Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies unohti ostaa äitienpäivälahjan :(

Vierailija
09.05.2015 |

Just myönsi unohtaneensa. Kävi kaupassa vähän kiireellä kun alkoi lätkämatsi niin unohtui tämmönen pikkujuttu. Eli huomenna ei tule korttia, kukkia, kakkua eikä mitään, ihan päivä muiden joukossa vaan. Tää kotiäitiys on oikeasti liian vähän arvostettua. Pakko myöntää, että olen pettynyt.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään mies ole mitään ostanut. Asiasta ei ole ollut puhetta, mutta tiedän sen jo etukäteen aiempien vuosien kokemusten perusteella. Aina aiemmin olen ollut pettynyt, mutta tänä vuonna aion viettää mukavan äitienpäivän. Juuri äsken laitoin piirakan uuniin, että meillä on aamuksi jotain juhlavaa aamukahvin kanssa. Kävimme pojan kanssa pyöräretkellä ja hän poimi kimpun kukkasia, nekin ovat valmiina aamua varten. Kävimme samalla reissulla kaupan kautta ja poika sai salaa valita minulle jonkun pienen yllätyksen aamuksi ja maksaa sen itse kassalla antamallani setelillä. Sitten hän laittoi sen mukaan ottamaani erilliseen kassiin, jonka laitoin kotona kaappiin enkä tiedä ollenkaan, mitä siellä on. Sen kysyin, ettei ole mitään kylmäsäilytystä tai maljakkoa vaativaa :)

En ole miehen äiti, mutta minusta äitien- ja isäinpäivänä sen toisen vanhemman tulisi mahdollistaa se, että lapset saavat juhlia äitiä/isää ja antaa hänelle jonkun pikku kortin tai lahjan. Lapsista sellainen on kivaa ja pienet lapset (meillä 3-6v) eivät itsenäisesti siihen pysty. Nyt tiedän saavani aamulla piirakkaa ja että pöydässä on kauniita kukkasia ja joku yllätyslahja. Lataan varmaan kahvinkeittimenkin illalla valmiiksi ja katan pöydän kauniisti.

Vierailija
22/25 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miten äidin arvostus ja öitienpäivälahja liittyy kotiäitiyteen? Kyllä kai te työisää muistitte lasten kanssa isänpäivänä. Ymmärrän ap.n harmin, siksi itse toistuvasti muistutin asiasta...
Ymmärrän todella hyvin ap.n harmin, toivottavasti perhe yrittää jotenkin korjata asiaa huomenna! Voihan tavallisen aamupalan tarjoilla äidille nätisti miehen tekemänä ja pihalta saa poimia valkovuokkoja kunhan ei vahingoita juuria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se on ihan hyvä tapa osoittaa lapsille toisten huomioimista. Onhan se äiti sen perheenäiti ja voi se isäkin iloita, että lapsillaan on sellainen äiti kun on. Mut suomalaisilla usein nyt on sellainen asenne, et ei mitään ylimääräistä toinen ansaitse. Jos on nimeltään äitienpäivä, silloin jokainen lahjoo ja onnittelee vain oman äitinsä ja sillä selvä! 

Vierailija
24/25 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 19:05"]En tajua miten äidin arvostus ja öitienpäivälahja liittyy kotiäitiyteen? Kyllä kai te työisää muistitte lasten kanssa isänpäivänä. Ymmärrän ap.n harmin, siksi itse toistuvasti muistutin asiasta...
Ymmärrän todella hyvin ap.n harmin, toivottavasti perhe yrittää jotenkin korjata asiaa huomenna! Voihan tavallisen aamupalan tarjoilla äidille nätisti miehen tekemänä ja pihalta saa poimia valkovuokkoja kunhan ei vahingoita juuria.
[/quote]

Isänpäivänä teimme lasten kanssa isälle aamiaisen, kakun, askartelimme kortit ja ostimme isälle lahjan. Oli se lapsilmekin kiva kun saivat ilostuttaa isää vähän erityisemmin. Ap

Vierailija
25/25 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voihan sillä olla vielä vaikka mitä ylläriä huomiseksi! Ehkä se vaan feikkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi