Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähti baariin. Kiva äitienpäivä tiedossa.

Vierailija
09.05.2015 |

Turha odottaa kahveja sänkyyn tai mitään muutakaan. Lapsikin vielä liian pieni tekemään yksin mitään. Voin kertoa että vituttaa. Äiti ja anoppi kuolleita olleet jo vuosia joten ei voi heitäkään onnitella tai yllättää.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ed. Viesti siis N20

Vierailija
22/43 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 23:11"]

Ap ei toivo liikoja, vain huomioonottamista ja arvostusta. Sitä mitä mieskin saa.

[/quote]

Miksi ne odotukset täytyy latoa juuri siihen yhteen päivään? Itse arvostan sitä, että mies välillä yllättää minut vaikka sitten suklaalevyllä kuin että yhtenä päivänä vuodessa lahjoo koska "niin kuuluu tehdä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni mies on krapulassa kiimanen, joten saatat saada äitienpäivälahjaksi kunnon kyytiä. 

Vierailija
24/43 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin lähti täältäkin. Käy joka viikko baareissa, en jaksa välittää. Kun saan voimia tarpeeksi ja tietyt asiat järjestyksessä, teen omat ratkaisuni.  Ällöttää koko äijä ja se, että tietyt asiat estävät irtioton (lasten elämä muttuuisi liikaa ja joutuisiva luopumaan heille kaikein tärkeimmsitä jutuista). Mutta aikani tulee vielä.

Vierailija
25/43 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla lähti mies yövuoroon. Itse pistin hänelle pari kaljaa kylmään, jotta voi aamulla kotiintultuaan juoda jos haluaa. Hän nukkuu ainakin yhteen asti ja sitten lähdetäänkin jo anopin kanssa syömään. Pitäisiköhän minunkin nyt loukkaantua kun mies ei passaa minua ja lasta koko huomista ja haluaa vielä äitinsäkin nähdä vaikka koko aamun olen joutunut olemaan yksin? ;)

Vierailija
26/43 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 23:37"]

Minulla lähti mies yövuoroon. Itse pistin hänelle pari kaljaa kylmään, jotta voi aamulla kotiintultuaan juoda jos haluaa. Hän nukkuu ainakin yhteen asti ja sitten lähdetäänkin jo anopin kanssa syömään. Pitäisiköhän minunkin nyt loukkaantua kun mies ei passaa minua ja lasta koko huomista ja haluaa vielä äitinsäkin nähdä vaikka koko aamun olen joutunut olemaan yksin? ;)

[/quote]

No töissä oleminen on vähän eri asia kun baarissa ryyppääminen. Tiedät sen varmaan itsekin mutta pitipähän päästä vittuilemaan.

Vierailija
27/43 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 23:37"]

[/quote]

No töissä oleminen on vähän eri asia kun baarissa ryyppääminen. Tiedät sen varmaan itsekin mutta pitipähän päästä vittuilemaan.
[/quote]

Mulle nyt sinänsä olisi ihan sama onko töissä vai baarissa äitienpäivää edeltävänä yönä, koska molempiin liittyi kaljaa ja vielä anoppi lisäksi.

Vierailija
28/43 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 23:21"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:51"]Mies tietää että on mulle tärkeä päivä ja että odotin kovasti sitä, että saadaan juhlia perheen kesken sitä kuinka hyvä äiti olen lapsellemme. No, selvästikään mies ei ole samaa mieltä siitä... Ei se auta huomenna kuin keittää itse kahvit ja viettää lapsen kanssa kiva päivä kahdestaan!

-ap
[/quote]

Miten miehen tämän iltainen baarissä käynti estää häntä keittämästä kahvia tai viettämästä aikaa teidän kanssanne huomenna koko päivää? Vai kestääkö miehen baarireissu aina useamman päivän? Siinä vaiheessa kysyisin miksi olet lisääntynyt tällaisen ihmisen kanssa?
[/quote]

Tähän haluaisin kyllä vastauksen!

