Historiasi lyhin avoliitto?
Kommentit (33)
Asuttiin kesä yhdessä kunnes löysin uuden miehen kun tämä avopuoliso alkoi omistavaksi ja sekoili. Eli vain noin 3 kk kesti se avoliitto.
Viikko. Se oli myös pisin. Olen säälittävä.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:13"]Puoli vuotta. Morsian ei kehdannu perua häitä
[/quote]
AVOliitto
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:16"]Viikko. Se oli myös pisin. Olen säälittävä.
[/quote]
Mitä kävi?
2 eksää, molempien Kans vuosi asuttiin yhdessä
3viikkoa. Mies lähti lätkimään yhtä nopeasti, kuin tulikin.
En muista kauanko se kesti, varmaan parisen kuukautta. Ei se oikeastaan ollut edes oikea avoliitto. Kadun jälkeenpäin koko tuttavuutta. Mies oli sellainen henkisesti väkivaltainen sadisti, joka selittelee omia tekojaan lempeästi ajattelemattomuudella ja "inhimillisyydellä", mutta arvostelee kyllä muita ihmisiä erittäin kärkkäästi. Väkivallantekojaan ei sovita eikä korjaa. Huonoin mahdollinen esimerkki kasvaville lapsille. Ihminen ei voi olla mitään sen halveksittavampaa kuin sadisti, joka ei pyri kehittymään paremmaksi.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:30"]En muista kauanko se kesti, varmaan parisen kuukautta. Ei se oikeastaan ollut edes oikea avoliitto. Kadun jälkeenpäin koko tuttavuutta. Mies oli sellainen henkisesti väkivaltainen sadisti, joka selittelee omia tekojaan lempeästi ajattelemattomuudella ja "inhimillisyydellä", mutta arvostelee kyllä muita ihmisiä erittäin kärkkäästi. Väkivallantekojaan ei sovita eikä korjaa. Huonoin mahdollinen esimerkki kasvaville lapsille. Ihminen ei voi olla mitään sen halveksittavampaa kuin sadisti, joka ei pyri kehittymään paremmaksi.
[/quote]
Pistit miehen pihalle vai lähditkö itse?
3 päivää avoliittona, eli yhdessäasumisena. Sitä ennen oli seurustelu lähes puolitoista vuotta. Mutta asuimme eri paikkakunnilla alkuun. Mies vinkui ja hinkui että muutan hänen asuinpaikkakunnalleen, ja kun lopulta sain sieltä töitä, muutin. 3 päivää ehti kulua, niin mies ilmoitti, että hän ei ole vielä valmis uuteen vakavaan suhteeseen eron jälkeen joten kerää kamasi ja häivy.
Avoliitto, tarkoitatko nyt että asutaan saman katon alla?
Koska itse näen vain yhdessä asuvat, mutta eivät naimissa olevat avoliittona.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:24"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:16"]Viikko. Se oli myös pisin. Olen säälittävä. [/quote] Mitä kävi?
[/quote]
Vein kaverini tyttöystävän ja kaverini vei sen takaisin.
Tasan yksi avoliitto takana ja se kesti 2,5v. Toivottavasti nykyinen kestää loppuun asti ja muuttuu joskus avioliitoksi.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:18"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:13"]Puoli vuotta. Morsian ei kehdannu perua häitä
[/quote]
AVOliitto
[/quote]ai jos menee naikkuun ja on harkinta-ajan liitossa?
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:50"]
Avoliitto, tarkoitatko nyt että asutaan saman katon alla?
Koska itse näen vain yhdessä asuvat, mutta eivät naimissa olevat avoliittona.
[/quote]
Se nimenomaan on avoliitto.
Mulla on 2kk. Sen lyhyen avoliiton aikana tajusin etten haluakaan olla tuon miehen kanssa, jätin hänet ja peruin samalla häät.
Puoli vuotta. Morsian ei kehdannu perua häitä