Huono käytös miestä kohtaan
Kuinka nainen voi korvata huonoa käytöstään aviomiestä kohtaan? Olen ollut pitkään jo ärtyisä ja nälvinyt ja huomaamattani ajanut meidän suhteen melko huonoon jamaan. Rakastan miestäni yli kaiken, enkä voi puolustella tekojani mitenkään. Kukaan muu ei tähän ärtyisyyteen ja muuhun huonoon käytökseen ole syypää kuin minä itse. Nyt halua meidän iloisen ja ihanan suhteen takaisin! Neuvoja minulle kiitos!
Kommentit (15)
Ihan kuin mun kirjoittama.. Ei edes illallinen pelasta nyt.
Aika auttaa. Liika hyvittelykin voi olla toisesta osapuolesta stressaavaa.
Mieskin voi vaihtaa naisseuraa; ei ihan kaikkea kuitenkaan sitä. Vappua usein tapahtuu kun mehiläiset surraavat.
Näitä otsikoita kun seuraa mehiläiset käydä villinä.
Mitä jos kysyt mieheltäsi, mitä hän toivoisi? Aloitat kertomalla hänelle tuon saman kuin meille nyt. Saattaa jo monta lukkoa aueta pelkästään sillä.
Sisimmässäni toivon, että oma vaimoni kirjoitti tuon aloituksen. Mutta luultavasti turha toivo.
Joo. Mä olisin voinut kolme vuotta sitten kirjoittaa saman jutun, mutta nyt vedän kaiken takaisin: mies oli itse täysi ääliö, mutta käänsi kaiken mun syykseni jonka seurauksena muutuin itsekin kärttyiseksi. Sen takia vetäisen takaisin sanasi.
Oikeasti muuten, mä en pysty enää lukemaan näitä tyällaisia samalla tavalla kuin ennen. En enää sen jälkeen kun elin vuosia syyllisyydessä jossa etsittiin vikoja vain musta, niin ajattelen aina automaattisesti samoin kaikista näistä.
Pyydä anteeksi ja palaudu sitten myös ennalleen, älä harrasta sitä ilkeyttä enää.
Pelkkä anteeksi pyyntö ei taida enää riittää, sen verran useasti niitä sanoja on tullut toisteltua.
-aloittaja
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:51"]
Pelkkä anteeksi pyyntö ei taida enää riittää, sen verran useasti niitä sanoja on tullut toisteltua.
-aloittaja
[/quote]
Anteeksipyyntö on alku. Aloita siitä.
Niin, ja sitten hyviä sanoja ja pikku tekoja kymmenkertaisesti suhteessa kaikkeen negatiiviseen. Luokaa uusia, hyviä muistoja muisteltavaksi.
Ilveile miehellesi. Möllistä, näytä persettä! Virnistele leikkisästi ja mylvi samalla.
Noilla keinoilla varmasti asiat hoituvat. Tsemppiä!
Jos mies ei ole aivan täysi ääliö niin käperry syliin ja kuiskaa: "Anteeksi rakas, en haluaisi olla tällainen." Kahdeksan miestä kymmenestä sulaa välittömästi. Ja siitä se sitten lähtee.
"Anteeksi, että olen ollut sinua kohtaan ilkeä ja äkkipikainen. Minulla on ollut stressiä ja olen huomannut, että olen tahtomattani purkanut sitä sinuun. Olen pahoillani käytöksestäni ja lupaan tästä edespäin kohdella sinua hyvin ja kunniottavasti, sillä rakastan sinua todella paljon. En voi kuitenkaan muuttaa käytöstäni yhdessä yössä, joten jatkossa kerro minulle ystävällisesti, jos alan taas ilkeillä. En välttämättä huomaa sitä aina itse, mutta lupaan yrittää tehdä parhaani muuttaakseni tapojani.
Näillä vinkeillä kyllä varmasti päästään eteen päin! :)
-aloittaja
Voi, minäkö tuon kirjoitin. Halaus.