Vierailija
29/43 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:56"]Ei ole miehillä helppoa. Pitäisi lahjoa vaimoa äitienpäivänä, naistenpäivänä ja jouluna. Pitäisi ostaa vähintään kukkia pääsiäisenä, juhannuksena, itsenäisyyspäivänä ja uutena vuotena muistaa pussata tasan klo 12. Lisäksi pitäisi muistaa ulkoa vaimon synttärit, nimpparit ja hääpäivä sekä tietenkin vuosipäivä ja kihalutusmispäivä. Lisäksi olisi oletettavaa tietää myös lapsien ja anoppien ja muidenkin vaimon sukulaisten syntymä- ja juhlapäivät. Onneks olen itse nainen!
[/quote]

Sitä kutsutaan hyviksi tavoiksi.

Vierailija
30/43 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 23:50"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 23:21"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:51"]Mies tietää että on mulle tärkeä päivä ja että odotin kovasti sitä, että saadaan juhlia perheen kesken sitä kuinka hyvä äiti olen lapsellemme. No, selvästikään mies ei ole samaa mieltä siitä... Ei se auta huomenna kuin keittää itse kahvit ja viettää lapsen kanssa kiva päivä kahdestaan! -ap [/quote] Miten miehen tämän iltainen baarissä käynti estää häntä keittämästä kahvia tai viettämästä aikaa teidän kanssanne huomenna koko päivää? Vai kestääkö miehen baarireissu aina useamman päivän? Siinä vaiheessa kysyisin miksi olet lisääntynyt tällaisen ihmisen kanssa? [/quote] Tähän haluaisin kyllä vastauksen!

[/quote]

Ei baarireissun tarvitse kestää useampaa päivää, se ilta voi päättyä vaikka nyt heti, mutta jos tarpeeksi paljon on ryypännyt niin tuskin sitä aamulla on iloisena leipiä tekemässä ja kavia keittelemässä. Voi olla, että koko päivä menee sängyssä krapulassa makaamiseen. Ihmeellistä, jos et ole koskaan krapulasta kuullut.

Vierailija
31/43 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi on rakkain miehellesi. Vaikka mies on kuinka ihana, tuosta se alkaa: kun mies on viimeistään viisikymppinen, alkaa pohjan katsominen. Lapset ovat silloin aikuisia, onneksi, ja ymmärtävät, miksi äiti jättää isän. Alkoholismi vie miehen lopulta ja kohtalosi on "hoitaa" häntä loppu elämäsi tai lähteä eri suuntaan, ja aloittaa uusi elämä, kun elämä ei mennytkään, kuten olit luullut. Tee se nyt, kun merkit ovat jo noin selvät. Ei tarvitse 50-vuotiaana miettiä, että mitä nyt.........

Vierailija
32/43 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 23:58"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 23:50"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 23:21"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:51"]Mies tietää että on mulle tärkeä päivä ja että odotin kovasti sitä, että saadaan juhlia perheen kesken sitä kuinka hyvä äiti olen lapsellemme. No, selvästikään mies ei ole samaa mieltä siitä... Ei se auta huomenna kuin keittää itse kahvit ja viettää lapsen kanssa kiva päivä kahdestaan! -ap [/quote] Miten miehen tämän iltainen baarissä käynti estää häntä keittämästä kahvia tai viettämästä aikaa teidän kanssanne huomenna koko päivää? Vai kestääkö miehen baarireissu aina useamman päivän? Siinä vaiheessa kysyisin miksi olet lisääntynyt tällaisen ihmisen kanssa? [/quote] Tähän haluaisin kyllä vastauksen!

[/quote]

Ei baarireissun tarvitse kestää useampaa päivää, se ilta voi päättyä vaikka nyt heti, mutta jos tarpeeksi paljon on ryypännyt niin tuskin sitä aamulla on iloisena leipiä tekemässä ja kavia keittelemässä. Voi olla, että koko päivä menee sängyssä krapulassa makaamiseen. Ihmeellistä, jos et ole koskaan krapulasta kuullut.
[/quote]

Ap:han sanoi että mies ei aio edes juoda/ryypätä. :D (Tosin epäilen että nyt vaimo lähettelee tulikiven katkuisia valitusviestejä koko illan ja saa puhelimessa tunnin välein itkupotkuraivareita kun mies ei pyhittänyt koko viikonloppua äippäpäivän suunnitteluun. Voin kertoa että tämä käytös ajaa miehen ainakin parin kaljan äärelle). Ja ei,minulla ei ikinä ole ollut sellaista krapulaa että pitäisi maata koko päivä sängyssä.

Vierailija
33/43 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oo kuule sama... alkoholismi on helvettiä. Sinun kannattaa olla onnellinen, jos poissaolo johtuu "vain" työstä,

Vierailija
34/43 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 23:15"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:04"]

Turha odottaa kahveja sänkyyn tai mitään muutakaan. Lapsikin vielä liian pieni tekemään yksin mitään. Voin kertoa että vituttaa. Äiti ja anoppi kuolleita olleet jo vuosia joten ei voi heitäkään onnitella tai yllättää.

[/quote]

Oikein teki jos olet tuollainen nipottaja. Sama se on minä viikonloppuna ne kahvit tulee sänkyyn. Miksi se pitäisi aina olla joku yksi ja tietty sama viikonloppu? 

[/quote]Minun mielestä taas tuollainen mies ei ole perhettä ansainnut. Ja onko lapsi ansainnut tuollaisen isän. minkälaisen mallin saa vanhempien kunnioittamisessa toisiaan kohtaan kun baari vetää piemmän korren kuin äidin muistaminen yhtenä päivänä vuodessa.

Vierailija
35/43 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 23:37"]

[/quote]On ihan eri juttu jos mies menee töihin, kuin että menee juomaan. Tuskin kovinkaan moni on pahoillaan jos puoiso menee töihin, mutta jos se lähtee ryyppäämään ja oksentaa seuraavan päivän, juttu on ihan eri.

Vierailija
36/43 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 23:20"]Sama täällä. Mies tosin joi kotona. veti kaatokänn t ja nyt nukkuu vierashuoneessa.. Huoh. Ja vielä mun ensimmäinen äitienpäivä! en toivonu lahjaa, en kahveja sänkyy, halusin vaan halauksen ja ehkä pusun mieheltä, mut ei. Olis vaikka voinu äitienpäivän kunniaksi tyttären(3kk) kans leikkiä aamulla että olisin saanu pidempää nukkua? Mut ei, se vetää perseet ja nukkuu huomena ainaki puolille päivin. kyllähän tuo vähän vituttaa kun ekaa kertaa sais äitienpäivää viettää ja nyt se menee suurimmilta osin yksin, ja mies haisee viinalle. Jipii! (anteeksi valitusvirsi, kohtalotovetit kompatkaa!) -N20
[/quote]

Onnittelut puolisovalinnastasi!! :) Hyvää yhteiseloa teille :)

Vierailija
37/43 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtee baariin= vetää pään täyteen, konttaa kotiin, oksentelee ympäriinsä ja makaa sängyssä koko päivän? Kukaan mieshän ei osaa juoda sitä paria kaljaa nätisti... vai onko teidän kaikkien miehet tuollaisia viinasieppoja, jotka eivät hallitse juomistaan?

Vierailija
38/43 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi Pohjois-Karjalasta? Täälläpäin viinalla ratkeaa lähes kaikki ongelmat. Ja pakkoneuroottisella tekonaurulla loput.

Vierailija
39/43 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 23:20"]

Sama täällä. Mies tosin joi kotona. veti kaatokänn t ja nyt nukkuu vierashuoneessa.. Huoh. Ja vielä mun ensimmäinen äitienpäivä! en toivonu lahjaa, en kahveja sänkyy, halusin vaan halauksen ja ehkä pusun mieheltä, mut ei. Olis vaikka voinu äitienpäivän kunniaksi tyttären(3kk) kans leikkiä aamulla että olisin saanu pidempää nukkua? Mut ei, se vetää perseet ja nukkuu huomena ainaki puolille päivin. kyllähän tuo vähän vituttaa kun ekaa kertaa sais äitienpäivää viettää ja nyt se menee suurimmilta osin yksin, ja mies haisee viinalle. Jipii! (anteeksi valitusvirsi, kohtalotovetit kompatkaa!) -N20

[/quote]

Kannatti siis tehdä lapsi tuossa iässä sille ensimmäiselle poikaystävälle? 

Vierailija
40/43 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta entä jos mies ei huomioi minään muunakaan päivänä? Eikö silloin voisi edes äitienpäivänä, kun yhteiskuntakin on tehnyt helpoksi muistaa sen ja toteuttamiseenkin on lehdet pullollaan ideoita. Kai se omien lasten äiti edes sen verran ansaitsisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme