Kuinkahan moni äiti viedään ABC:lle äitienpäivälounaalle
Siis huoltoasemalle, jossa kolkko kahvila, tukkueineksistä väsättyä rasvaruokaa, bensamittareita ja autopesula ja ostoksista saa s-bonusta. Olin joskus ihan lentää selälleni, kun joku selitti tällaisella juhlalounaalla olleensa ja kävi ilmi ettei se niin harvinaista olekaan. Meille tulisi ero, jos mulle tällaista ehdotettaisiin.
Kommentit (164)
Meitä yksinhuoltajiakin on jotka tekee sen ruuan huomennakin eikä kukaan tuo aampulaakaan sänkyyn.
Tosin, jos mies olisi ja se veisi kyseiseen paikkaan äitienpäivänä.. -no sellaista miestä ei minulla olisi.
Minä itse ehdotin, että käytäis ABC:llä syömässä. Menu näytti olevan ok ja toki voidaan ottaa listaltakin (hinta-laatusuhde on muuten ihan hyvä verrattuna moneen ravintolaan). Niin ja meillä ne ravintolat on lähes tunnin ajomatkan päässä.
Ei tarvi tehdä numeroa eikä erota.
Lämmitettyjä pakasteita ne ovat.
Ehkä se on se juttu, että edes joskus käydään jossain yhdessä. Ruuhkan takia kyllä vähän huono ajatus mennä äitienpäivänä, mutta sitten ei varmaan mentäisi koskaan muulloinkaan, jos se ei ole tapana. Minulle lounas on jotenkin liioittelua, kakku ja kahvit on ok. Siitä loukkaantuisin, jos ei onniteltaisi.