En tykkää kun jotkut julkkikset julkaisee itsestään liian paljastavia kuvia!
Instagramissa olen ollut yhden seuraaja, mutta nyt lopetin seuraamisen. En vain ymmärrä mitä tuollainen huomion hakuisuus on. Vaikka kuinka olisi raskaana niin onko pakko ottaa itsestään kuva peilin edessä ilko alasti peittäen kädellä rintansa?
Kommentit (25)
Ei ollutkaan hävinnyt. Äsken näytti hassusti 38/20.
Vierailija kirjoitti:
Etenkin tuntuu oudolta naisena, että lävähtää silmille alastoman naisen kuva, oli sitten hyvässä kunnossa tai ei.
Miehenä olen havainnut, että se itsensä paljastelu vaikuttaa olevan ihan naisilla geeneissä, kun sellaisetkin sitä aina välillä harrastaneet jotka kertoneet moista inhoavansa. Niinku en mä mitään huomiota hae tai itseäni paljastele mut hei tossa sulle tollanen tissikuva. Logiikka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etenkin tuntuu oudolta naisena, että lävähtää silmille alastoman naisen kuva, oli sitten hyvässä kunnossa tai ei.
Miehenä olen havainnut, että se itsensä paljastelu vaikuttaa olevan ihan naisilla geeneissä, kun sellaisetkin sitä aina välillä harrastaneet jotka kertoneet moista inhoavansa. Niinku en mä mitään huomiota hae tai itseäni paljastele mut hei tossa sulle tollanen tissikuva. Logiikka?
Minusta menee liian pitkälle vaikka kuinka perustelisi olevansa tyytyväinen kehoonsa ja haluavan näyttää sen muille. Ja etenkin ihmettelen miten joku, jolla on perhe ja lapsia haluaa esitellä itseään.
Mitävarten joku edes seuraa jotain julkisuuden henkilöä? En ymmärrä koko tilannetta!
Häh, miksi hävinnyt 20 ekaa kommenttia?