Mies lähti baariin. Kiva äitienpäivä tiedossa.
Turha odottaa kahveja sänkyyn tai mitään muutakaan. Lapsikin vielä liian pieni tekemään yksin mitään. Voin kertoa että vituttaa. Äiti ja anoppi kuolleita olleet jo vuosia joten ei voi heitäkään onnitella tai yllättää.
Kommentit (43)
Tulee jo paha mieli sun puolesta näistä kommenteista. Ymmärrän, et on paha olla, ku äitienpäiväki sen kerran vuodessa... Tietääkö sun mies, et sulle on tärkee tää päivä ? Entäs isänpäivä, odottaako miehes mitään silloin, miten on silloin ?
Et oo ainut. Mun ukko lähti kans ryyppäämään.
Joo, mun ukko kattoo sohvalla actionleffaa eikä ole hommamassa mitään. Ite tein isänpäivänä käsin kortinkin...
Niin lähti munkin. Lupas ettei ryyppää. Hah, sen kun näkis. Viime vuonna sama homma.
Et anna sille pillua ennen juhannusta.
Täällä kanssa yksi baarileski. Varmasti aivan vitun mahtava päivä huomenna...
Mies tietää että on mulle tärkeä päivä ja että odotin kovasti sitä, että saadaan juhlia perheen kesken sitä kuinka hyvä äiti olen lapsellemme. No, selvästikään mies ei ole samaa mieltä siitä... Ei se auta huomenna kuin keittää itse kahvit ja viettää lapsen kanssa kiva päivä kahdestaan!
-ap
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:10"]No voi itkun vitun itku! Nyt pienet itkupotkuraivarit ja viikon mittainen mykkäkoulu ja maailma pelastuu. Eiks niin?
Huoh, ei jaksa enää näitä teidän ÄMMIEN juttuja. Todellakin pysyn huomenna pois täältä. Ei voi yksi päivä olla näiden itkuvirsien arvoinen. 1 vitun äitienpäivä ja olette ihan täpinöissänne, kun teitä pitäisi kohdella kuin kuningattaria, vaikka ette edes sitä ansaitse. Menkää peilin eteen vähän miettimään mikä on oikeasti tärkeää.
[/quote]
Miehen baariinmeno?
Ei ole miehillä helppoa. Pitäisi lahjoa vaimoa äitienpäivänä, naistenpäivänä ja jouluna. Pitäisi ostaa vähintään kukkia pääsiäisenä, juhannuksena, itsenäisyyspäivänä ja uutena vuotena muistaa pussata tasan klo 12. Lisäksi pitäisi muistaa ulkoa vaimon synttärit, nimpparit ja hääpäivä sekä tietenkin vuosipäivä ja kihalutusmispäivä. Lisäksi olisi oletettavaa tietää myös lapsien ja anoppien ja muidenkin vaimon sukulaisten syntymä- ja juhlapäivät. Onneks olen itse nainen!
Ap ei toivo liikoja, vain huomioonottamista ja arvostusta. Sitä mitä mieskin saa.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:04"]
Turha odottaa kahveja sänkyyn tai mitään muutakaan. Lapsikin vielä liian pieni tekemään yksin mitään. Voin kertoa että vituttaa. Äiti ja anoppi kuolleita olleet jo vuosia joten ei voi heitäkään onnitella tai yllättää.
[/quote]
Oikein teki jos olet tuollainen nipottaja. Sama se on minä viikonloppuna ne kahvit tulee sänkyyn. Miksi se pitäisi aina olla joku yksi ja tietty sama viikonloppu?
Mun mies lähti baariin ja aikoo hakea avioeroa maanantaina. Hyvää äitienpäivää vaan mullekin.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:52"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:10"]No voi itkun vitun itku! Nyt pienet itkupotkuraivarit ja viikon mittainen mykkäkoulu ja maailma pelastuu. Eiks niin? Huoh, ei jaksa enää näitä teidän ÄMMIEN juttuja. Todellakin pysyn huomenna pois täältä. Ei voi yksi päivä olla näiden itkuvirsien arvoinen. 1 vitun äitienpäivä ja olette ihan täpinöissänne, kun teitä pitäisi kohdella kuin kuningattaria, vaikka ette edes sitä ansaitse. Menkää peilin eteen vähän miettimään mikä on oikeasti tärkeää. [/quote] Miehen baariinmeno?
[/quote]
Miehen pitäisi käyttää koko viikonloppu siihen, että voi kantaa aamulla kahvit sänkyyn?
Hae vittu ite kahvis
Sama täällä. Mies tosin joi kotona. veti kaatokänn t ja nyt nukkuu vierashuoneessa.. Huoh. Ja vielä mun ensimmäinen äitienpäivä! en toivonu lahjaa, en kahveja sänkyy, halusin vaan halauksen ja ehkä pusun mieheltä, mut ei. Olis vaikka voinu äitienpäivän kunniaksi tyttären(3kk) kans leikkiä aamulla että olisin saanu pidempää nukkua? Mut ei, se vetää perseet ja nukkuu huomena ainaki puolille päivin. kyllähän tuo vähän vituttaa kun ekaa kertaa sais äitienpäivää viettää ja nyt se menee suurimmilta osin yksin, ja mies haisee viinalle. Jipii! (anteeksi valitusvirsi, kohtalotovetit kompatkaa!) -N20
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:51"]Mies tietää että on mulle tärkeä päivä ja että odotin kovasti sitä, että saadaan juhlia perheen kesken sitä kuinka hyvä äiti olen lapsellemme. No, selvästikään mies ei ole samaa mieltä siitä... Ei se auta huomenna kuin keittää itse kahvit ja viettää lapsen kanssa kiva päivä kahdestaan!
-ap
[/quote]
Miten miehen tämän iltainen baarissä käynti estää häntä keittämästä kahvia tai viettämästä aikaa teidän kanssanne huomenna koko päivää? Vai kestääkö miehen baarireissu aina useamman päivän? Siinä vaiheessa kysyisin miksi olet lisääntynyt tällaisen ihmisen kanssa?
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 23:20"]Sama täällä. Mies tosin joi kotona. veti kaatokänn t ja nyt nukkuu vierashuoneessa.. Huoh. Ja vielä mun ensimmäinen äitienpäivä! en toivonu lahjaa, en kahveja sänkyy, halusin vaan halauksen ja ehkä pusun mieheltä, mut ei. Olis vaikka voinu äitienpäivän kunniaksi tyttären(3kk) kans leikkiä aamulla että olisin saanu pidempää nukkua? Mut ei, se vetää perseet ja nukkuu huomena ainaki puolille päivin. kyllähän tuo vähän vituttaa kun ekaa kertaa sais äitienpäivää viettää ja nyt se menee suurimmilta osin yksin, ja mies haisee viinalle. Jipii! (anteeksi valitusvirsi, kohtalotovetit kompatkaa!) -N20
[/quote]
Eli olet päättänyt pistää miehen nukkumaan vierashuoneeseen ja että hän ei huomennakaan saa osallistua? Miten tämä olta liittyy siihen että teillä on huomenna koko päivä aikaa?
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 23:19"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:52"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:10"]No voi itkun vitun itku! Nyt pienet itkupotkuraivarit ja viikon mittainen mykkäkoulu ja maailma pelastuu. Eiks niin? Huoh, ei jaksa enää näitä teidän ÄMMIEN juttuja. Todellakin pysyn huomenna pois täältä. Ei voi yksi päivä olla näiden itkuvirsien arvoinen. 1 vitun äitienpäivä ja olette ihan täpinöissänne, kun teitä pitäisi kohdella kuin kuningattaria, vaikka ette edes sitä ansaitse. Menkää peilin eteen vähän miettimään mikä on oikeasti tärkeää. [/quote] Miehen baariinmeno?
[/quote]
Miehen pitäisi käyttää koko viikonloppu siihen, että voi kantaa aamulla kahvit sänkyyn?
Hae vittu ite kahvis
[/quote]
Ei tarvitse hakea kun mies tuo:)
Hmm, munkin mies lähti baariin, mutta olen vain iloinen sen puolesta, että sai jonkun kaverin mukaansa ja pääsee vähän tuulettumaan. Oletan kuitenkin, että hoitaa aamulla lasten kanssa mulle aamiaiset yms juhlallisuudet ja menee vaikka sit myöhemmin päiväunille, jos tarvitsee - enkä epäile yhtään, etteikö hän juuri noin toimisikin. Eli ei ongelmaa täällä.
Mies meni ihan itse vierashuoneeseen nukkumaan, ja aamulla nukkuu tod.näk puolille päivin (niinkuin aina krapula aamuna), ja huomenna meidän pitää mennä anoppilaan klo 14 kun mies lupasi äidilleen että tottakai me tullaan sinne syömään äitienpäivänä..
Ei miehesi ole sun lapsi. Elämä on. Vie haudoille kukkasia.