Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupassa kävijät, miksi annatte kolikot aina väkisin kassaihmisen kouraan, sitä varten siinä kassalla on se taso mihin kolikot voi kipata!

Vierailija
07.04.2024 |

Miksi aina tungette ne kolikot, varsinkin suuret määrät sen kassaihmisen kouraan kun ei se siitä kourasta niitä pysty mitenkään laskemaan, sitä varten siinä kassalla on se taso mihin suuret kolikkomäärät voi laittaa niin on helpompi laskea ne!

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on epäkohteliasta laittaa kolikot tasolle. Olen itsekin ollut työssä, jossa olin välillä myös kassalla.

Vierailija
2/35 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo sama asia, mutta tästä mulle tuli mieleen se kerta kun tallinnassa kävin siinä sataman lähellä olevassa elintarvikekaupassa... Kassarouva katsoi vähän tympeänä... "taas joku suomalaine idiootti"... kun en laittanut käteisrahaa siihen mihin piti... Niillähän lienee jokin oma astia sitä käteistä varten tai muistaakseni siis oli...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kassana on nainen niin siinä voi hyvällä tuurilla saada lyhytaikaisen kosketuksen hänen käteensä :3 Saa viikon läheisyyskiintiöt täyteen. Mieskassojen kanssa en tietenkään näin toimi.

- M29

Vierailija
4/35 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, seuraavalla kerralla paiskon tasolle :)

Vierailija
5/35 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on epäkohteliasta laittaa kolikot tasolle. Olen itsekin ollut työssä, jossa olin välillä myös kassalla.

No sitten kun kassaihminen kippaa ne siitä kourasta siihen tasolle niin miksi pitää katsoa vihaisesti?? Miten ne kolikot pitäisi käsitellä??

Vierailija
6/35 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassahenkilöt, miksi te aina rahasta takaisin antaessa ne tungette ne kolikot asiakkaan kouraan, ettekä siihen tasolle, mistä ne olisi helppo poimia kukkaroon? Ja usein vielä niin, että ensin annetaan ne setelit ja sitten ne kolikot siihen seteleiden päälle liukumaan ja killumaan.

Vierailija
7/35 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kassa ei laita niitä siihen vaan tunkee kouraan vaihtorahat?

Vierailija
8/35 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on taso, mutta siinä pitäisi olla syvennys niin kuin Virossa, missä vaihtorahoja ei todellakaan tungeta kouraan vaan laitetaan siihen kuppiin siinä.

Vierailija
9/35 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on vähän epäselvää että käteen vai tasolle. Toisaalta ois kohteliasta antaa käteen mut toisaalta siinä on se taso ja jotenkin tuntuu että aina teen väärin.

Vierailija
10/35 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, seuraavalla kerralla paiskon tasolle :)

Jaahas, et tajua eroa, että jos pyydetään laittamaan kolikot tasolle eikä paiskaamaan... 

Vierailija
11/35 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Yleensä sitä pidetään epäkohteliaanöa jos rahat lyö tiskiin kuin koiralle luun. 

Vierailija
12/35 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä nyt vain riipu kassatyöntekijästä? Joku kassa haluaa, että rahat annetaan suoraan käteen. Toinen haluaa, että ne lasketaan tasolle. Kolmas haluaa, että rahat laitetaan tasolla olevaan kulhoon. Yleensä ojennan rahat suoraan käteen ja yritän lukea kassan kasvoja - joskus kasvoilla välähtää ärsyynnys = tein väärin.

Ja joskus ne kulhoa aggressiivisesti osoittaneet kassat sitten antavat vaihtorahat suoraan käteen, mikä järki?

Vierailija
13/35 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan takaisin siitä, että kassaneiti antaa vaihtorahasta kolikot kuitin ja setelien päälle, minkä seurauksena kolikot putoavat maahan, kun kättä vähän heiluttaa. Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
14/35 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on vähän epäselvää että käteen vai tasolle. Toisaalta ois kohteliasta antaa käteen mut toisaalta siinä on se taso ja jotenkin tuntuu että aina teen väärin.

Jos on suuria määriä kolikoita niin sitten tasolle josta ne on helpompi laskea, esim. Maksat 3 euron ostokset 5, 10, ja 20 sentin kolikoilla. Mutta jos maksat 3 euron ostokset 2€,1€ kolikoilla niin kouraan vaan!

Vierailija
15/35 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko myyjä?

Vierailija
16/35 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ojentavat kätensä sitten?

Vierailija
17/35 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko myyjä?

Olen toimitusjohtaja ja elokuvatähti.

Vierailija
18/35 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan koskettaa kassatytön kättä. Siksi. T:setämies

Vierailija
19/35 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa isommat kolikkomäärät tasolle, kiitos.

t. kassa

Vierailija
20/35 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kassa on ojentanut kämmenensä vastaanottaakseen kolikot, niin ajattelisin haistattelevani, jos laittaisinkin kolikot tasolle.

Moni varmaan haluaa ne kädelle siksi, kun saa ne sitten itselleen ergonomisemmalla korkeudella laskea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä