Kuinkahan moni äiti viedään ABC:lle äitienpäivälounaalle
Siis huoltoasemalle, jossa kolkko kahvila, tukkueineksistä väsättyä rasvaruokaa, bensamittareita ja autopesula ja ostoksista saa s-bonusta. Olin joskus ihan lentää selälleni, kun joku selitti tällaisella juhlalounaalla olleensa ja kävi ilmi ettei se niin harvinaista olekaan. Meille tulisi ero, jos mulle tällaista ehdotettaisiin.
Kommentit (164)
Muapa ei viedä minnekään, kun mies on koko päivän töissä. Mutta mies teki mulle eilen kakun jääkaappiin ja oli kattanut kahvipöydän mulle ja lapsille aamulla ennen seitsemää.
Ajatus on tärkein, ei välttämättä toteutus.
Mikä ilo tuossa arjessa rypemisessä on? Ettekö yhtään arvosta äitiä.
Eikö mikropizza olisi vielä helpompaa? Nam nam Suomi juhlii äitiä.
Tai oranssin hintalapun Hiillos-makkaraa, kyllä sen pitää Suomi-äidille riittää.
Vierailija kirjoitti:
Eikö mikropizza olisi vielä helpompaa? Nam nam Suomi juhlii äitiä.
Palstalla se juhlinta on toisten äitien haukkumista. Suominaiseus parhaimmillaan?
Bonustakin tulee äidin kustannuksella. Isälle sitten kunnon juhlat.
Onko nyt aukko sivistyksessä?ABC:llä on vietetty ja voi viettää myös häitä, joten äitienpäivälounas on ihan käypää tavaraa.
Noin teoriassa.
Saksassa muuten on isänpäivätapana, että isät lähtevät "kaljakierrokselle" yhdessä muiden isien kansaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä arvostan äitiäni liikaa viedäkseni hänet jonnekin huoltikselle syömään. Ällöttävää!
Noin voi sanoa, kun halutaan luistaa maksamasta äidille lounasta. Pääsee hyvällä mielellä taas äidin maksamaan ja valmistamaan pöytään, niin kuin aikaisempinakin äitienpäivinä.
Olen niin saita etten kyllä menisi edes sinne abc:lle muusta puhumattakaan.
Sana koskee kukkia, lahjoja ja muuta hörhöilyä , jonka kustannukset olisivat pois käytettävistä tuloista.
Mikropizza riittää äidille Suomessa.
En kehtaisi viedä äitiä juhlan kunniaksi bensa-asemalle.
Juuri töissä puhuttiin kun erään työkaverin mummo välttämättä haluaa abclle äitienpäivälounaalle, eikä sille lähimmälle vaan juuri tietylle, jolle on matkaa 40km.
Tietysti meistä, joiden lähellä on hienompia syöttölöitä pilvin pimein, abc on kurja paikka, parempaa mättöä ahdamme arkilounaalla, mutta kyllä jo se että pääsee valmiiseen pöytään on juhlaa monelle äidille, joku vielä nurisematta vie tiskit koneeseen.
Ja suurin osa Suomea on vailla gourmetravintoloita.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo äidille vain ettei perhe viitsi panostaa edes yhtenä päivänä mihinkään. Helppo ja arkinen mättölounas riittää, äiti ei ole sen arvokkaampi. Syöhän äiti nopeasti, että ehdit vielä illalla pyykkäämään meidän vaatteet.
Kuinkahan monessa perheessä joku äiti parhaillaan urakoi lounasta ja pahimmillaan koko suvulle?
ABC on siinä vaiheessa jo lottovoitto kyseiselle äidille.
Vierailija kirjoitti:
Äläpä muuta sano :) voi sitä tuulipukujen kahinaa syömässä gurmee pihviä :D
Mies happaman näköisenä. Vaseliinin mustaamat sormet, joita ei pesemälläkään saa puhtaaksi ihan heti:(
Miehellä on aikaa lounaan verran:(
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö maalla lähteä 60 kilometrin päähän "oikeaan" ravintolaan sen takia ettei 5 km:n päässä olevalle ABC:lle voi mennä, kun se ei ole ilmeiseti trendikästä?
Viikon suurin idiootti, klap klap!
Onneksi en asu maalla. Kuulostaa masentavalta. Lähdettekö traktorilla aakkosbaariin?
No mieheni vei äitinsä Burger King hampurilaisateriaa syömään, siis mummon omasta toiveesta
Miten niin äiti viedään, mitäpä jos se äiti itse haluaa mennä apsille.
Loukkaavaa äitiä kohtaan viedä arkiseen meluisaan halliin tankattavaksi.