Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niitä lapsia pitää tehdä, jos ei jaksa?

Vierailija
09.05.2015 |

Te äidit valitatte liikaa. Aina kaikki pielessä ja lapsettomien syytä.

Todellisuudessa suomalaiset perheet saavat nauttia ylimitoitetusti yhteiskunnan tuesta. Kaikki poliitikot aina muistavat puhua lapsiperheistä. Älkää valittako koko ajan, luojan tähden.

Lisäksi - jos ei jaksa valvoa öitä vauvan kanssa ja väsyttää koko ajan niin paljon, niin minkä ihmeen takia ne lapset piti alun alkaenkin hankkia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi sua kun jaksat vatvoo tälläst asiaa pienes päässäs. Mä jaksan oikein hyvin vaikka lapsii on kolme ja esikoisen kans meni yöt nukkumalla, sit 3 kk:den iäs hänel tuliki kasvain, neljä vuotta meni se hävis, hyvin voin tuon ajan vaikka raskaaks vähä kävi,mut en oo valittanu, toine synty, joo yöllä oli heräämisii paljon, mut jaksoin silti, pari vuode iäs hän sairastu, olen jaksanu vaikka paikast toisee juostaa usein, en oo valittanu siitäkään, kolmannen kans on ainaki tähä päivää asti erinomasesti menny, ei tarvi valittaa! Tää on ollu mee päätös et lapdii tehdää ja ne hoidetaa

Vierailija
2/3 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 14:43"]No voi sua kun jaksat vatvoo tälläst asiaa pienes päässäs. Mä jaksan oikein hyvin vaikka lapsii on kolme ja esikoisen kans meni yöt nukkumalla, sit 3 kk:den iäs hänel tuliki kasvain, neljä vuotta meni se hävis, hyvin voin tuon ajan vaikka raskaaks vähä kävi,mut en oo valittanu, toine synty, joo yöllä oli heräämisii paljon, mut jaksoin silti, pari vuode iäs hän sairastu, olen jaksanu vaikka paikast toisee juostaa usein, en oo valittanu siitäkään, kolmannen kans on ainaki tähä päivää asti erinomasesti menny, ei tarvi valittaa! Tää on ollu mee päätös et lapdii tehdää ja ne hoidetaa
[/quote]

Lapsii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älähän nyt. Ilmeisesti et itse ole äiti. Sitä haluaa lapsia kun löytää sen oikean ihmisen. Tai ainakin niin kävi minun kohdalla. Mutta tiesinkö millaista tulee olemaan jos herää kahden vuoden aikana 3-5 kertaa joka yö. En todellakaan tiennyt.. Eikä oo ketään muuta joka välillä ottaisi vastuun öistä. Muuttuu todella paljon ihminen kun perustarpeista kuten nukkumisesta ja ruoasta tulee hätä.

Sitten on se biologinen kellokin joka ohjailee toisia meistä.. En olisi kovin ankara niille jotka valittaa. Varmasti heillä ihan varmasti on silmät tulessa ja aivot kuplii ihan tarpeeksi.. Ehkä se auttaakin kun saa sanoa pahan olon ääneen..

Nyt lapsi on 4 v ja nukkuu hyvin. Ole täysin taas iloinen ja reipas.

Pieni näpäytys tähän loppuun. Pistä viikon ajan kello herättämään yöllä kahden tunnin välein sitten otat kaksi 2 kg jauhosäkkiä syliin ja heijaat niitä käsivarsillasi noin vartista puoleen tuntiin ja menet takaisin itse nukkumaan. Tämän viikon jälkeen voi olo olla mammoja kohtaan kunnioittavampi jopa omaakin mammaa kohtaan. Hyvää äitien päivää myös sinunkin äidillesi:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi