Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähti baariin. Kiva äitienpäivä tiedossa.

Vierailija
09.05.2015 |

Turha odottaa kahveja sänkyyn tai mitään muutakaan. Lapsikin vielä liian pieni tekemään yksin mitään. Voin kertoa että vituttaa. Äiti ja anoppi kuolleita olleet jo vuosia joten ei voi heitäkään onnitella tai yllättää.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä kyllä tosi järkyn mänttejä ihmisiä. Minä, minä, minä, vitut muista ja varsinkaan perheestä tuntuu olevan yllättävän yleinen ajattelutapa. Sympatiat ap:lle!

Vierailija
42/43 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä juttuja lukiessa huokaisen taas helpotuksesta,ihanaa ku ei ole miestä! Terv.2 lapsen onnellinen yh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 23:19"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:52"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:10"]No voi itkun vitun itku! Nyt pienet itkupotkuraivarit ja viikon mittainen mykkäkoulu ja maailma pelastuu. Eiks niin?  Huoh, ei jaksa enää näitä teidän ÄMMIEN juttuja. Todellakin pysyn huomenna pois täältä. Ei voi yksi päivä olla näiden itkuvirsien arvoinen. 1 vitun äitienpäivä ja olette ihan täpinöissänne, kun teitä pitäisi kohdella kuin kuningattaria, vaikka ette edes sitä ansaitse. Menkää peilin eteen vähän miettimään mikä on oikeasti tärkeää. [/quote] Miehen baariinmeno?

[/quote]

Miehen pitäisi käyttää koko viikonloppu siihen, että voi kantaa aamulla kahvit sänkyyn?

Hae vittu ite kahvis

[/quote]

Ot, mutta kuulostat ihan edesmenneeltä isältäni. Paljoa en häneltä oppinut, mutta ainakin sen, millaisia miehiä kartan kuin ruttoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme