Missä se reserviläiskirje viipyy?
Kommentit (29)
Hesarin kelpo piirtelijä Karlsson:
Esikunnassa istuu 2 kaluunaherraa. Ottavat vastaan puheluita 'reserviläisiltä' jotka ovat huolissaan että miksen minä...
Toinen kysyy:'Täällä joku Haglund tahtoo tietää mikei hän saa jäädä entiseen sijoituspaikkaansa...'
Eipä ole ainakaan vielä kirjettä tullut, vaikka kuulunkin reserviin asevelvollisuuslain mukaan.
Varusmiespalvelus on suoritettu, eikä kertauksia ole ollut, joten tuskin kuulun ainakaan ykkösketjuun. Silti ihmetyttää miksei vieläkään ole kirjettä tullut.
Onko muitakin joille ei ole tullut tai joiden miehelle ei ole tullut?
Eli onko aika kysellä perään vai jatketaanko vielä odottamista?
Terveisin: Mies reservistä
Kaikille meidän tutuille on jo tullut kirjeet. Varmaan kyselisin perään...
Ei varmaan tule mulle enää. Ilmottauduin täydennyspalveluun, en aio enää sotia vaikka tulisikin sota. Pitäis varmaan hoputtaa sitäkin, koska pitäis olla 5pv suoritettuna sitäkin täydennystä että on virallisesti ulkona asevelvollisuudesta.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 01:10"]Eipä ole ainakaan vielä kirjettä tullut, vaikka kuulunkin reserviin asevelvollisuuslain mukaan.
Varusmiespalvelus on suoritettu, eikä kertauksia ole ollut, joten tuskin kuulun ainakaan ykkösketjuun. Silti ihmetyttää miksei vieläkään ole kirjettä tullut.
Onko muitakin joille ei ole tullut tai joiden miehelle ei ole tullut?
Eli onko aika kysellä perään vai jatketaanko vielä odottamista?
Terveisin: Mies reservistä
[/quote]
Sinut on vapautettu sodanaikaisesta palveluksesta.
Mun kaveri (nainen) on sijoitettu, ja hänen miehensä myös, nelikymppinen. Mun mies taas "vain" reservissä! Mikä siinä mun miehessä on vikana???
не ваше дело
(none of your business)
Eij oo vielkää tullu. Kyynel :,,(