! Voit lukea lentomatkoilla käytös- ja tapatieto-oppaita.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:57"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:24"]
Pitäisikö maalla lähteä 60 kilometrin päähän "oikeaan" ravintolaan sen takia ettei 5 km:n päässä olevalle ABC:lle voi mennä, kun se ei ole ilmeiseti trendikästä?
Viikon suurin idiootti, klap klap!
[/quote]
No minkälainen nuija se miehesi on, jos ei sinulle saa edes äitienpäivänä ruokaa kokattua, vaan täytyy jossain bensa-asemalla syödä? Oikeesti?!?
[/quote] Ei laita ruokaa, mutta on muuten oikein kullannuppu. Rakastetaan puolin ja toisin. Ruoka-asiat on minun osaamisaluetta, mies rakentaa taloa.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:57"]
Pitäisikö maalla lähteä 60 kilometrin päähän "oikeaan" ravintolaan sen takia ettei 5 km:n päässä olevalle ABC:lle voi mennä, kun se ei ole ilmeiseti trendikästä?
[/quote]
No minkälainen nuija se miehesi on, jos ei sinulle saa edes äitienpäivänä ruokaa kokattua, vaan täytyy jossain bensa-asemalla syödä? Oikeesti?!?
[/quote]
Se "nuija" on ulkomaan keikalla nyt ja seuraavia viikkoja. Oikeesti, olet vitun tyhmä.
Olimme tyttären kanssa viime vuonna kahdestaan äitienpäivänä. Mies oli matkoilla. Kävimme oman äitini luona viemässä äitienpäiväkukat ja lahjan. Paluumatkalla ajattelimme poiketa syömässä matkan varrella olleella abc:llä. Ajattelin että siellä ei ole paljoa porukkaa ku on äitienpäivä. Mutta jouduimme kääntymään sieltä pois kun jo parkkipaikka oli tupaten täynnä.
Tämä ei ole mikään tuomitseva viesti. Mutta yllätyin tosi paljon tuosta että ikinä ei ole ollut niin täynnä tuo pysäköintialue kuin silloin oli.
Minusta abc:n pippuripihvi on tosi hyvä. Ja käyn kyllä myös ihan hyvissä ravintoloissa.
[/quote]