Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sähkökitara ja kerrostalo

Vierailija
09.05.2015 |

Saako sähkökitaraa ja vahvistinta käyttää ja soittaa kerrostalossa? Päiväsaikaan?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi mut tuurilla saat aina sellasen naapurin joka alkaa tiputtelemaan tavaroita tai pitämään muuta meteliä. Se alkaa aina samaan aikaan kun aloitat soiton tai joku koira haukkuu päälle jne. Pidemmän päälle tosi rasittavaa.

Eikö tavaroiden tiputtelu kuulu mielestäsi normaaleihin elämisen ääniin? Meteli on meteliä, mikä sen lähde sitten onkaan. Naapureita ei saa häiritä mihinkään vuorokauden aikaan.

Vierailija
42/46 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 100 wattinen putkivahvistin ja Fender. Soitan silloin tällöin aika kovalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähkökitaran ymmärrän, mutta mihin sitä vahvistinta tarvitsee?! Jos joku minun naapurissa rämpyttelisi kitaraa vahvistettuna kaiket päivät, niin poliisit soittaisin.

Nähtävästi myös rumpujensoitto kuuluu joidenkin mielestä "normaaleihin elämisen ääniin" kerrostalossa.

Vierailija
44/46 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 100 wattinen putkivahvistin ja Fender. Soitan silloin tällöin aika kovalla.

Häätö tulee ennen pitkää.

Vierailija
45/46 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä 10 minuuttia nii saa laittaa skeban vinkumaan! Ehtii muutaman bissen ottaa ja sit soitetaan taas iltaan asti vahvarin kera! Rock n roll yeah!!!

Vierailija
46/46 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa soittaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä