Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Millainen on hyvä tyttöystävä?

Vierailija
09.05.2015 |

Millainen tyttöystävän pitää olla, jotta hän myös alkuhuuman jälkeen saa paikkansa teidän elämästä numero ykkösenä? Että hän menee jätkien ja dokauksen edelle? Että hänelle tekee mieli ostaa lahjoja, yllättää ja viedä vaikka syömään. Että hänelle tekee mieli lähettää viestejä ja soitella aina kun ei olla yhdessä. Että häntä on ikävä, jos ollaan erossa?

Millaiset piirteet naisella pitää olla, jotta miehellä on se tunne, että tekee naisensa eteen kaikkensa. Ja mitä puolestaan naiset sitten tekevät miehen eteen ja miten he käyttäytyvät? Kertokaa vaikka omien parisuhteiden perusteella. Myös naiset voivat kertoa, jos tunnistavat itsensä hyvänä tyttöystävänä, jota mies pitää hyvänä vielä vuosienkin jälkeen.

Olen tullut siihen lopputulokseen, että kahden avoeron jälkeen, molemmat n. 2v seurustelun jälkeen, vikaa on oltava minussa. Molemmat suhteet meni samalla tavalla: alussa mies juoksi perässäni ja minun oli vaikea päästää lähelle, mies oli aivan huumassa ja teki kaikkensa eteeni. Osteli lahjoja, lähetteli muutaman tunnin välein viestejä ja häntä kiinnosti aina mitä minulle kuuluu, jos ei oltu yhdessä, antoi paaaaljon huomiota ja rakkautta jne. Sitten n. vuoden jälkeen mies etääntyi ja kylmeni ja kaikki lahjat, yllärit, yhteydenpito jne väheni. Kun ei oltu yhdessä, ei tullut viestejä. Minä olet vaatinut molemmilta miehiltä että viestejä on lähetettävä, jos ei olla yhdessä, sillä minua ainakin kiinnostaa mitä toinen tekee. Myös hyvää yötä- viesti on tosi tärkeä, jos mies on esim baarissa. Se antaa mulle rauhallisen olon. Olen myös sitä mieltä, että miesten kuuluu hemmotella ja yllättää naista sekä tarjota esim. ravintolassa. Miehet syövät niin paljon, että esim ruokakaupan laskunkin maksu ei pitäisi olla ongelma. Molemmissa suhteissa myös kaverit ja dokaus alkoi menemään mun ohi n. vuoden jälkeen. 

Tiedän, että on satoja suhteita, jossa nainen on vielä alkuhuuman jälkeen miehen ykkönen ja mies ostelee lahjoja, maksaa ruokakaupan laskuja, jättää bileitä välistä ja on yhteydessä paljon. Haluaisin tietää, että millainen nainen on, jotta hän saa tuollaisen miehen pidettyä itsellään. 

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että miehille on tärkeitä sellainen helppo ja mukautuva luonne sekä hyvä, riittoisa seksi. Näillä pääsee jo aika pitkälle.

Vierailija
2/52 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä olet vaatinut molemmilta miehiltä että viestejä on lähetettävä, jos ei olla yhdessä, sillä minua ainakin kiinnostaa mitä toinen tekee. Myös hyvää yötä- viesti on tosi tärkeä, jos mies on esim baarissa. Se antaa mulle rauhallisen olon. Olen myös sitä mieltä, että miesten kuuluu hemmotella ja yllättää naista sekä tarjota esim. ravintolassa. Miehet syövät niin paljon, että esim ruokakaupan laskunkin maksu ei pitäisi olla ongelma. Molemmissa suhteissa myös kaverit ja dokaus alkoi menemään mun ohi n. vuoden jälkeen"

Anteeks mutta tuo kuulosti ihan kauhealta. Eli miehen pitää maksaa sekä kaupassa että ravintolassa siksi koska hän syö enemmän? :D Varsinkin jos olette asuneet yhdessä, niin eikö talous ole silloin yhteinen ja menot menee puoliksi?

Toisekseen, jos minä lähden kavereiden kanssa viihteelle, en todellakaan kyttää kelloa, että hei, nyt pitää muistaa lähettää ukolle "Hyvää yötä"-viesti. Hyvä jos muistan puhelinta katsoa. Enkä vastavuoroisesti odota mieheltäkään samaa, aikuinen ihminen osaa mennä itse nukkumaan ja luottamus pelaa.

Kolmanneksi, miksi olette edes muuttaneet noin nopeasti yhteen? Kaksi vuotta nyt menee ihan alkuhuumassa. Kuulostat aika takertuvalta yksilöltä.

Kuulostan nyt varmaan omahyväiseltä paskalta, mutta kyllä mun mielestä suhteessakin molemmilla pitää olla oma vapautensa ja todellakin MOLEMMAT maksavat kaupassa ostokset, mutta eipä minua ole koskaan jätettykään. Minä olen ollut se, joka on suhteet päättänyt. Onneksi nyt on löytynyt Se Oikea, puhuu, pussaa, hemmottelee, ja rakastaa. Niin tekivät kyllä edellisetkin.

Nainen 33v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itkenyt sille mainokselle jossa mies yhtäkkiä ostaa kioskista kaksi kukkaa naiselle "jolla on silmien tilalla tähdet". Voi kun mullekin kävisi jotain tuollaista.

Vierailija
4/52 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä monet miehet maksaa ravintolassa ruuan ja kaupassa ruuat. Ja ostavat vielä päälle lahjojakin.

Ap

Vierailija
5/52 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miehiä. Miksi alussa ollaan niin kiinni naisessa ja tulee lahjoja ja tunnin välein "rakastan sua" viestejä mutta sitten ne hiipuu. Miksi totuttaa nainen hyvään ja sitten muuttua. Sitten ihmetellään ku nainen nalkuttaa ja "vaatii". Kai nyt vaatii kun on tottunut sellaiseen!
Ap

Vierailija
6/52 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä nro 22 kanssa. Alussa ap vaikutti ihan sympaattiselta, mutta tuo yhteydenpidon vaatiminen, kaiken tarjoaminen ja ihan vain yleinen riippakiveys kyllä karkoitti kaiken. Jos olisin mies niin lähtisin kyllä helvetin äkkiä pakoon!
.
Jos nyt jotain mahdollisesti hyödyllistä pitäisi sanoa niin kannattaa lopettaa vaatiminen. Jokainen parisuhde on erilainen, joillekin tiivis yhteydenpito on luonnollista kun taas jotkut tarvitsevat paljonkin omaa tilaa. Alkuhuumassa nyt toinen on mielessä 24/7, mutta nopea yhteenmuutto rysäyttää arjen niskaan hetkessä ja tällöin todennäköisesti exäsi tajuavat ettei sadun prinsessaa ole olemassakaan vaan oletkin ihan tavallinen nainen = palvominen päättyy.

Vierailija
7/52 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 19:01"]

Kyllä monet miehet maksaa ravintolassa ruuan ja kaupassa ruuat. Ja ostavat vielä päälle lahjojakin. Ap

[/quote]

Niin siis halusitko rakkautta vai vain rahaa? Tavattiin miehen kanssa, kun oltiin köyhiä opiskelijoita. Ei ollut varaa käydä ulkona syömässä tai ostella lahjoja. Nyt sitten valmistuttu ja rahaakin on, mutta myös TOSIRAKKAUTTA. 

Vierailija
8/52 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis vaadi rahallisesti mitään. Olen vain konservatiivinen siinä suhteessa, että mies tarjoaa. Vanhemmilla ollut aina niin, että isä on tarjonnut ja ostanut äidille lahjoja. Lisäksi olen huomannut että ystävieni miehet tarjoavat heille ja ostavat ruokaa kaupasta. Mutta en sitten tiedä mitä naiset tekevät heidän eteensä, ei kai kukaan mies halua antaa omista rahoistaan tai uhrata omaa jätkien saunailtaa naisen eteen, jos nainen ei tee mitään hyvää miehelle. Se tämä ketjun tarkoitus olikin, saada tietää, mitä ne naiset tekee miehen eteen ja miten he käyttäytyy, jotta saavat mieheltä lahjoja, rakkautta, pyyteetöntä huomioita ja kivoja viestejä puhelinsoittoja.
Ap

Vierailija
9/52 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele olemaan iteksesi äläkä vaadi kaikenlaista. Anna toiselle vapaus ja elä omaa elämääsi.

Vierailija
10/52 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se mies kummoisia tartte.

