Miten pian harrastitte seksiä eron jälkeen?
Ahdistaa. Erosta on neljä kuukautta ja suhde kesti muutaman vuoden. Eilen, kostean illan päätteeksi tuli nyt sitten mentyä sänkyyn tapailemani miehen kanssa, joka tunnusti olevansa ihastunut minuun. Oloni on likainen ja ällöttävä nyt! Tuntuu, että haluaisin jäädä suihkun lattialle itkemään.
Luulin päässeeni erosta jo jotenkin yli, mutta kaikki tunteet tulivat pintaan ja koko päivä on vietetty itkien. Parasta varmaan viilentää välit tuohon tapailukumppaniin hetkeksi? Sanokaa, että tämä hirveä olo on vain väliaikaista
Kommentit (21)
Minulla meni 2,5 v.
Olin naimisissa yli 20 vuotta. Ensimmäiset puoli vuotta olin täysin haluton jopa. Mitä pidempi suhde, sitä kauemmin pitää toipua.
Siis oliko aloittajan pakko mennä sänkyyn näin pian ja pelkän satunnnaistuttavuuden kanssa?!?
Tästä syystä johtuen puhutaan laastarisuhteista ja muistetaan aina mainita, että ne todennäköisesti eivät tule kestämään.
Siis mitä.. neljä kuukautta on kyllä ihan kammottavan pitkä aika ilman seksiä. Itse olen hyödyntänyt ns. laastarisuhdetta parin elämässä olleen eron jälkeen, eli puhdasta härväystä ilman sen suurempia tunteita. M
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:22"]
Siis oliko aloittajan pakko mennä sänkyyn näin pian ja pelkän satunnnaistuttavuuden kanssa?!?
[/quote]
Helppohan se on jälkiviisaana asiaa taivastella. En taatusti tee tätä virhettä enää uudelleen!
Ap
En ole vielä harrastanut, erosta 8 vuotta. En usko että tulen harrastamaan loppuikänäni.
Mutta en kyllä näe mitään likaista ja inhottavaa nopeissakaan suhteissa eron jälkeen tai yhden illan suhteissa. Nuorena tuli noita harrastettua ja yksikään ei kaduta yhtään.
No mitäs tuosta nyt. Ihan hyvä asia vaan että menee eteenpäin. Mitä nopeampaa sen parempi, elämä on lyhyt.
Äläs nyt huoli! Paljon pahemminkin voisi olla. Mies pitää sua ihanana, kaipasit lohtua. Eteenpäin vain, kultamussukka!
Erosta 10 vuotta. Puolisoni oli ensimmäinen ja edelleenkin ainut. Tiedä sitten jääkökin ainoaksi. Olen kylläkin alle 40 v. Kai sitä sitten ehtisi vielä.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:41"]En ole vielä harrastanut, erosta 8 vuotta. En usko että tulen harrastamaan loppuikänäni.
[/quote]
Miksi näin?
1 vuosi. Tarkoituksella oli ihan satunnainen yhden illan juttu, mutta mulla tärkeä riitti irrottautumisessa menneestä.
Samana iltana, suhde kesti 12v enkä sen päättymistä ole surrut ikinä.
Hyvänen aika naiset! Olen hämmästynyt...
Itse olin avioliitossa reilut 15 vuotta, ja ero oli niin sopuisa kuin nyt ero vaan voi olla. Seksi oli tärkeä ja toimiva osa liittoamme, ja myös liiton jälkeen, eli harrastimme myös eroseksiä eron jälkeen. Molemmille tuli hyvin nopeasti, muutama viikko eroon muuttamisen jälkeen uusia kumppaneita. Olimme kyllä eronneet jo aiemmin, mutta saman katon alla ei tuntunut fiksulta lähteä muihin sänkyihin.
Olemme varmaankin jotenkin normaalia seksinhimoisempia, mutta myös selväjärkisempiä. Seksiä voi harrastaa tunteella, mutta jos oikeanlainen kemia ja himo löytyy, myös ilman romanttista tunnetta ja nauttia vaan siitä yhteisestä mielihyvästä. Meiläl siis eroseksi jatkui kun mukana oli jo uusia kumppaneita, ei siis seurustelukumppaneita vaan fuckbuddyja tai friends with benefits. Suojaus oli kunnossa, ja kaikki asianosaiset tiesivät, että nelikymppiset voivat tällaisia vapaampiakin suhteita harrastaa, jos asia kaikille ok. Ja sehän oli, huh että se oli upeaa aikaa. ;-)
Nyt erosta yli vuosi ja olen uudessa parisuhteessa, eikä seksisuhteita enää tietenkään ole muualle. saan kyllä tältä omaltanikin maailmat räjäyttävää seksiä joka päivä, monta kertaa. ;-)
Löysätkää oikeasti vähän pipojanne ja nauttikaa elämästä, rakkaat kanssasisaret?! <3
up