Miehet! Millainen on hyvä tyttöystävä?
Millainen tyttöystävän pitää olla, jotta hän myös alkuhuuman jälkeen saa paikkansa teidän elämästä numero ykkösenä? Että hän menee jätkien ja dokauksen edelle? Että hänelle tekee mieli ostaa lahjoja, yllättää ja viedä vaikka syömään. Että hänelle tekee mieli lähettää viestejä ja soitella aina kun ei olla yhdessä. Että häntä on ikävä, jos ollaan erossa?
Millaiset piirteet naisella pitää olla, jotta miehellä on se tunne, että tekee naisensa eteen kaikkensa. Ja mitä puolestaan naiset sitten tekevät miehen eteen ja miten he käyttäytyvät? Kertokaa vaikka omien parisuhteiden perusteella. Myös naiset voivat kertoa, jos tunnistavat itsensä hyvänä tyttöystävänä, jota mies pitää hyvänä vielä vuosienkin jälkeen.
Olen tullut siihen lopputulokseen, että kahden avoeron jälkeen, molemmat n. 2v seurustelun jälkeen, vikaa on oltava minussa. Molemmat suhteet meni samalla tavalla: alussa mies juoksi perässäni ja minun oli vaikea päästää lähelle, mies oli aivan huumassa ja teki kaikkensa eteeni. Osteli lahjoja, lähetteli muutaman tunnin välein viestejä ja häntä kiinnosti aina mitä minulle kuuluu, jos ei oltu yhdessä, antoi paaaaljon huomiota ja rakkautta jne. Sitten n. vuoden jälkeen mies etääntyi ja kylmeni ja kaikki lahjat, yllärit, yhteydenpito jne väheni. Kun ei oltu yhdessä, ei tullut viestejä. Minä olet vaatinut molemmilta miehiltä että viestejä on lähetettävä, jos ei olla yhdessä, sillä minua ainakin kiinnostaa mitä toinen tekee. Myös hyvää yötä- viesti on tosi tärkeä, jos mies on esim baarissa. Se antaa mulle rauhallisen olon. Olen myös sitä mieltä, että miesten kuuluu hemmotella ja yllättää naista sekä tarjota esim. ravintolassa. Miehet syövät niin paljon, että esim ruokakaupan laskunkin maksu ei pitäisi olla ongelma. Molemmissa suhteissa myös kaverit ja dokaus alkoi menemään mun ohi n. vuoden jälkeen.
Tiedän, että on satoja suhteita, jossa nainen on vielä alkuhuuman jälkeen miehen ykkönen ja mies ostelee lahjoja, maksaa ruokakaupan laskuja, jättää bileitä välistä ja on yhteydessä paljon. Haluaisin tietää, että millainen nainen on, jotta hän saa tuollaisen miehen pidettyä itsellään.
Kommentit (52)
Naisen mielyttävä luonne on kriteeri numero yksi ! Ja naisen pitää myös huomioida minut, ei niin että koko suhde on pelkkää naisen palvomista, nainen on jatkuvasti saama puolella, eikä ole valmis huomioimaan miestään mitenkään tai tee mitään miehensä eteen.
Kumpikin pyrkii ottamaan toisen huomioon.
mies
Fiksu ja älykäs. Siinä kaikkein tärkeimmät ominaisuudet.
T: mies
Miten naisen kuuluu käyttäytyä jos esim olette vkl erillään. Jos mies vaikka ryyppää jätkien kanssa mökillä? Ja miten miehen kuuluu käyttäytyä siellä mökillä. Entä yhteydenpito? Jos ei olla nähty vaikka viikkoon ja naisella kauhea ikävä ja haluaa viettää seuraavat 2 päivää miehen kyljessä, niin onko se takertumista vai ihan tervettä hellyyden ikävää? Jos miestä ei kiinnostaa soittaa esim koko vkl aikana naiselle, että mitä kuuluu ja muutenkin lähettelee vähän viestejä, niin kertooko se, että miestä ei kiinnosta?
Ainakin itse, kun olen reissussa, niin vaikka mulla on kivaa ja keskityn hetkeen, niin mua kiinnostaa mitä mun rakas tekee ja haluan olla yhteydessä.
ap
"Minulle on itsestäänselvyys että mies lähettelee viestejä kun on kavereiden kanssa mökillä. Ei nyt koko ajan mutta kyllä huolestuisin jos ei paria viestiä tulisi. Muuten en kyllä tarvitse mieheltä lahjoja tai ruokien tarjoamisia."
Mikä sitten on tarpeeksi viestejä mökkireissun aikana? Kahden tunnin välein vai aamulla ja illalla viestit?
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:53"]
Miten naisen kuuluu käyttäytyä jos esim olette vkl erillään. Jos mies vaikka ryyppää jätkien kanssa mökillä? Ja miten miehen kuuluu käyttäytyä siellä mökillä. Entä yhteydenpito? Jos ei olla nähty vaikka viikkoon ja naisella kauhea ikävä ja haluaa viettää seuraavat 2 päivää miehen kyljessä, niin onko se takertumista vai ihan tervettä hellyyden ikävää? Jos miestä ei kiinnostaa soittaa esim koko vkl aikana naiselle, että mitä kuuluu ja muutenkin lähettelee vähän viestejä, niin kertooko se, että miestä ei kiinnosta?
Ainakin itse, kun olen reissussa, niin vaikka mulla on kivaa ja keskityn hetkeen, niin mua kiinnostaa mitä mun rakas tekee ja haluan olla yhteydessä.
ap
[/quote]Vaikea kaikkien puolesta puhua yhtää mitään, mutta en itse ole mikään superhyvä tuossa yhteydenpidossa ja joskus tuollaiset mökkireissut menee, niin että ei käy edes nainen mielessä ja pidetään kavereiden kanssa hauskaa.
Ei tuollainen ole takertumista vaan ihan normaalia ja minustakin on hauska nähdä naista, jos ollaan oltu pidempään erossa. Joskus tekee vain hyvää ottaa pieni tauko siitä naisesta ja suhteesta, ihan hyvä jos kumpikin tekee näin ja sillä naisellakin on omia kavereita joiden kanssa hengailla, en ole ainoa ihminen hänen elämässä johon nainen pitää yhteyttä tai hengailee.
mies
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:53"]
ap
[/quote] silloin kun ollaan kavereiden kanssa mökillä ryypätään ja telakoidutaan saunassa ei surkutella tyttöystävän perään ja roikuta puhelimessa.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 18:07"]
silloin kun ollaan kavereiden kanssa mökillä ryypätään ja telakoidutaan saunassa ei surkutella tyttöystävän perään ja roikuta puhelimessa.
[/quote]
Mä tiedän yhden kaveriporukan, jotka mökillä ollessa runkkasivat voileipäkeksien päälle ja sitten söivät ne porukalla.
Miksi sitten minullakin, 25-vuotiaalla naisella on melkein kaikilla ystävillä miehet, jotka ovat yhteydessä mökiltä tai baarista, sillä haluavat olla ettei nainen huolestu ja koska heitä kiinnostaa, mitä naiselle kuuluu. Lisäksi yleensä tullaan kotiin kukkien kanssa, jos on tullut mokattua.
Tuntuu, että aina kun täällä lukee keskusteluja, on miehet aika perus jurreja: ei lahjoja, ei viestejä, ei hellyyttä. Mutta oikeassa elämässä miehet ovat mitä ihanmpia omille naisilleen. Tulee itku, kun näkee kuina kaupungilla mies pitää naisen kädestä kiinni, suukottelee tätä, ostaa ravintolassa ruokaa ja vaatekaupasta jonkun kiva vaatteen. Ihan vaan, koska haluaa olla ihana naiselleen.
Millainen oikein täytyy olla, että ansaitsee mieheltä tuota kultaa <3
ap
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 18:09"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 18:07"]
silloin kun ollaan kavereiden kanssa mökillä ryypätään ja telakoidutaan saunassa ei surkutella tyttöystävän perään ja roikuta puhelimessa.
[/quote]
Mä tiedän yhden kaveriporukan, jotka mökillä ollessa runkkasivat voileipäkeksien päälle ja sitten söivät ne porukalla.
[/quote]Mä tiedän yhden naisporukan jotka työnsi banaaneita ja porkkanoita toistensa pilluun mökillä, tosi juttu. Tyydyttivät toisiaan löylykauhalla porkkana perseessä.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 18:10"]
Miksi sitten minullakin, 25-vuotiaalla naisella on melkein kaikilla ystävillä miehet, jotka ovat yhteydessä mökiltä tai baarista, sillä haluavat olla ettei nainen huolestu ja koska heitä kiinnostaa, mitä naiselle kuuluu. Lisäksi yleensä tullaan kotiin kukkien kanssa, jos on tullut mokattua.
Tuntuu, että aina kun täällä lukee keskusteluja, on miehet aika perus jurreja: ei lahjoja, ei viestejä, ei hellyyttä. Mutta oikeassa elämässä miehet ovat mitä ihanmpia omille naisilleen. Tulee itku, kun näkee kuina kaupungilla mies pitää naisen kädestä kiinni, suukottelee tätä, ostaa ravintolassa ruokaa ja vaatekaupasta jonkun kiva vaatteen. Ihan vaan, koska haluaa olla ihana naiselleen.
ap
[/quote]
Sellainen, joka sattuu juuri sille miehelle olemaan sopiva.
Noissa on kyse henkilökohtaisesta kemiasta, etkä pysty "muuttumaan" jotenkin yleispätevästi sellaiseksi naiseksi, jota kaikki miehet kohtelee noin.
9.5-10 tason nainen ja miehen rikas, että sillä on varaa lahjoa.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 18:10"]
ap
[/quote]Kun me olemme erilaisia ja käyttäydymme eri tavalla, ei kaikki osoita tunteitaan samalla tavalla. Onhan tämä muuttunut aika paljon ja nykyään miehetkin on vähemmä mörököllejä :)
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:48"]Naisen mielyttävä luonne on kriteeri numero yksi ! Ja naisen pitää myös huomioida minut, ei niin että koko suhde on pelkkää naisen palvomista, nainen on jatkuvasti saama puolella, eikä ole valmis huomioimaan miestään mitenkään tai tee mitään miehensä eteen.
Kumpikin pyrkii ottamaan toisen huomioon.
mies
[/quote]
Just näin: sen pitäisi olla molemminpuolista. Itse otan miehen huomioon ja haluan yllättää ja hemmotella. Mies keskittyy enemmän omaan elämäänsä, hän on paljon pois kotoa töiden vuoksi. Kotona ollessa hän paljon pelailee tai on facessa. Huomioi kyllä minuakin välillä mutta ei kovin innokkaasti. Rakkautta on molemmin puolin, mutta se on jotenkin arkista. En muista milloin viimeksi mies olisi yllättänyt minua mitenkään. Harmittaa, itse olen romantikko, ja antaisin miehelleni mitä vaan jos tilanne olisi vastavuoroinen. Kaipaan hemmottelua, intohimoa ja "saalistettavana" oloa, mutta miestä ei vaan kiinnosta. En ole ap, sori kun avauduin ap:n ketjuun omista kokemuksistani.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 18:10"]Miksi sitten minullakin, 25-vuotiaalla naisella on melkein kaikilla ystävillä miehet, jotka ovat yhteydessä mökiltä tai baarista, sillä haluavat olla ettei nainen huolestu ja koska heitä kiinnostaa, mitä naiselle kuuluu. Lisäksi yleensä tullaan kotiin kukkien kanssa, jos on tullut mokattua.
ap
[/quote]
Katseletko elokuvia päivät pitkät vai missä tällaista näet? Et Suomessa ainakaan.
Back to the reality, barbie!
From, Ken
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 18:21"]Back to the reality, barbie!
From, Ken
[/quote]
Miksi todellisuuden täytyy sitten olla niin arkista? Kun siitä saisi tosi helposti suloista. Kun miehen olisi niin helppoa ilahduttaa minua pikkuasioilla, joista tietää minun pitävän. Mutta kun ei sille tule mieleen, omat jutut vaan päällimmäisenä mielessä.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 18:27"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 18:21"]Back to the reality, barbie! From, Ken [/quote] Miksi todellisuuden täytyy sitten olla niin arkista? Kun siitä saisi tosi helposti suloista. Kun miehen olisi niin helppoa ilahduttaa minua pikkuasioilla, joista tietää minun pitävän. Mutta kun ei sille tule mieleen, omat jutut vaan päällimmäisenä mielessä.
[/quote]Sellaisia jotkut miehet valitettavasti vain on, siinä kokonaispaketin mukana tulee sitä hyvää ja huonoa. Mörököllimiehetkin yleensä rakastaa naisiaan yli kaiken, eivät vain ole hyviä sitä näyttämään.
Tjaa-ah... pistitpä pahan. En usko että yksikään tyttö voisi koskaan mennä mun elämässä kavereiden ja dokauksen edelle... Sellaista jalat alta vievää naikkosta ei ole tähän kypsään ikään mennessä vielä tullut vastaan, joten en pidättele hengitystäni että koskaan tulisikaan.
En tajua, mitä mun kuuluu tehdä että saisin pidettyä miehen sen ekan vuoden jälkeenkin. Jotai hyvää mussa on pakko olla, kun ensimmäisen vuoden mies on ihan rakastanut ja tekee kaikkensa, jotta olen onnellinen. Mutta sitten se loppuu. Enkö anna tarpeeksi takaisin? Olen kyllä ostanut myös lahjoja joskus. Vai roikunko liikaa? Yhteydenpidon suhteen olen riidellyt molemmissa suhteissa.
Ap
Ap, jos jostain syystä erotte, kokeile tutustua ranskalaiseen tai italialaiseen... Niissä kulttuureissa mies osaa olla romanttinen (mutta ei tietenkään yleistetä koko väestöön). Tosin yksiavioisuuden raja saattaa olla heillä häilyvämpi (ja tässäkään ei yleistetä koko väestöön).