- Hyvä, urheilullinen runko, ei jää kotiin keräämään kiloja lasten jälkeen

- Ei nalkuta turhaan, esim jos mies joskus ottaa olutta tai viettää aikaa kavereiden kanssa

- pitää kämpän kunnossa, suoraan sanoen yököttää naiset, jotka eivät huolehdi asunnostaan.

- seksiäkin pitää olla, pihtailu on syvältä.

Vastapainoksi:

- Pidän itsestänikin huolen

- Annan naiselleni omaa aikaa

- Huolehdin lapsista vähintäänkin yhtä paljon

- Yllätän naiseni välillä jollakin positiivisella asialla

- Siivoan myös itsekin aktiivisesti, joten hänelle ei jää koko asunnon ylläpito kontolleen.,

jne.

Vierailija
11/52 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:49"]Fiksu ja älykäs. Siinä kaikkein tärkeimmät ominaisuudet.

T: mies
[/quote]

Eikö ne oo vähänniinkunöööö....sama asia?!

Vierailija
12/52 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 18:36"]

Yhteydenpidon suhteen olen riidellyt molemmissa suhteissa. Ap

[/quote]

Tässä taisi olla yksi tärkeä syy.

Vierailija
13/52 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ulkonäköä, luottamusta, aloitekykyä, vähän puhelahjoja, ei feikkaamista, aitoa pitämistä, aitoa kiinnostusta ja rakkautta,

Vierailija
14/52 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen, joka ei ainakaan tehtaile Porvoo- juttuja AV- palstalle niinku tääkin ketju taas.

Vierailija
15/52 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka ei vedä kohtuuttomia raivareita joka kerta kun joku asia ei satu menemään just niin kuin rouva haluaa. Kropaltaan saisi pysyä naisen muotoisena, ettei päästä itseään lihomaan michelin-akaksi.

Vierailija
16/52 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sitten on kohtuullista raivareiden vetämistä? Jos mies mokaa tai on kusipää, niin ei saa nainen suuttua?
Ap

Vierailija
17/52 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lapselliselta kuulostat. Olen nainen ja ollut saman miehen kanssa 16 vuotta. Meillä mies valittaa kun en laita esim töistä hänelle helliä viestejä. Todella ärsyttävää. Ja jos joskus kerran puolessavuodessa pääsen kavereiden kanssa viihteelle niin ei mua huvita laita kotiin viestejä. Silti rakastan ja on kiva tulla kotiin. Mutta haluan välillä happea siitä toisesta. 

Ja ravintolassa ollaan tarjottu kumpi milloinkin. Välillä minä 5x putkeen ja välillä mies. Mitäs kummaa tuossa on. Meinaatko että sut pitää elättää ja silta ei mene rahaa mihinkään? Eihän sitä toisinkaan päin kestäis kukaan. En ihmettele yhtään jos kanssasi ahdistaa olla.

Vierailija
18/52 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettava, itsestään huolehtiva, henkisesti itsenäinen, arvostettava, hyväksyvä, joustava ja kuunteleva sielunkumppani. Lahjat ja muut ulkoiset seikat ovat toissijaisia ja säilyvät pitkässä suhteessa, jos nuo perusasiat ovat kunnossa. Mielestäni hyvä parisuhde ei ole vaihtokauppaa tai valtapeliä, vaan kahden itsenäisen ihmisen tahtotila katsoa samaan suuntaan.

Vierailija
19/52 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne miehet jahtaa AP:tä ulkonäön tms. pinnallisten avujen takia, mutta niiden varassa ei pitkälle pötkitä... alkuhuuman jälkeen tärkeämpää on että arki sujuu ja että on yhteisiä mielenkiinnon kohteita. Onko teillä ollut suhteessa esim. yhteisiä harrastuksia ja puheenaiheita?

Ei munkaan mies ihan kauheasti lahjoja ostele, mutta rakkautta osoittaa sekin että arki sujuu ja hommat toimii, esim. nautitaan yhteisistä tekemisistä (toki omaakin elämää on), voidaan sopia asioista ja menoista jne. Ja voisinhan minäkin tietty ostella enemmän yllätyslahjoja ja mies varmaan tykkäisi...

Vierailija
20/52 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on itsestäänselvyys että mies lähettelee viestejä kun on kavereiden kanssa mökillä. Ei nyt koko ajan mutta kyllä huolestuisin jos ei paria viestiä tulisi. Muuten en kyllä tarvitse mieheltä lahjoja tai ruokien tarjoamisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme