Miten muistatte äitiänne huomenna?
Kommentit (29)
Meen kylään sen luo ja annan laku-Kismetin. Se on hulluna lakuun.
Tilasin äidille lehden lahjaksi ja lisäksi ostin uutuussuklaata maisteltavaksi sekä kauniin kortin. Mennään lisäksi koko perheen voimin huomenna äitienpäiväbrunssille.
Ostin äidille uuden maton. Oli halunnut sellaista pitkään. Tykkää käytännöllisistä lahjoista.
Tein kakun hyytymään jääkaappiin ja huomenna kun pääsen töistä, haen kakun kyytiin ja ajelen äidin luo :)
Toivottavasti ehdimme käydä hautausmaalla, kun palaamme miehen äidin luota kotiin. Olemme yleensä vieneet valkovuokkoja. En kuitenkaan pidä sitä välttämättömänä, tärkeämpää on ehtiä viettää perheenä aikaa elävän, kuin kuolleen isoäidin parissa äitienpäivänä.
Lähetin kortin, kun oon ulkomailla
Vauvan ja miehen kans mennään vanhempieni luokse brunssille, sinne tulevat myös siskot perheineen. Siskojen kanssa ostettiin äidille ylläriristeily, lähdetään sinne yhdessä ensi viikonloppuna.
En mitenkään vituttaa koko ämmä,en tiedä jos äitien päivän kunniaksi heittäisi koko vitun apinalauman pihalle.
En mitenkään, kuollut ja kuopattu, haudattu kauas.
Äidin kanssa valitettavasti välit katkenneet vuosia sitten mutta nyt olisi harkinnassa pakata muksut autoon ja ajaa huomenna äidin luo yllätyskylään. Nuorimmaista lastani äiti ei ole ikinä edes nähnyt, nyt voisi olla korkea aika :)
Kukkakimpulla ja isolla halauksella - äiti menettää aina hermot jos ostetaan hälle "oikeita" lahjoja :D Ne rahat pitää ehdottomasti käyttää lainanmaksuihin jne.
Vedän turpaan, sidon köyden jalkoihin kiinni ja toisen pään auton peräkoukkuun ja vien äidin äitienpäiväajelulle kylille.
Aloitin jo äidin hemmottelun. :) Tulimme tänne Pärnuun kylpylään jo eilen. Huomenna syömme hyvin, käymme hieronnassa ja vain lojumme altaissa. Maanantaina takaisin kotiin.
Marimekon lahjakortilla, itse maalamallani äitienpäiväkortilla ja lisäksi olen leiponut kakun hänelle ja hänen äidilleen yhteiseksi
Laskeuduttiin juuri tänään lasten kanssa Suomeen, huomenna ajellaan täältä pohjosempaan äidin luo, viimeksi ollaan nähty jouluna. Ihanat kaksi kuukautta saadaan olla nyt Suomessa ja nauttia sukulaisten seurasta! Meidän lisäksi viedään kukkasia ja kutsutaan äiti meidät saattamaan sitte loppulomasta Helsinkiin ja käydään samalla risteilyllä :)